FórumKasinaYoApuesto Casino - všeobecná diskuze

YoApuesto Casino - všeobecná diskuze

před měsícem od holligan420
|
331 zobrazení 18 odpovědí |
|
před měsícem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s YoApuesto Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před měsícem

ZAHÁJENÍ OVĚŘOVACÍHO PROCESU TRVÁ TÝDNY, Uplynulo MNOHO DNŮ, CO JSEM ODESLALA SVOJE DOKUMENTY, A JE STÁLE V PROCESU VALIDACE,

NEMÁ ŽIVÝ CHAT.


ODESÍLÁTE E-MAILY NA ÚMLUVNOU PODPORU, NIKDY VÁM NEODPOVÍDAJÍ.

Automaticky přeloženo:
holligan420
před měsícem

Ahoj, jak dlouho tedy celý proces ověření trvá? Kasino vůbec nekomentovalo dokumenty, které jste mu poslali? To, že nemají live chat a ani neodpovídají, není hezké a chápu, proč jste naštvaní, protože já bych byl taky. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení ověření hráče a pokud ne, pak máte možnost podat u nás bezplatnoustížnost .

Pokud tato doba uplynula, pokračujte a náš tým se pokusí pomoci.

Rozhodnutí nechám na vás.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Proces ověření probíhá již více než 7 dní a stále jsem neobdržel odpověď od žádného serveru nebo personálu zákaznického servisu.


mnohem méně známek jakékoli změny na mém účtu

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Je naprostá pravda, co říká můj krajan, můj účet je otevřený déle než 15 dní a stále probíhá, poslal jsem svou oficiální identifikaci a po 1 týdnu jsem přiložil svůj pas, pro případ, že by byly nějaké podrobnosti s výše uvedeným, NIC ! Poslal jsem i email, stále nic nereagují. Ani za službu, dělají to... VELMI ŠPATNÝ ZAČÁTEK.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Proces ověření probíhá již více než 7 dní a stále jsem neobdržel odpověď od žádného serveru nebo personálu zákaznického servisu.


mnohem méně známek jakékoli změny na mém účtu

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Poslali jste však všechny potřebné dokumenty? Zkusili jste kontaktovat podporu ohledně ověření a zeptat se, co se děje?

Doufám, že budete moci získat nějaké odpovědi, a pokud ne, náš tým pro stížnosti je zde, aby vám pomohl. Dejte nám vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Je naprostá pravda, co říká můj krajan, můj účet je otevřený déle než 15 dní a stále probíhá, poslal jsem svou oficiální identifikaci a po 1 týdnu jsem přiložil svůj pas, pro případ, že by byly nějaké podrobnosti s výše uvedeným, NIC ! Poslal jsem i email, stále nic nereagují. Ani za službu, dělají to... VELMI ŠPATNÝ ZAČÁTEK.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Chápu to správně, že čekáte na ověření účtu?

Jsou nějaké zprávy o tom teď po víkendu, možná?

Uveďte prosím další informace o situaci a v případě, že budete potřebovat naši pomoc, budeme připraveni zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

filefilefile

Ne, nic nového.


Minimálně přikládám důkazy a potvrzuji, že jsem neobdržel žádnou odpověď


Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
mickyangel19
před 3 týdny

Dejte nám prosím vědět, zda chcete, aby se náš tým pro stížnosti zapojil a doufejme, že vám s tím vším pomůže.

Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

ano, chtěl bych

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od mickyangel19 Skryl Romi
Důvod: Citlivé informace.
před 2 týdny

19. října jsem odeslal své dokumenty k ověření a dnešní datum stále říká validaci. Jak dlouho to ještě bude trvat nebo už nebude platit?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

ano, chtěl bych

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Pokud tedy problém přetrvává, podejte stížnost zde našemu týmu, kde jej dobře popíšete, a my se vám pokusíme pomoci.

Sledujte prosím tento odkaz a dejte nám vědět, jak to dopadlo.


Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

19. října jsem odeslal své dokumenty k ověření a dnešní datum stále říká validaci. Jak dlouho to ještě bude trvat nebo už nebude platit?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Zkoušeli jste v této věci kontaktovat podporu?

Pokuste se zjistit, zda jsou schopni vám tuto odpověď získat, a dejte nám prosím vědět, pokud potřebujete naši pomoc.

Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 týdny

Už jsem poslal e-mail, ale neodpověděli.

Automaticky přeloženo:
ego041969
před 2 týdny

Dobře. Pokud se účastníte, podejte prosím stížnost, aby se náš tým mohl věcem hlouběji podívat a doufejme, že se nám to společně podaří vyřešit.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 týdny

JEDINÝ MOŽNÝ ZPŮSOB PODÁNÍ REKLAMACE JE E-MAIL A TO NEFUNGUJE!!!

JIŽ JSEM POSLALA VÍCE NEŽ 5 E-MAILŮ...

A OD 16.10.2024 OD 16.10.2024 OD OD 16.10.2024 OD ODESÍLÁNÍ DOKUMENTŮ A DO DNES 11.5.2024 jsem ANI NEDOSTAL ANI ODPOVĚĎ, ŽE MÉ ODESLANÉ E-MAILY OBDRŽELY.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 týdny

SAMOZŘEJMĚ JSEM ODESLALA VŠECHNY POŽADOVANÉ DOKUMENTY A KONKRÉTNÍ ZPŮSOB, CO BY SE MĚLO UDĚLAT, POKUS O KOMUNIKACI S "PODPORU" JSOU ZCELA NULOVÉ, JEDINÝ PROSTŘEDEK K TOMU JE PŘES E-MAIL, KTERÝ MAJÍ JIŽ JSEM ODESLALA VÍCE NEŽ 5 E-MAILŮ A NAPROSTO OD ŽÁDNÉHO Z NICH NEDOSTAL ODPOVĚĎ.

Automaticky přeloženo:
holligan420
před 2 týdny

Dobrý den!

Jak to vidím já, vaše šance dostat se do kontaktu s podporou kasina nejsou moc dobré. Co takhle odeslat stížnost prostřednictvím Centra řešení kasino Guru? Myslím, že je čas pokusit se vám pomoci.

Pokud se o tom chcete dozvědět více, projděte si prosím tento návod 👈👈 nebo se nás zeptejte zde.

Zní vám to dobře?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky