FórumKasinaWinfest Casino - všeobecná diskuze

Winfest Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Radka
|
1240 zobrazení 19 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Winfest Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Vždy jsem dobře zaplatil. Vyhrál 500 EUR a požádal o výplatu. Účet byl okamžitě uzavřen. Zámek Orionu.

O ničem jsem nevěděl a ověření stačí, pokud je požadována platba, psal chat. Mezitím znovu a znovu chat probíhá...měl bych dostat své vklady zpět 215 eur a co zbytek? Uvažuji o odemknutí a nevím odkud je zámek. Může někdo pomoci

Automaticky přeloženo:
před rokem

V chatu stále stejní lidé, Chris andre a Gaby. Účetnictví to zpracovává a vy nemáte žádné informace, které byste mohli napsat, ale že vklad 215 eur je splacen? Také, že všichni hráči nyní musí být okamžitě ověřeni a mnoho takových případů nyní znepokojuje! Všechno velmi zvláštní. Kopii všeho mám přes email a chat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chci všechny své výhry! Taky se nechám odemknout a uvidím, kdo dostal, jak ten zámek vznikl. Kasino nemůže jen tak zrušit mé výhry? To není seriózní zákaznický servis. Prosím, řekněte mi, co mohu udělat. Díky moc

Automaticky přeloženo:
kuckuck66
před rokem

Ahoj,

Moje první obava je, že kasino nepřijímá hráče z Německa a navíc je zakázána VPN. Ale zatím to počká.

Zaměřme se nyní na problém:

Máte přístup ke svému účtu?

Byl váš účet ověřen? Jak kasino vysvětlilo dříve, jsou obsazeny kvůli mnoha předloženým žádostem.

Kdy přesně byla vaše žádost o výběr podána?

Zkusme být v klidu, je vlastně jedno, co chcete, první ověřovací proces bývá časově nejnáročnější.

Odpovězte laskavě na mé otázky, abychom mohli pokračovat.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Casino má německou licenci

Jsem zablokován, což bylo zjištěno při ověřování.

Ověření bylo přijato pouze pro účet, který byl uzavřen kvůli zákazu.

Jsem prý na výplatní listině.

Mám dostat zpět své vklady ve výši 215 Eiro, ale chtěl bych z mého účtu informace o tom, co se stane se zbývajícím zůstatkem.

Odblokování není z ekonomického hlediska problém.

Často jsem žádal kasino o ověření, ale pro výplatu to stačí.

Chci vědět, co mám dělat teď. Chat mě uklidňuje, může to chvíli trvat... jak jsem řekl, o tomto zákazu nic nevím.

Před 15 lety jsme se nechali zavřít do Casona kvůli závislosti mé tchyně na hazardu.....

Winfest nyní okamžitě ověřuje každého hráče!!!! Pokaždé přijali mé vklady.

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu a pomoc.

vs

Automaticky přeloženo:
kuckuck66
před rokem

Omlouvám se, ale nerozumím všem detailům.

Mohl byste pro jednou popsat celý problém lineárně, prosím?

Uveďte: Kolik máte účtů? Která je zakázaná a tak dále?

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám účet

Jsem zablokován nebo můj účet.

Kasino neprovedlo žádné ověření, ani to, o co jsem požádal.

Stačí, když požádám o výplatu. Teď jsem to udělal. zisk 510 eur. Ověření nyní fungovalo a zámek také. Asi před 15 lety jsem se nechal zablokovat v kasinu, nyní to nabývá účinnosti kvůli nové změně zákona.

Nyní jsem požádal o odemknutí zámku v oáze.

Kasino také ví, že udělalo chybu, a protahuje to.

Nyní téměř 10 dní. Nechci jen své vklady, chci svůj plný zisk. V případě potřeby počkám, až se odemkne.

Mám jedinou obavu, že mi zruší kredit.

Winfest chce opravdu svůj čas.....



Automaticky přeloženo:
kuckuck66
před rokem

Kde přesně jste dostali ban před 15 lety? Nové zákony se vztahují pouze na online hazardní hry. Pokud jste se nechali někde zablokovat před 15 lety, tak to vlastně nemůže mít žádný vliv na dnešní zákony. Před 15 lety nebyly online hazardní hry ze zákona vůbec relevantní. Jsem také na Winfestu a bez problémů jsem se mohl na požádání ověřit. Toto je moje nejdůležitější osobní pravidlo: nejprve ověřit, pak uložit. Je mi jedno, jak dobré je kasino hodnoceno.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj

Ano, teď už to vím. Winfest to však ani po dotazu neověřil.

No, když jsem provedl svou první výplatu, právě mi uzavřeli účet.

Moje e-maily pouze s chatem a jsem zastaven.

Odblokování jsem dnes poslal Orionovi e-mailem. Na chatu se píše, že mi bude vyplaceno 215 eur zpět na můj paysafe účet. Výplata pouze způsobem, který byl vložen! Taky tomu moc nerozumím!

300 eur v případě, že mi nechcete převést celou částku, napište Chrisovi z chatu, aby to zrušil.

S tím se však nechci smířit.

Ani jedna odpověď z jednoho mého emailu....pouze po požadavku z chatu, že to chce čas a nejsou žádné informace.

To není vstřícnost k zákazníkům.

co mám teď dělat? Čekáte na odemknutí?

Vg Andrea



Automaticky přeloženo:
před rokem

Podle chatu jsem měl dostat email začátkem tohoto týdne.

Údajně jsem na seznamu ;)

Všechno divné.

Chris Gaby a Andre a pouze 1 ve frontě najednou. Hned mě vítají a znovu a znovu mi nemohou nic říct, protože nejsou informace z účetnictví.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nyní mi přišel email, že dostanu výplatu 145 eur.

Jak se částka skládá a co se stane se zbývajícím kreditem, žádné informace.

Prý mám podepsat něco v angličtině, pravděpodobně waiver, to neudělám.

Doufám, že bude převedena celá částka. Před 12 dny, všechno velmi pomalu.

Opravdu doufám, že mohu napsat něco pozitivního o kasinu.

Ověření nyní probíhá okamžitě, alespoň se kasino něco naučilo.

Nyní bylo požádáno o mé odblokování, bohužel jsem o ničem nevěděl!


Teď to jde dál, co myslíš, dělat beze zbytku? co se s tím stane Nemůžeš mi připsat žádnou částku!


s pozdravem



Automaticky přeloženo:
kuckuck66
před rokem

Ahoj.

Řekl bych, že by bylo lepší spolupracovat s kasinem, protože je důležité, abyste nejprve získali své výhry.

Nejsem si jistý, zda jsem správně pochopil část obsahující "zřeknutí se povinnosti", takže mi klidně poraďte.

Obecně bych vám pomalu navrhoval reklamaci.

Tento článek vysvětluje, jak to funguje zde .


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano. Nyní jsem napsal poslední e-mail a také jasně řekl, že poté podám stížnost příslušným orgánům.

Dostal jsem okamžitou zpětnou vazbu, že se to znovu zpracovává plnou rychlostí.

Počkejme si.

V případě, že však neobdržím odpověď na své dotazy a také převod peněz, zveřejním to.

Děkujeme za vaši odezvu

Automaticky přeloženo:
kuckuck66
před rokem

Spravedlivé.

Právě když jsem zmínil stížnost, měl jsem ve skutečnosti na mysli prostřednictvím našeho centra řešení.

Tento článek by měl vysvětlit, jak to funguje .

Podle dobrého skóre kasina věřím, že existuje velká šance, že vám pomůžeme mnohem dříve, než by to udělal oficiální orgán. Zkoušeli jste již někdy kontaktovat licenční úřad? To je obvykle časově neefektivní proces.

Doufejme, že reklamace nebude nutná.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Ahoj. Nyní bych chtěl podat stížnost.

Tam by mi asi mohl pomoci i kasino guru.

Winfest mi nedokáže odpovědět, co se stane s mým účtem po jeho odemknutí.

winfest mi chtěl zaplatit 145 eur bez odůvodnění nebo v angličtině. Myslím, že vyloučení odpovědnosti. Zisk nebo kredit je 500 eur.

Pouze vždy napíše chat, že probíhá.

Myslel jsem, že Winfest bude vážný

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Jen počkám a uvidím.

Dnes má přijít e-mail později. Doufám, že kvůli celému incidentu bude kasino vstřícné a pošle mi peníze.

Pokud ne, budu jednat.

Automaticky přeloženo:
kuckuck66
před 11 měsíci

OK.

Takže v případě, že potřebujete pomoc - víte, kde ji najdete.

Dej mi prosím vědět, jestli dostaneš peníze.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Rozuměl.

Naštěstí mi včera Winfest oznámil, že celý můj zůstatek bude převeden na můj účet. Počkám a pak ti řeknu.

vs

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj. Peníze byly převedeny.

Winfest, ale vážné a dobré kasino.

Chvíli to trvalo, ale už je vše v pořádku.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky