Ahoj,
Přeji vám také pevné zdraví a děkuji za toto shrnutí, ale vlastně k tomuto rozhovoru nemám co dodat,
Vaši stížnost na WinBet jsem neviděl celou, protože ji náš reklamační tým uzavřel dříve, než jsem si ji měl možnost celou přečíst, ale musím říct, že souhlasím s Danielem.
Ale pokud jste si stále jisti, že hry jsou zmanipulované a kasino je nečestné, jednáte v rozporu se zákonem, jediná rada, kterou vám mohu dát, zůstává stejná. Obraťte se na oficiální orgány, nemám tušení, jak to v Bulharsku funguje, ale i podle našeho datového týmu je vždy nejlepší začít u licenčního úřadu, v tomto případě Bulharska.
Chápu, že se cítíte podvedeni a chcete se s námi podělit o svůj názor, to je v pořádku, toto je fórum, takže každý má možnost vyjádřit svůj názor, jen vám v tuto chvíli nemůžeme pomoci.
Hello there,
I wish you good health too and thank you for this summary, but actually, I have nothing to add to this conversation,
I have not seen your complaint about WinBet in full, because it was closed by our complaint team sooner than I had a chance to read it all, but I must say that I agree with Daniel.
But If you are still sure that games are manipulated and casino is dishonest, acting against the law the only advice I can give you stays the same. Contact the official bodies, I have no clue how it works in Bulgaria, but even according to our data team, the best shot is always to start with the licensing authority, in this case, Bulgaria.
I understand that you feel cheated and want to share your point of view with us, that's fine, this is the forum, so everybody has the opportunity to express their thoughts, it's just that we can't help you at the moment.
Automaticky přeloženo: