Milá Radko
Stěžuji si a nemyslím si, že je v pořádku, že si nemůžete vybrat peníze ve lhůtě na rozmyšlenou a také se během ní nemůžete ověřit. To je v rozporu se skutečným účelem zmrazeného účtu (ochrana hráče), protože k penězům máte přístup minimálně 4 dny a můžete o peníze přijít, což se stalo. Upřímně nechápu rozdíl mezi situací, kterou jste měl původně na mysli, a situací, která se skutečně stala.
Kasino samozřejmě NESMÍ nabízet ochranu hráče, ale pokud již nabízí „zmrazení účtu", mělo by to důsledně zavést. Například kasino nemá povinnost nabízet uvítací bonus, ale pokud kasino nabízí 100% uvítací bonus, nemělo by to být 50 %. kasino nabízí „zmrazení účtu / období na vychladnutí" a v podstatě to vůbec není období na vychladnutí nebo sebevyloučení. to je zavádějící a není to fér.
Záměrně jsem zpočátku nepodal stížnost, jen jsem se chtěl na diskusním fóru podělit o to, že willscasino nabízí období na vychladnutí, ale toto období není to, co může hráč v dobré víře očekávat. pokud provedete odstoupení a poté se sami vyloučíte a s odstoupením je něco v nepořádku, budete muset počkat, dokud samovyloučení skončí, přihlásit se a znovu odstoupit nebo nahrát dokument. hráč není chráněn před hazardem se svými penězi, ačkoli kasino nabízí období na vychladnutí. Jen jsem to chtěl říct.
Původní otázka byla, zda by kasino mělo povolit výběry během období na vychladnutí. zeptal ses simona a on řekl, že by to mělo být možné. To, že už nemám žádný kredit, je toho důsledkem, protože to je přesně to, co jste nemohli.
Dear Radka
I'm complaining and I don't think it's okay that you can't withdraw money during a cool-off period and also can't verify yourself during it. This contradicts the actual purpose of the frozen account (player protection) because you have access to the money for at least 4 days and can lose the money, which happened. I honestly don't understand the difference between the situation you originally had in mind and the situation that actually happened.
Of course, a casino MUST not offer player protection, but if they already offer a "freeze account", they should implement it rigorously. For example, there is no obligation for a casino to offer a welcome bonus, but if a casino offers a 100% welcome bonus, it should not end up being 50%. the casino offers "freeze account / cool-off period" and in essence it is not a cool-off period or self-exclusion at all. this is misleading and not fair.
i intentionally didn't file a complaint at first, just wanted to share on the discussion forum that willscasino is offering a cool-off period, but this period is not what a player can in good faith expect. if you make a withdrawal and then self-exclude and there is something wrong with the withdrawal you will need to wait until the self-exclusion is over, log in and withdraw again or upload the document. the player is not protected from gambling their money, although the casino offers a cool-off period. I just wanted that said.
The original question was whether a casino should allow withdrawals during a cool-off period. you asked simon and he said it should be possible. The fact that I no longer have any credit is a consequence of this, because that's exactly what you couldn't do.
Liebe Radka
Ich beschwere mich und finde es nicht in Ordnung, dass man während einer cool-off-periode kein geld abheben kann und sich auch währenddessen nicht verifizieren kann. Das widerspricht dem eigentlichen zweck des eingefrorenen kontos (spielerschutz), weil man während mind. 4 Tagen zugriff auf das geld hat und das geld verlieren kann, was passiert ist. Ich verstehe ehrlich gesagt nicht, den unterschied zwischen der situation, die du ursprünglich im kopf hattest und der situation, die tatsächlich passiert ist.
Ein Casino MUSS natürlich keinen Spielerschutz anbieten, aber wenn er schon ein "freeze-account" anbietet, sollte er es auch rigoros umsetzen. es gibt zum Beispiel auch keine Pflicht für ein Casino, einen Willkommensbonus anzubieten, aber wenn ein Casino einen Willkommensbonus von 100% anbietet, sollten es am ende nicht 50% sein. das casino bietet "freeze account / cool-off-periode an" und im prinzip ist es gar keine cool-off-periode oder selbstauschluss. das ist irreführend und nicht fair.
ich habe bewusst zuerst keine beschwerde eingereicht, sondern wollte lediglich im diskussionsforum mitteilen, dass willscasino eine cool-off-periode anbietet, aber diese periode nicht das ist, was ein spieler unter treu und glauben erwarten kann. wenn man eine auszahlung tätigt und dann einen selbstauschluss tätigt, und mit der auszahlung ist etwas nicht in ordnung, muss man warten bis der selbstauschluss vorbei ist, sich einloggn und erneut die auszahlung tätigen oder dokument hochladen. der spieler wird nicht davor geschützt, sein geld zu verspielen, obwohl das casino eine cool-off-periode anbietet. ich wollte das nur gesagt haben.
Die ursprüngliche Frage war, ob ein Casino es erlauben sollte, während einer cool-off-periode auszahlungen zu tätigen. du hast simon gefragt und er hat gesagt, dass dies möglich sein sollte. dass ich nun kein guthaben mehr habe, ist konsequenz dessen, weil man genau das nicht konnte.
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: