Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaWill's Casino - všeobecná diskuze

Will's Casino - všeobecná diskuze

 od Blindly
|
8 391 zobrazení 20 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Will's Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Bohužel nevidím žádný živý chat a žádné zastoupení. Navzdory e -mailové žádosti (dodnes bez odpovědi) jsem bonus nikdy nedostal

Automaticky přeloženo:
Blindly

Dobrý den, kdy jste kontaktovali kasino? Jak dlouho jste čekali?

Automaticky přeloženo:
Daniel

Čekal jsem 3 dny. Dnes jsem dostal odpověď a můj problém byl vyřešen. Živá verze byla také k dispozici pouze dnes.

Automaticky přeloženo:

ahoj, kasino smazalo můj účet na žádost o bonus bez vkladu, protože jsem to byl já hahahahahha


Automaticky přeloženo:
janvancore6

Nejsem si jistý, jestli to chápu správně. Kasino smazalo váš účet a říká se, že jste ho o to požádali, i když jste to neudělali?

Automaticky přeloženo:

úplně mi smazali účet

Jen proto, že jsem se z jakéhokoli důvodu zeptal na zatočení zdarma


Automaticky přeloženo:

Byl jsem schopen aktivovat 20 zatočení zdarma, ale když spustím hru, hry tam nejsou ... Napsal jsem živý chat. Pak byl chat najednou pryč 🤷🏼‍♂️

Automaticky přeloženo:

úplně mi smazali účet

Jen proto, že jsem se z jakéhokoli důvodu zeptal na zatočení zdarma


Automaticky přeloženo:

Nejsem si úplně jistý, co se tady děje. To zní divně. Zeptali jste se kasina, proč byl účet účtu zrušen? Řekli vám nějaký konkrétní důvod?

Automaticky přeloženo:
MariusBrauer

Pokud chat z nějakého důvodu nefunguje, můžete jim zkusit poslat e -mail.

Automaticky přeloženo:
MariusBrauer

To byl i můj případ. Hry v zamýšleném slotu tedy v chatu nefungovaly, ale zatočení byla poté přenesena na Manuela do jiného slotu

Automaticky přeloženo:
Blindly

Jo, to jsou aktuální problémy s hráči v Německu. Některé hry od určitých poskytovatelů her jsou pro ně neviditelné, protože nemají licenci 😕

Automaticky přeloženo:

není možné provádět výběry ve willscasinu během období na vyrovnání (zmrazení účtu). co si kasinoguru myslí, když to nemůžete udělat v kasinu? Myslím, že rozdíl mezi zmrazením účtu a sebevyloučením je v tom, že stále můžete vybírat během období na vychladnutí.


Živý chat je hrozný. Čekal jsem 70 minut. Pak přišla "ahoj-zpráva". Zase 20 minut čekání...atd.


Auf e-maily antworten sie gar nicht.


Gewinnbeschränkungen sollte es auch nict geben in guten Casinos (Gewinnlimits)

Automaticky přeloženo:
Mister_Schweiz

Ahoj,

Musím říct, že jsem se Simony na tuto situaci zeptala 🤔

Vysvětlil mi, že v tomto případě by měl být výběr možný.

Myslím, že to stojí za reklamaci - pokud samozřejmě potřebujete pomoc.

Automaticky přeloženo:

Pokud to není "MUSÍ", aby kasino mohlo odstoupit během období na rozmyšlenou, je nepravděpodobné, že by stížnost uspěla. co tím myslíš? I když si myslím, že to je hlavní účel období na vychladnutí na rozdíl od sebevyloučení

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Mister_Schweiz

No, když jde o tak citlivou věc, je docela komplikované říct, že něco je nutnost.

Zatím jsem se dozvěděl, že mnoho kasin přistupuje k tomuto období ochlazení odlišně. Věřím, že jde o naplnění účelu – ochránit hráče před hazardem. Zjistil jsem, že je jen logické umožnit hráčům odstoupit, když je zapnuté období chlazení, protože stažení neznamená ztrátu zůstatku hraním.

Našli jste v TaC tohoto kasina nějaká pravidla týkající se zmrazených účtů nebo období na vychladnutí?


Automaticky přeloženo:

Právě jsem kvůli tomu podal stížnost Casino Guru. Doufejme, že kasino zpochybňuje samotný účel období na vychladnutí

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Mister_Schweiz

No, zkontroloval jsem vaši stížnost a zjistil jsem, že je docela zajímavé, že se zdá, že situace je docela jiná, než jsem předpokládal.

"Hráč ze Švýcarska se pokusil nastavit období na vychladnutí, nicméně kasino si vyžádalo dokumenty k ověření jeho identity. Mezitím přišel o všechny své výhry a dokonce provedl další vklady."

Nemám tušení, že jsi ztratil rovnováhu. Ptali jste se pouze na výběry během období na rozmyšlenou. Místo toho byl bohužel zmrazen účet.

Kdybych to věděl, asi bych reagoval jinak. Myslel jsem, že máte aktivní zůstatek, a proto se obáváte, že nemůžete odstoupit.


Automaticky přeloženo:

Milá Radko


Stěžuji si a nemyslím si, že je v pořádku, že si nemůžete vybrat peníze ve lhůtě na rozmyšlenou a také se během ní nemůžete ověřit. To je v rozporu se skutečným účelem zmrazeného účtu (ochrana hráče), protože k penězům máte přístup minimálně 4 dny a můžete o peníze přijít, což se stalo. Upřímně nechápu rozdíl mezi situací, kterou jste měl původně na mysli, a situací, která se skutečně stala.


Kasino samozřejmě NESMÍ nabízet ochranu hráče, ale pokud již nabízí „zmrazení účtu", mělo by to důsledně zavést. Například kasino nemá povinnost nabízet uvítací bonus, ale pokud kasino nabízí 100% uvítací bonus, nemělo by to být 50 %. kasino nabízí „zmrazení účtu / období na vychladnutí" a v podstatě to vůbec není období na vychladnutí nebo sebevyloučení. to je zavádějící a není to fér.


Záměrně jsem zpočátku nepodal stížnost, jen jsem se chtěl na diskusním fóru podělit o to, že willscasino nabízí období na vychladnutí, ale toto období není to, co může hráč v dobré víře očekávat. pokud provedete odstoupení a poté se sami vyloučíte a s odstoupením je něco v nepořádku, budete muset počkat, dokud samovyloučení skončí, přihlásit se a znovu odstoupit nebo nahrát dokument. hráč není chráněn před hazardem se svými penězi, ačkoli kasino nabízí období na vychladnutí. Jen jsem to chtěl říct.


Původní otázka byla, zda by kasino mělo povolit výběry během období na vychladnutí. zeptal ses simona a on řekl, že by to mělo být možné. To, že už nemám žádný kredit, je toho důsledkem, protože to je přesně to, co jste nemohli.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka

Milá Radko, je mi líto. Ale ani vaše poslední zpráva neodráží správná fakta.


"Sady, účet byl místo toho zmrazen": Toto prohlášení je nesprávné.


Držím se toho. Kasino, které nabízí období na rozmyšlenou, by také mělo nabízet funkce, které jsou známé jako období na vychladnutí (zmrazení účtu): můžete se přihlásit, provádět výběry, prohlížet si historii transakcí během období na rozmyšlenou, nahrávat dokumenty pro ověření. atd., ale nemůže provádět vklady ani hrát. Ve WillsCasino můžete provádět výběry a nahrávat dokumenty pro ověření pouze v případě, že účet není zmrazen. to znamená, že pokud provedu výplatu a nahraji dokumenty a poté zmrazím účet a pak je něco špatně, výplata byla zamítnuta, chybí doklad, musím počkat, až bude účet opět aktivní. Podle mě to odporuje ochraně hráče a funkci zmrazení účtu, kterou kasino nabízí.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky