DomůFórumKasinaWild Vegas Casino - všeobecná diskuze

Wild Vegas Casino - všeobecná diskuze

 od CoolBlue
|
2 115 zobrazení 10 odpovědí |
|
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Wild Vegas Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Dobrý den, v polovině července jsem použil bonus a podařilo se mi splnit sázkové požadavky a vybrat 50 $. Podle nich však nastal problém s výběry coindrawů, a tak jsem svůj výběr předělal na bitcoin, což bylo 27. července. 8. jsem otevřel chat s dotazem, proč můj výběr stále čeká a není ještě schválen. Muž byl velmi přátelský a řekl, že můj lístek eskaluje, protože čekání je nezvykle dlouho. Dal jsem tomu pár dní od toho chatu a vidím, že se nic nezměnilo. Před chvílí jsem zkoušel otevřít nový chat, ale dlouho do chatu nikdo nevstoupil, tak jsem tady.

Automaticky přeloženo:
CoolBlue

Ahoj, myslím, že ve tvém případě čekáš dost dlouho a protože ti neodpovídá podpora ani live chat, tak bych ti doporučil podat stížnost. Stačí kliknout na tento odkaz, kde jej můžete otevřít: https://casino.guru/complaints

Přidal jsem také užitečného průvodce, který by mohl být užitečný ve vaší situaci: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Mohu se zeptat, doporučilo vám kasino změnit způsob výběru? Nezkoušeli jste později zadat výběr znovu přes coindraw?

Každopádně zastávám názor, že není profesionální, když vás kasino ignoruje a nesnaží se vaši situaci řešit. Na druhou stranu má kasino docela dobrý bezpečnostní index a v minulosti se snažilo podobné situace řešit i s jinými hráči, tak snad se mu to povede i nyní.

Myslíte, že dáte stížnosti šanci a vyřídíte ji? Dej nám vědět.

Automaticky přeloženo:

Díky Jaro. Ano, původně jsem požádal o výběr v polovině července a seděl tam několik dní, a když jsem s někým mluvil prostřednictvím chatu, řekli, že je problém s Coindraw a znovu o to požádat jako o výběr bitcoinů. Udělal jsem to 27. července a každých pár dní, když se nic nestalo, jsem otevřel chat. Pokaždé mi řekli, že to trvá 7-10 dní a že ten můj je ve frontě. Poslední dva chaty říkali, že to vystupňují, ale pořád nic. Je to jen 50 dolarů a ne nějaká astronomická výhra.

Automaticky přeloženo:
CoolBlue

Jistě pochopil. Všiml jsem si, že jste ještě neprošli ověřením KYC, což může být trochu brzda a myslím si, že toto je proces, který slušná kasina nabízejí hned na začátku registrace.

Dobrou zprávou však v tomto případě je alespoň to, že kasino se snaží problém eskalovat.

Každopádně zatím nezbývá než čekat, jak se situace vyvine a budu rád, když nám dáte vědět, pokud se dozvíte něco nového.

Myslíte, že by to bylo možné? 🙂

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Díky Jaro, udělám to. Před chvílí jsem se znovu podíval, jestli je nějaká změna, ale zatím nic.

Automaticky přeloženo:
CoolBlue

Děkuji. V této situaci bude samozřejmě velmi zapotřebí trpělivosti.

Doufám, že vše nakonec dobře dopadne. ☘

Automaticky přeloženo:

Udělal jsem vklad na divoké Vegas 2. prosince a vyhrál jsem 60 dolarů a požádal jsem o výběr. Můj účet byl plně ověřen a na obdržení peněz jsem čekal 7 až deset dní. Moje uživatelské jméno je 9erkid a email Přál bych si, aby někdo pomohl, protože kasino Wild Vegas se mi vyhýbá

Automaticky přeloženo:
mrdbriscoe

Ahoj, hned na začátek bych rád zmínil, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby si vyřešily vše, co kolem výběru musí udělat. Po uplynutí této doby budeme kasino kontaktovat, pokud je to stále nutné a nemáte své peníze.

Podle reklamace, kterou máte otevřenou, jsem viděl, že jste již ověřeni a nehráli jste s žádným bonusem, takže nevím, co může být v cestě výběru. Vidíte to také ve svém profilu jako nevyřízené nebo něco podobného?

Každopádně hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:

Řekli, že musím hrát každý dolar, který vložím. Takže jsem to udělal a požádal o své výhry a teď musím počkat na další časový rámec, než se může něco stát

Automaticky přeloženo:
mrdbriscoe

Jakou sázku jste měli na svůj vklad? Řeklo vám kasino, že máte časový rámec? Z toho, co jste napsal ve své stížnosti, jsem viděl, že stažení bylo zamítnuto. Znamená to, že byla zrušena a museli jste ji zadat znovu?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky