Ahoj, myslím, že ve tvém případě čekáš dost dlouho a protože ti neodpovídá podpora ani live chat, tak bych ti doporučil podat stížnost. Stačí kliknout na tento odkaz, kde jej můžete otevřít: https://casino.guru/complaints
Přidal jsem také užitečného průvodce, který by mohl být užitečný ve vaší situaci: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Mohu se zeptat, doporučilo vám kasino změnit způsob výběru? Nezkoušeli jste později zadat výběr znovu přes coindraw?
Každopádně zastávám názor, že není profesionální, když vás kasino ignoruje a nesnaží se vaši situaci řešit. Na druhou stranu má kasino docela dobrý bezpečnostní index a v minulosti se snažilo podobné situace řešit i s jinými hráči, tak snad se mu to povede i nyní.
Myslíte, že dáte stížnosti šanci a vyřídíte ji? Dej nám vědět.
Hi, I think you've been waiting long enough in your case and since neither support nor live chat is answering you, I'd recommend you to file a complaint. Just click on this link where you can open it: https://casino.guru/complaints
I've also added a useful guide that might be helpful in your situation: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
May I ask, did the casino advise you to change your withdrawal method ? Didn't you try to enter the withdrawal again later via coindraw ?
Anyway, I am of the opinion that it is not professional if the casino ignores you and does not try to deal with your situation. On the other hand, the casino has a pretty good safety index and has tried to resolve similar situations with other players in the past, so hopefully it will do the same now.
Do you think you will give the complaint a chance and fill it ? Let us know.
Automaticky přeloženo: