FórumKasinavulkan vegas - OVĚŘENÍ ÚČTU A LHŮTA VÝBĚRU

vulkan vegas - OVĚŘENÍ ÚČTU A LHŮTA VÝBĚRU

před 2 roky od fegas95
|
2616 zobrazení 3 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Dobrou noc! Založil jsem si účet u vulkan vegas a dostal jsem určitou částku na výběr. no, při odesílání mých dokumentů k ověření KYC jsem po několika dnech dostal e-mail poté, co jsem je kontaktoval přes chat, kde jsem je informoval, že můj účet byl ověřen. Šel jsem tam a snažil jsem se požádat o stažení svých kreditů, ale stále to bylo ve stavu „neúplné". Rozhodl jsem se znovu kontaktovat obsluhu, takže mi obsluha oznámila, že můj účet ještě není ověřený, ale odpověděl jsem, že mám chybu, protože jsem již obdržel e-mail s potvrzením o ověření účtu. Poslal jsem jí fotku e-mailu, ona se šla podívat do systému a ověřila, že můj účet je ověřený a že žádost o výběr bude potvrzena za pár hodin nebo dní, ok. Uplynul další den a stav žádosti o výběr se nezměnil. Znovu jsem kontaktoval obsluhu, opět mi oznámila, že můj účet ještě není ověřen. ale opět jsem informoval, že to byly 2 dny, co jsem obdržel ověřovací e-mail. řekla, že stav mého účtu ještě není ověřený a že můj případ předá odpovědnému sektoru a že počkám na vyřešení případu. Večer jsem chat kontaktoval znovu a k mému překvapení mi obsluha oznámila, že můj účet ještě není ověřený a email, který mi přišel, je 1 chyba. Chtěl jsem vědět, zda si někdy budu moci nechat účet ověřit a zda budu moci provést výběr.

Automaticky přeloženo:
fegas95
před 2 roky

Ahoj,

To je jistě velmi zábavný příběh. 🙁

Zdá se mi, že se v poslední době něco pokazilo, protože nejsi první, kdo nahlásil podobný problém.

Pokud máte zájem, klikněte na odkaz a přejděte dolů na seznam souvisejících příspěvků na fóru

https://casino.guru/Vulkan-Vegas-Casino-review#tab=js-tab-discussion

file

Informujte nás o svém pokroku. Pokud kasino není schopno dokončit ověření brzy (za několik dní), měli bychom v případě potřeby pomoci se stížností.

Můžete také zkontrolovat stížnosti podané proti Vulkan Vegas:

https://casino.guru/complaints




Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokusil jsem se nyní přihlásit k účtu a objevila se následující zpráva: „Jejda, tento uživatel je zablokován!". neposlali mi o tom e-mail, nic neřekli a není důvod, aby mi byl zablokován účet! Čekám a pokud mi můžete pomoci, budu rád!

Automaticky přeloženo:
fegas95
před 2 roky

No, váš účet může být zablokován kvůli ověření, ale s ohledem na všechny předchozí překážky, kterým jste čelili při jednání s chatem, je to jen odhad.

V poslední době jsem zaznamenal zvýšený počet stížností na Vulkan Vegas a jeho ověřovací proces, většina těchto případů je nyní vyřešena. Náš tým pro stížnosti by vám měl být schopen pomoci.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky