Nedostatek kvality služeb zákazníkům
Můj bod se konkrétně týká možné nedostatečné přípravy chatovacích agentů 24x7 (s výjimkou jedné osoby).
Zaregistroval jsem se v tomto kasinu, vyhrál jsem, poslal jsem své dokumenty k ověření a požádal o výběr.
V úvodní živé chatové konverzaci jsem byl informován, že musím čekat 24 hodin na kontrolu mých dokumentů. Také mě požádala o doklad o bydlišti až před 6 měsíci a já ho hned poslal. Zeptal jsem se, zda je obsluha může v té době zkontrolovat, a řekla mi, že ne. Až do této chvíle bylo vše v pořádku.
Ve druhém rozhovoru jsem požádal další obsluhu, zda by mohla zkontrolovat mé dokumenty; a oznámila mi, že můj doklad o bydlišti by měl být až 3 měsíce starý. Toto je již chyba, protože zahrnuje odpojené informace mezi operátory. Informoval jsem ji, že mi ten druhý dovolil poslat 6měsíční, a teprve potom souhlasila (poté, co jsem ztratil čas hledáním jiného dokladu o adrese). Dále dokumenty okamžitě přezkoumala a schválila! Jinými slovy, první obsluha mohla mít možná „nedostatek vůle" mi pomoci. Zeptal jsem se, jak dlouho bude trvat, než bude můj výběr schválen, a ona řekla, že to bude trvat až 24 hodin od schválení. Od okamžiku, kdy jsem požádal o výběr, je na webu stav: „Automatická platba". Pochybný výraz, protože tím chápu, že moje platba bude automatická (jako u virtuální peněženky) po jejich schválení.
Nakonec jsem se dal do chatu s třetím agentem, který řekl, že můj výběr již schválili. Na přijetí do digitální peněženky bych však měl čekat v průměru 48 hodin. Dále uvedl, že jde o průměr a nezavazují se k žádnému termínu.
Jinými slovy, pokaždé, když jsem vstoupil do chatu, měl jsem nové nebo jiné informace a celá situace by nenastala, kdyby všichni agenti měli extrémně jasno v postupu při odstoupení ze stránky.
Navrhuji, aby se v tomto ohledu vyvíjely, a než otevřu stížnost na tomto webu, počkám na platbu svého výběru.
Lack of quality in customer service
My point is specifically related to a possible lack of preparation of the 24x7 chat agents (with the exception of one person).
I registered at this casino, I won, I sent my documents for validation and requested a withdrawal.
In an initial live chat conversation, I was informed that I had to wait 24 hours for my documents to be reviewed. She also asked me for proof of residence from up to 6 months ago, and I sent it right away. I asked if the attendant could review them at that time, and she told me no. Up until this point, everything was fine.
In a second conversation, I asked another attendant if she could review my documents; and she informed me that my proof of residence should be up to 3 months old. This is already an error, as it involves disconnected information between the attendants. I informed her that the other had allowed me to send a 6-month one, and only then did she accepted (after I lost time looking for a different proof of address). Furthermore, she reviewed the documents immediately and approved them! In other words, the first attendant may have had a possible "lack of will" to help me. I asked how long it would take for my withdrawal to be approved, and she said it would take up to 24 hours from approval. From the moment I requested the withdrawal, the status on the website is: "Autopayment". A dubious expression, since with it I understand that my payment will be automatic (as it is with a virtual wallet) after their approval.
Finally, I got into a chat with a third agent, who said that my withdrawal had already been approved by them. However, I should wait 48 hours, on average, to receive it in my digital wallet. Furthermore, he said that this is an average, and they do not commit to any deadline.
In other words, every time I entered the chat, I had new or different information, and the whole situation would not have happened if all the agents were extremely clear about the procedure for withdrawing from the site.
I suggest that they evolve in this regard, and I await the payment of my withdraw, before I open a complaint in this website.
Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo: