FórumKasinaVegascoin Casino - všeobecná diskuze

Vegascoin Casino - všeobecná diskuze

před 10 měsíci od andandjonnyx
|
3511 zobrazení 22 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Vegascoin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

Podal jsem samostatnou žádost o 2 000 $ a 1 000 $, abych vybral 3 000 $, z čehož bylo přijato 2 000 $, ale zbývajících 1 000 $ jsem neobdržel nikdy.

Kontaktoval jsem jejich podporu, ale žádná odpověď.

Mateřskou společností tohoto kasina je SGinternationalNV a zástupce kasina musí být současně zaměstnán. Vysvětlete prosím, co se děje.


Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 10 měsíci

Ahoj, jak dlouho čekáte na 1000 $, které ještě musíte vybrat? Jak dlouho trvalo získat prvních 2000 $? Pokud to nebude dlouho, ještě bych nebyl skeptický, protože už jsi dostal větší část. Ale pokud to bylo déle než 14 dní, víte, že se na nás můžete obrátit.

V tomto případě bychom však jistě potřebovali od kasina odpověď, proč tomu tak je a jelikož jste zatím žádnou nedostali, můžeme se bez toho jen domýšlet.

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Možná to bylo proto, že zástupce kasina viděl tento příspěvek, ale nakonec jsem dostal peníze.

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 10 měsíci

Ahoj milý andandjonnyx ! Děkuji za tvoji trpělivost. Zbytek vašeho výběru byl posuzován naším týmem. Jakmile byla zkontrolována a schválena, zaslali jsme vám ji.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Možná to bylo proto, že zástupce kasina viděl tento příspěvek, ale nakonec jsem dostal peníze.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vidím, že kasino vám zde odpovědělo a vysvětlilo, proč došlo k menšímu zpoždění a vše je v pořádku, když jste dostali své peníze.

Vyhráli jste docela pěknou sumu, tak snad si to užijete a v budoucnu už nebudou žádné problémy. 🙂

Automaticky přeloženo:
eyegetoksandrapam
před 9 měsíci

Děkuji za sdílení. Jen nemůžu najít důvod, proč vám ve vašem případě nezaplatil.

Řekli ti to vůbec?

Automaticky přeloženo:
eyegetoksandrapam
před 9 měsíci

Milý eyegetoksandrapam

Je nám líto, že vaše zkušenost byla zkažena.

Ale stejně nám vysvětlíme důvod zpoždění výběru. Bohužel jsme čelili problémům se spammery. Když byl problém vyřešen, našli jsme vaši odpověď s potvrzením o adrese.

Do tohoto okamžiku byl výběr z vaší strany zrušen a zůstatek byl přehrán.

Vždy se můžete obrátit na náš chat podpory a my uděláme vše pro to, abychom změnili váš názor na VegasCoin Casino

Automaticky přeloženo:
eyegetoksandrapam
před 9 měsíci

Víš, že bych na ně byl tak tvrdý. Pokud mohu soudit z poslední reakce zde na fóru, zdá se, že zástupce kasina si dal záležet, aby vás informoval.

Vzhledem k tomu, že nejsem úplně obeznámen s pozadím, oceňuji vaši zpětnou vazbu a děkuji, že se o ni s námi podělíte. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nemohu dostat odpověď z tohoto kasina ohledně mých čekajících ověřovacích dokumentů. Chat je více než týden nedostupný bez ohledu na jejich tvrzení, že je dostupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Žádná odpověď na e-mail odeslaný před více než týdnem. Na mou recenzi však reagovali a byli nečestní, takže mám pocit, že je důležité lidi varovat. Nevkládejte sem peníze.

Automaticky přeloženo:
tamalamaland123
před 9 měsíci

Dobrý den, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu ověření účtu, ale pokud se pokusíte zeptat a oni týden neodpoví, myslím, že to pro ně není to nejlepší.

Máte však nějaké peníze, které chcete v kasinu vybrat, a proto je musíte nejprve ověřit?

Pokud máte stále problém a kasino se vám nemůže ozvat, dejte nám vědět a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj Jaro, díky za reakci. Původně jsem předložil své dokumenty spolu s žádostí o stažení, takže jsem nakonec skončil s hraním. To bylo před jedenácti dny. Dnes jsem to znovu zkontroloval a moje dokumenty jsou stále ve stavu čekající na vyřízení a chat je tam, ale je zakázán. Skutečnost, že navrhli, že mi poslali nějaký odkaz a že jejich chat je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu v reakci na mou recenzi, je zjevně nepravdivá. Už nemám zájem tam hrát, takže nemusím podávat stížnost, abych se pokusil dokončit ověření, jen doufám, že se ostatní lidé nestanou obětí ukládání nebo zasílání osobních údajů. V tuto chvíli je považuji za darebáky.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Měli bychom poskytnout snímky obrazovky ukazující, že jsme se pokusili kontaktovat hráče?

tamalamaland123 zaregistrován 31. ledna

Ověřovací odkaz jsme zaslali e-mailem 2. února

A to byl pouze 1 aktivní chat s hráčem 1. února, což je 1 den po registraci.

Jaro nám dal vědět, kde máme poskytnout důkazy.




Automaticky přeloženo:
Vegascoin Casino
před 9 měsíci

Ahoj,

Mohl byste možná oslovit hráčku a pomoci jí, nebo vysvětlit další postup? To je něco, co nemůžeme poskytnout žádným jiným způsobem kromě stížnosti, která vám, jak jsme byli informováni, poskytuje celých 14 dní na vyřešení problému hráče.

Navzdory tomu bych řekl, že klíčovým bodem je najít řešení, pokud je to možné. Aby nedocházelo ke zbytečným nedorozuměním, komplikacím, nebo dokonce reklamaci.

Obraťte se prosím na hráče, nyní máte příležitost.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj Jaro, díky za reakci. Původně jsem předložil své dokumenty spolu s žádostí o stažení, takže jsem nakonec skončil s hraním. To bylo před jedenácti dny. Dnes jsem to znovu zkontroloval a moje dokumenty jsou stále ve stavu čekající na vyřízení a chat je tam, ale je zakázán. Skutečnost, že navrhli, že mi poslali nějaký odkaz a že jejich chat je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu v reakci na mou recenzi, je zjevně nepravdivá. Už nemám zájem tam hrát, takže nemusím podávat stížnost, abych se pokusil dokončit ověření, jen doufám, že se ostatní lidé nestanou obětí ukládání nebo zasílání osobních údajů. V tuto chvíli je považuji za darebáky.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj,

Doufám, že zástupce kasina využije tuto příležitost, vyjasní všechny podrobnosti a možná vám v této situaci pomůže. 🙏


Automaticky přeloženo:
tamalamaland123
před 9 měsíci

Milý tamalamande123

prosím zkontrolujte svou doručenou poštu.

E-mail byl odeslán.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Děkuji Radko, dnes ráno mi přišel email s odkazem na dokončení ověření. Nerozumím tomu, proč jim trvalo dva týdny a tento rozhovor, než jednoduše znovu poslali odkaz, pokud to byla chyba na mé nebo jejich straně. Důvodem, proč proběhla pouze jedna chatová komunikace, je také to, že chat nebyl dostupný celou dobu od prvního kontaktu.

Oceňuji vaši pomoc zde a zajímalo by mě, proč se kasino zaměřovalo na „správné" místo toho, aby se mnou aktivně komunikovalo a řešilo problém. V tomto kasinu již nebudu hrát, ale jsem vděčný, že Casino Guru pomáhá podporovat komunikaci.

Automaticky přeloženo:
tamalamaland123
před 9 měsíci

Ahoj!

Jsem moc rád, že to fungovalo. Víte, nemohl jsem si pomoct a nezapojil jsem se, protože jsem si myslel, že příčinou všeho toho povyku může být docela jednoduchá (nebo hloupá) záležitost.

Pokud vám to nebude vadit, nechám vaši otázku na kasino, jestli to chápu. 🙂

V každém případě jsme tu, velmi vstřícní - pokud budete někdy něco potřebovat nebo snad budete chtít pomoci někomu jinému, nezůstávejte stranou. 😉

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nedostatek kvality služeb zákazníkům


Můj bod se konkrétně týká možné nedostatečné přípravy chatovacích agentů 24x7 (s výjimkou jedné osoby).


Zaregistroval jsem se v tomto kasinu, vyhrál jsem, poslal jsem své dokumenty k ověření a požádal o výběr.


V úvodní živé chatové konverzaci jsem byl informován, že musím čekat 24 hodin na kontrolu mých dokumentů. Také mě požádala o doklad o bydlišti až před 6 měsíci a já ho hned poslal. Zeptal jsem se, zda je obsluha může v té době zkontrolovat, a řekla mi, že ne. Až do této chvíle bylo vše v pořádku.


Ve druhém rozhovoru jsem požádal další obsluhu, zda by mohla zkontrolovat mé dokumenty; a oznámila mi, že můj doklad o bydlišti by měl být až 3 měsíce starý. Toto je již chyba, protože zahrnuje odpojené informace mezi operátory. Informoval jsem ji, že mi ten druhý dovolil poslat 6měsíční, a teprve potom souhlasila (poté, co jsem ztratil čas hledáním jiného dokladu o adrese). Dále dokumenty okamžitě přezkoumala a schválila! Jinými slovy, první obsluha mohla mít možná „nedostatek vůle" mi pomoci. Zeptal jsem se, jak dlouho bude trvat, než bude můj výběr schválen, a ona řekla, že to bude trvat až 24 hodin od schválení. Od okamžiku, kdy jsem požádal o výběr, je na webu stav: „Automatická platba". Pochybný výraz, protože tím chápu, že moje platba bude automatická (jako u virtuální peněženky) po jejich schválení.


Nakonec jsem se dal do chatu s třetím agentem, který řekl, že můj výběr již schválili. Na přijetí do digitální peněženky bych však měl čekat v průměru 48 hodin. Dále uvedl, že jde o průměr a nezavazují se k žádnému termínu.


Jinými slovy, pokaždé, když jsem vstoupil do chatu, měl jsem nové nebo jiné informace a celá situace by nenastala, kdyby všichni agenti měli extrémně jasno v postupu při odstoupení ze stránky.


Navrhuji, aby se v tomto ohledu vyvíjely, a než otevřu stížnost na tomto webu, počkám na platbu svého výběru.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
vinicius1710
před 9 měsíci

Ahoj, četl jsem vaši situaci a musím začít tím, že kasinům dáváme 14 dní na dokončení procesu výběru. Takže bych nebyl skeptický ani smutný, když to trvá jen pár dní a vy jste si ještě museli ověřit, co jste úspěšně dokončili, řekl bych. Na jednu stranu bych také zmínil, že je skvělé, že vám chat odpovídá, ale na druhou stranu chápu, že není hezké, když stále dostáváte další odpověď. Zkoušel jsi zkontrolovat Podmínky, jak je to tam napsané?

Každopádně teď počkáme, až dorazí peníze, protože jsi napsal, že výběr byl schválen. Až k tomu dojde, dejte mi určitě vědět.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky