FórumKasinaVasyCasino - všeobecná diskuze

VasyCasino - všeobecná diskuze

před 2 roky od mcclane2020
|
3277 zobrazení 6 odpovědí |
|
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s VasyCasino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

toto kasino vasy je opravdu špatné a zákaznický servis je ještě horší! !

Několikrát jsem jim poslal e-mail, že chci svůj účet zavřít, oni ho neuzavřou a navíc nemám žádné nastavení nad marketingovými zprávami, takže mi neustále dávají e-mailové reklamy a reklamy pomocí textových zpráv.

Brzy budu muset na toto kasino podat trestní oznámení, pokud nepřestanou spamovat a neuzavřou můj účet.

Už tam nehraju a několikrát jsem jim to řekl.


ale oni si nemyslí, že už nechci být jejich zákazníkem...


Automaticky přeloženo:
mcclane2020
před 2 roky

Zkusili jste je kontaktovat na živém chatu? To by mohlo pomoci.

file

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Kontaktoval jsem je v živém chatu a pokaždé žádají, aby na podporu vložili e-mail, nemohou zavřít účet prostřednictvím chatu.

počítá se s tím, že se obtěžuji, když už tam nikdy neplánuji hrát, ale nepřestanou posílat spam, i když jsem v nastavení účtu vyřadil „marketingové zprávy"

Stále jsem tam dal 1e denní limit pro hraní, když nejsou žádné jiné možnosti omezení.

jednou mě požádali o mé dokumenty, abych mohl zrušit svůj účet, ale nemusel jsem dávat žádné další dokumenty k uzavření účtu. Nic jsem tam nevyhrál a účet jsem nepotvrdil.

a nebudu jim posílat žádné dokumenty, mohou s nimi dokonce ukrást mou identitu.

Automaticky přeloženo:
mcclane2020
před 2 roky

Nevidím žádný důvod, proč by jakékoli kasino bylo tak vytrvale proti uzavření nějakého účtu. Pouze to hráče rozzlobí a šance (pokud nějaká byla), že se tento hráč vrátí, rapidně klesá. Zvlášť, když zatím nedošlo k žádné velké výhře.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

včera poslali e-mail, že účet bude uzavřen do 48 hodin.

a pokaždé, když mi poslali e-mail o tomto uzavření, vždy se objevila zpráva, že ztratíte všechny bonusy a výhry. ale nikdy mi nedali žádné bonusy.

pak mají úrovně pro hráče, pokaždé, když dosáhnou nové úrovně, dostanou 3-5 her zdarma v nějaké špatné hře a ani jednu z nich nevyhráli.

V každé zprávě jsem jim řekl, že vyhraju, když zruším svůj účet a oni přijdou o moje peníze.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kontaktoval jsem je v živém chatu a pokaždé žádají, aby na podporu vložili e-mail, nemohou zavřít účet prostřednictvím chatu.

počítá se s tím, že se obtěžuji, když už tam nikdy neplánuji hrát, ale nepřestanou posílat spam, i když jsem v nastavení účtu vyřadil „marketingové zprávy"

Stále jsem tam dal 1e denní limit pro hraní, když nejsou žádné jiné možnosti omezení.

jednou mě požádali o mé dokumenty, abych mohl zrušit svůj účet, ale nemusel jsem dávat žádné další dokumenty k uzavření účtu. Nic jsem tam nevyhrál a účet jsem nepotvrdil.

a nebudu jim posílat žádné dokumenty, mohou s nimi dokonce ukrást mou identitu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ve skutečnosti to není poprvé, co vidím kasino, které žádá o dokumenty k uzavření účtu. Není to obvyklé, ale některá kasina o to žádají před uzavřením účtu.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky