FórumKasinaUBERLucky Casino - všeobecná diskuze

UBERLucky Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Janine0902
|
11149 zobrazení 55 odpovědí |
|
1 2 3
kiziorro1984
před rokem

Nyní vidím! 🙂 Je to jen jedna licence na hazard, dříve mi to připadá dost matoucí, ale teď už to chápu. Druhá se nepočítá jako licence na hazard, i když jsem o XCM nikdy neslyšel - nebo mi znovu uniká paměť - teď jsem informován.👍

Každopádně oceňuji vysvětlení! Pokud někdy náhodou narazíte na další nápovědu, víte, kam jít, že? 😊🙏


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, půjdu k Bohu 🙂 protože Bůh je vždy dobrý, Bůh je vždy dobrý 😉


Licence Kahnawake je pro prestiž a více zemí 😉 Myslím, že pouze USA jsou vyloučeny, celkově mějte dobrý den!

Automaticky přeloženo:
kiziorro1984
před rokem

Odešlete mé pozdravy dobrému Bohu! 🙂

Řekl bych, že Kahnawake je nejpoužívanější licencí. I kvůli prestiži 😀

Automaticky přeloženo:
před rokem

Celkově se Uberlucky staly podvodnou stránkou 🙂 Všem hráčům z Polska změní informace o zemi v Austrálii a zabaví všechny peníze 🙂 celý rodinný pot je podvod 🙂 Teď nemám na profilu žádné osobní údaje, žádné peníze a žádnou historii 🙂 Skvělé! 🙂 Co teď kasino guru 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

nemůžeme věřit kasinovému guru, protože propagují Uberlucky jako stránku, která přijímá hráče z Polska 🙂 To je spolupráce? 🙂 všechny stránky z rodiny vb jsou podvod 🙂 pokud propagujete podvod, jste? 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino neodpovídá na stížnosti guru kasina 🙂 v minulosti byl jeden případ na >60 000 eur a 8 měsíců nevyřešený stav 🙂 Reputace kasina 8/10, ale... kasino nereaguje... a jediný způsob je podat stížnost regulátorovi 🙂 8/ 10 je falešné 😉 Kasino nespolupracuje s kasinovým guru 😉 za minulá 2 další kasino z Familypotu (uberšťastný majitel) zmizelo s penězi zákazníků 🙂 bobr ze všech kasin Familypot BV 😉

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Podvodný web. Zabavené peníze pravděpodobně od všech zákazníků z Polska ve stejnou dobu. Ručně mi změnili adresu do Austrálie a napsali, že jsem porušil bod 7.2 T&C. Austrálie je omezená. Na Uberlucky jsem prohrál kolem 1700 €.

Právě jsem dostal e-mail, že můj zůstatek je plně zabavený a nemůžu nic dělat. Celý Familypot BV (Betzerk, Uberlucky a Histakes.io) má stejnou praxi. Buď opatrný. Všechny stránky FAMILYPOT BV jsou podvod. Ostatní národy budou v budoucnu čelit tomu samému.

Automaticky přeloženo:
před rokem

nemůžeme věřit kasinovému guru, protože propagují Uberlucky jako stránku, která přijímá hráče z Polska 🙂 To je spolupráce? 🙂 všechny stránky z rodiny vb jsou podvod 🙂 pokud propagujete podvod, jste? 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Za prvé – toto kasino nikde nepropagujeme. Jsme databáze online kasin. To znamená, že na webu máme všechna kasina a snažíme se jich mít v databázi co nejvíce.

Za druhé, když říkáme, že kasino přijímá hráče z Polska, znamená to, že kasino nám tuto informaci poskytlo během poslední aktualizace, která byla naposledy provedena před rokem.

Ohledně té velké stížnosti, kterou jste zmínil - jsem ji přeposlal Matejovi, který měl reklamaci na starosti. Přehrávač se k nám s odpovědí od úřadu nedostal, ale chci se ujistit, že byl řádně uzavřen i po těch 8 měsících, takže děkuji za upozornění.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

haha xd falešná reputace poskytnutá kasinovým guru xd kasino ukradlo peníze polským zákazníkům a ukradlo uživatelská data ang guy z Polska zlepšit poznámku z 8 na 8,2 xD haha slušné kasino xD

Automaticky přeloženo:
před rokem

HAHAHAHA po obdržení 10 stížností za poslední 2 týdny se casino.guru rozhodlo zlepšit hodnocení kasina z 8,0 na 8,2. Stačí říct, že spolupracujete s uberlucky a jediné, co uděláte, je nalákat hráče, aby tam hráli a pak sdílet ukradené prostředky, což je vlastně směšné XD

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino guru za kooperativní peníze zde bude inzerovat jakýkoli podvod. Stovky stížností na uberlucky a zabavení peněz bez důvodu za poslední týden jsou pro ně velmi dobrým důvodem ke zvýšení hodnocení z 8,0 na 8,2 xDDDDD Dobrá práce kasinového guru dobrá práce.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

a co zvednout hvězdičky za uberlucky z 8 na 8,2 po zabavení peněz? 🙂 jaká je odpověď na tuto situaci? 🙂 Změna národnosti z Polska na Austrálii, bez odezvy na e-mail 🙂 držení údajů o zákaznících, kopii ID, čísla karet 🙂 čísla peněženky, jméno, příjmení... selfie 🙂 proč raiting jít nahoru a neklesat? 🙂 vysvětlete to 🙂 V Polsku nemáme rádi Kaczyńského možná je to odpověď xd divím se, že ten chlap je z Polska 🙂 Pavel Kaczynski 🙂 zeptejte se ho, proč hi raise uberlucky po zabavení peněz uberlucky 🙂 možná je to "czeski błąd" a měl by nižší hodnocení, ale hi rais ho nahoru xd

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

@kickoff @mgonc93 @kiziorro1984


pěkné postřehy, ale naše hodnocení nejsou falešná. Je to jen malá náhoda, před 3 dny byla jejich recenze aktualizována a jejich hodnocení se skutečně zvýšilo. V té době byla pouze 1 nevyřízená stížnost, která čekala na regulátora (bez dopadu na rating). Po aktualizaci jsme přidali několik externích stížností a 1 interní stížnost jsme uzavřeli jako „nevyřešenou". Změna nevstoupí v platnost okamžitě. Obvykle se to dělá každou středu a stejné je to i s kasinem UBERLucky, jejich hodnocení bude od příští středy (19. 4. 2023) 5,6 DOTAZNÉ. Pokud máte další otázky, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Jozef.k
před rokem

Člověče... změnili národnost z Polska na Austrálii, aniž by o tom informovali hráče... a neinformovali guru kasina, aby... a nyní se o tom dozvěděli guru kasina (nepřijímají hráče z Polska, aniž by je o tom informovali) a zvýšit hodnocení a změnit kasino z "přijímat hráče z Polska" na... "kasino nepřijímá hráče z Polska" 🙂 Byl někdo z kasinového guru informován o této změně? 🙂 Pokud ne... proč je to v aktualizaci? 🙂 a proč jdou hodnocení nahoru? 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

S uberlucky není žádný kontakt. Nereagují na žádné stížnosti zde zveřejněné. Všechno mají hluboko v zadku a kasinový guru jim stejně zvyšuje hodnocení. Směšný.

Automaticky přeloženo:
před rokem

file změní mou zemi na Austrálii 🙂 toto je "šedé" a nemohu to sám změnit 🙂 jsem přihlášený, ale ostatní nemohou jít na účty xd takže... mají všechny údaje o zákaznících... jen zablokují účet...

Automaticky přeloženo:
kiziorro1984
před rokem

Přestali přijímat hráče z Polska. Ano, měli by vás o tom informovat, vyplatit vám zůstatek na účtech a vše by bylo v pořádku.


Hodnocení se zvýšilo na 8,2, protože aktualizace byla provedena dříve, než jsme si byli vědomi situace, kterou zažíváte. Vždy to chce čas, v tomto případě příští středu uvidíte, že UBERLucky Casino bude mít mnohem nižší hodnocení. Stížnosti a jejich nereagování jsou závažné problémy, rozhodně je neignorujeme. Je to jen o našich vnitřních procesech. UBERLucky se mohou "probudit" a požádat o znovuotevření, stále se je snažíme oslovit všemi kanály, které máme, abychom vám pomohli.


Pokud nebudou spolupracovat, jejich rating do příští středy klesne na 5,6. Pokud navíc zbytek otevřených stížností skončí nevyřešen, jejich hodnocení se ještě sníží.


Pokud naše reklamační řešení nebude úspěšné, vřele doporučuji obrátit se na jejich licenční úřad. V případě jakýchkoliv dotazů mě můžete kontaktovat na mé emailové adrese jozef.k@casino.guru . rád pomohu.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Přestali přijímat hráče z Polska. Ano, měli by vás o tom informovat, vyplatit vám zůstatek na účtech a vše by bylo v pořádku.


Hodnocení se zvýšilo na 8,2, protože aktualizace byla provedena dříve, než jsme si byli vědomi situace, kterou zažíváte. Vždy to chce čas, v tomto případě příští středu uvidíte, že UBERLucky Casino bude mít mnohem nižší hodnocení. Stížnosti a jejich nereagování jsou závažné problémy, rozhodně je neignorujeme. Je to jen o našich vnitřních procesech. UBERLucky se mohou "probudit" a požádat o znovuotevření, stále se je snažíme oslovit všemi kanály, které máme, abychom vám pomohli.


Pokud nebudou spolupracovat, jejich rating do příští středy klesne na 5,6. Pokud navíc zbytek otevřených stížností skončí nevyřešen, jejich hodnocení se ještě sníží.


Pokud naše reklamační řešení nebude úspěšné, vřele doporučuji obrátit se na jejich licenční úřad. V případě jakýchkoliv dotazů mě můžete kontaktovat na mé emailové adrese jozef.k@casino.guru . rád pomohu.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Neodpovídáte na mou otázku... pokud o tom víte (nepřijímají hráče z Polska, neinformovali nás o tom a kasino guru aby...), proč se hodnocení po aktualizaci tento týden nezvýšilo? 🙂 Příští středu 5,6 a co za 2 týdny? 🙂

Automaticky přeloženo:
kiziorro1984
před rokem

Abychom jednoduše odpověděli na vaši otázku, vaše stížnosti jsou stále otevřené a penalizujeme pouze ty uzavřené, protože vaše problémy lze stále vyřešit.


Hodnocení kleslo, ne kvůli vašim stížnostem, ale jiným, které jsme našli s naší aktualizací, jen chvíli trvá, než náš systém rozpozná všechny změny. Ale to bude automaticky provedeno příští středu.


Pokud jde o vaši situaci, právě jsem dostal potvrzení od jednoho zástupce kasina, že se zúčastní.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jozef.k
před rokem

ne stížnost... informovalo kasino guru kasina o nepřijímání hráčů z Polska? 🙂 Odkud kasinový guru získal informace o nepřijímání hráčů z Polska? 🙂

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky