FórumKasinaUBERLucky Casino - všeobecná diskuze

UBERLucky Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Janine0902
|
10369 zobrazení 55 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
kiziorro1984
před rokem

Věřím, že nás o této změně neinformovali, i když by bylo hezké, není to standardní.



A tuto informaci jsme našli s aktualizací recenze, udělali jsme to. 🙂

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

ok, stále nechápu, proč se hodnocení zvyšuje 🙂 po uzavření stížností se vám ozvu (nebo možná ne.. dělám všechno sám xD), protože pochybuji, že uberlucky odpoví 🙂 vždy si mohu vytvořit účet v jiném familypot kasinu snižovat hodnocení a informovat o tom lidi xD peníze nejsou všechno... čisté svědomí mi stačí 🙂

Automaticky přeloženo:
kiziorro1984
před rokem
  1. Dne 4.10.2023 byla recenze aktualizována jen proto, že provádíme pravidelné aktualizace, hodnocení se mírně zvýšilo (8,2), ale změna byla viditelná 4.12.2023.
  2. Dne 4.12.2023 jsme provedli pravidelnou kontrolu externích stížností, některé našli a doplnili. Nejbližší přenosy ratingů jsou příští středu 19.4.2023. Jejich plánovaný pokles je sporný, pokud nebudou spolupracovat.
  3. Vaše dosavadní problémy nemají žádný vliv na jejich hodnocení/recenze, pouze pokud zůstanou nevyřešené.

Dala jsem tomu ještě jeden pokus 😀. Tato situace se nestává často, takže chápu, proč je to tak matoucí.

kiziorro1984, jsem přesvědčen, že na reklamaci odpoví. Zástupce kasina to právě potvrdil, v případě jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat. Vždy rád pomůže.

Automaticky přeloženo:
před rokem
  1. Dne 4.10.2023 byla recenze aktualizována jen proto, že provádíme pravidelné aktualizace, hodnocení se mírně zvýšilo (8,2), ale změna byla viditelná 4.12.2023.
  2. Dne 4.12.2023 jsme provedli pravidelnou kontrolu externích stížností, některé našli a doplnili. Nejbližší přenosy ratingů jsou příští středu 19.4.2023. Jejich plánovaný pokles je sporný, pokud nebudou spolupracovat.
  3. Vaše dosavadní problémy nemají žádný vliv na jejich hodnocení/recenze, pouze pokud zůstanou nevyřešené.

Dala jsem tomu ještě jeden pokus 😀. Tato situace se nestává často, takže chápu, proč je to tak matoucí.

kiziorro1984, jsem přesvědčen, že na reklamaci odpoví. Zástupce kasina to právě potvrdil, v případě jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat. Vždy rád pomůže.

Automaticky přeloženo:
před rokem

pro mě se to stává mnohokrát, nejsem zmatený jsem na to zvyklý, zvláště když najdu kasino na stránce kasino guru xD zajímalo by mě, co chtějí říct xD jsem pro ně otevřen 24/7 a čekám na odpověď, ale po 2 týdnech nevysvětlili mi, proč mi zabavují peníze xD

Automaticky přeloženo:
Jozef.k
před rokem

ještě jedna otázka xd pokud nám uberlucky vrátí peníze, hodnocení se změní nebo ne? 🙂

Automaticky přeloženo:
kiziorro1984
před rokem

Pokud stížnosti vyřeší nebo nám prokážou, že byly irelevantní, jejich hodnocení zůstane/vrátí se na 8,2. Nejde však jen o ty otevřené, ale i již uzavřené.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Proč má tato stránka tak vysoký průměr po tolika negativních recenzích a stížnostech?!!

Celý podvodný postup popsalo mnoho lidí – stejný vzorec.

CASINO GURU -Při tak vysokém průměru může mnoho lidí tomuto PODVODU propadnout a přijít o své peníze!!!

Přestaňte propagovat podvodníky a zloděje!!!

CASINO GURO lze hodnotit i na jiných tuším spolehlivějších stránkách!!!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

"7. Omezené skupiny hráčů."

7.1. Hráči, kteří jsou fyzicky přítomni v následujících zemích, si nemohou otevřít hráčský účet a/nebo sázet v našem kasinu za skutečné peníze:


Americká Samoa (AS), Rakousko (AT), Austrálie (AU), Belgie (BE), Bulharsko (BG), Barma (MM), Čína a její území: Čína (CN), Curacao (CW), Estonsko (EE) , Francie (FR), Guam (GU), Hong Kong (HK), Írán (IR), Irák (IQ), Izrael (IL), Itálie (IT), Korea: Severní Korea (KP), Jižní Korea (KR) , Laos (LA), Libye (LY), Macao (MO), Malajsie (MY), Nizozemsko (NL), Slovinsko (SI), Somálsko (SO), Španělsko (ES), Súdán (SD), Sýrie (SY) , Turecko (TR), Spojené království (GB), Spojené státy americké a jejich území: Spojené státy americké (USA), Malé odlehlé ostrovy USA (UM), Severní Mariany (MP), Americké Panenské ostrovy (VI), Švédsko (SW) ." - uberlucky změnit hráče z Polska do Austrálie, protože Austrálie je omezená xd a bylo to plánováno od roku 2021... omlouvám se... ne uberlucky, ale familypot bv plně dceřiná společnost FifthStreet Tech Ltd


a...

XCM SERVICES LTD je na Kypru, ANDY PAUL SENIOR , ředitel a CHRISTOPHER VAN ROSBERG , ředitel na internetu najdete adresu na kohokoli xD a ano, jsou v UE... xD a Christopher mají propojeno xD velmi pěkné xD a mnoho fotografovaných xd velmi chytrý xD


https://www.linkedin.com/in/christopher-van-rosberg-1a000115/


PANLEGAL SECRETARIAL SERVICES LIMITED je na Kypru, v současné době jsou v evidenci 2 úředníci. Adresa společnosti je Βουκουρεστίου, 25, NEPTUNE HOUSE, patro 1, byt 11 Ζακάκι Λεμεσός, Κύπρος. Pokud jde o úředníky, jak jsou vidět u oficiálního kyperského registrátora v okamžiku, kdy byly údaje shromažďovány, MICHAEL CHAMBERS zastává pozici tajemníka, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ zastává pozici ředitele. Může existovat více ředitelů a tajemníků, kteří nejsou v současné době uvedeni v tomto popisu, protože informace představují časový okamžik v minulosti. Chcete-li zkontrolovat aktuální stav této kyperské společnosti shromažďující data z různých zdrojů, objednejte si zprávu.

Nejsou to Rusové... takže nejsou tak chránění jako Rusové na Kypru xD

Automaticky přeloženo:
maykeel
před rokem

Mám podobnou situaci s Allegrem v Polsku 🙂 Funguje to tak (nebo by to tak mělo fungovat, ale na mě to nefunguje xD). Nějaká firma na Allegru skrývá informace o dodávkách produktů ze zahraničí (většina z Číny, dodání více než 2 týdny a pravděpodobně z Alibaby...). Vy jste kupující... a poté, co něco koupíte a zaplatíte, společnost vám dá vědět, že zásilka dorazí za 14-21 dní nebo něco takového... (nebo vás ani neinformuje...). Ptáte se proč a společnost říká „Zásilka je z paluby". Jste naštvaní a začnete si stěžovat na allegro... Firma vám vrátí peníze a případ je blízko 🙂 Žádné stopy a žádné informace pro dalšího zákazníka o tom, co se stalo v minulosti... Jste šťastní, protože dostanete peníze zpět, společnost je šťastná, protože se nic nemění... a allegro jsou šťastní, protože jsou spokojení zákazníci (allegro pomohlo zákazníkovi - mělo by to tak vypadat) a dostali od společnosti peníze. Ale další zákazník neví, co se může stát 🙂 Ale... pokud se mi to stane, nikdy neuzavírám stížnosti, i když obdržím peníze xD Bylo to před lety, ale... stejný patent se používá zde (a na mnoha místech 😉 ) 🙂 toto je technika Socio a mám 5 ze sociologie (manipuluji s dr Sociology xD, protože jsem trochu blázen, jak můžete vidět zde xD) Nyní se mění zákaznické právo (zejména na začátku tohoto roku) a skrývám tak důležitou informaci před zákazníky a pomoc v tomto je autentizační zločin xd Muž, to je nejdelší příspěvek, který jsem napsal v angličtině a nikdy jsem se neučil anglicky xD a jen párkrát používám google překladač xD učím se tento jazyk sleduji televizi ani na to nemyslím xD

Automaticky přeloženo:
Jozef.k
před rokem

"Jsem přesvědčen, že na stížnost odpoví. Zástupce kasina to právě potvrdil, v případě jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat. Vždy rád pomůže."

Odepisují rychle.. xDDD Vidím, že nejen mnoho polských hráčů podvádělo, ale také klamou a podvádějí správu kasinového guru. Neexistují žádné odpovědi na všechny spory a tak to zůstane, protože neexistují žádné argumenty pro ruční změnu země registrace účtu z Austrálie na Polsko a byl to jednoduchý podvod

Automaticky přeloženo:
kickoff
před rokem

No, to se teprve uvidí. Počkám do zítřka, co se vlastně stane.

Doufám, že kasino může reagovat jakýmkoli způsobem, bohužel to není vždy zaručeno, protože jsme pouze nezávislá společnost, nikoli oficiální autorita.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je hezké vidět, že hodnocení kasina kleslo. Ale ještě jednou vás žádám, abyste propojili kasino Uberlucky a kasino Betzerk, provozuje je stejný vlastník. Ostatní kasina jsou navzájem propojena, pokud je vlastník stejný, nevím, proč tato 2 nejsou.


https://casino.guru/betzerk-casino-review

Automaticky přeloženo:
mgonc93
před rokem

Tuto záležitost vyšetřujeme. V této věci se vám ozvu co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Uberlucky údajně vyplatil peníze bankovním převodem 2. května, zatím žádné peníze nepřišly. V chatu jste pouze zastaveni a konfrontováni s různými výroky! Také jsem podal stížnost!


Aktualizace: Peníze jsou nyní údajně posílány zpět na hráčský účet.


Aktualizace: 5.11.2023 Peníze stále nevráceny na účet!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Jako začátečník ve světě online kasin bych se rád dozvěděl o pravidlech a dalších důležitých detailech. Jaká jsou obecná pravidla, která musím dodržovat při hraní v online kasinu? Existují věková omezení nebo požadavky na ověření identity? Zajímá mě, jak fungují bonusy a akce, stejně jako přijímané platební metody a podmínky pro výběry. Také bych ocenil jakoukoli radu nebo doporučení, jak maximalizovat můj herní zážitek a zajistit bezpečnost mých online transakcí. Předem oceňuji všechny informace a rady, které mi můžete poskytnout, abych mohl začít v tomto vzrušujícím světě online kasin.

Automaticky přeloženo:
pedrooooo89
před rokem

Ahoj!

Zkrátím to 🙂 Klikněte nebo klepněte na tento odkaz a projděte si celou sekci průvodce .

Až budete hotovi, přejděte do Casino Guru Academy ! Všechny kurzy jsou volně dostupné. 😉

Navíc si všimněte tohoto příspěvku - obsahuje další podrobnosti.

Doufám, že budete plně spokojeni. Neváhejte a dejte nám zpětnou vazbu.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky