FórumKasinaTalismania Casino - všeobecná diskuze

Talismania Casino - všeobecná diskuze

před měsícem od urmomaalinn
|
610 zobrazení 6 odpovědí |
|
před měsícem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Talismania Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Příspěvek od urmomaalinn byl odstraněn
urmomaalinn
před měsícem

Mohu se prosím zeptat, kdy přesně byl váš účet ověřen?

Doufám, že vaše peníze dorazí brzy a nebudete se muset bát, že je nedostanete, zvláště pokud jste své výběry dostali dříve, jak jste zmínil.

Máte pro nás v této souvislosti nějaké novinky? Jsme tu, abychom vám v případě potřeby pomohli.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ahoj, mám to samé, ale prostě kasino nevyplácí výhry, účet potvrzen, všechny dokumenty schváleny, takže druhý týden už končí. Každý den jen říkají trpělivost a co nejrychleji se o to postarají, ale nic se neděje. Výběry by měly být na účtu do 3 dnů, ale to není pravda. Můžete mi nějak pomoci s mými výhrami? Díky

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, kasino má dobré recenze, ale ne je, ale výhry vložené do výplaty, což je pro nás hráče nejdůležitější.

Automaticky přeloženo:
kailikaljund7
před měsícem

Ahoj. Určitě chápu vaši frustraci a bylo by nejlepší, kdyby mohli dodržet své sliby. Právo?

Mohu se zeptat, od kdy je váš účet ověřen?

Náš tým pro stížnosti může v takových případech zasáhnout pouze po uplynutí 14denní lhůty, víte.

Tolik dní obvykle dáváme kasinům na provedení platby.

Pokud tedy chcete podat stížnost a získat pomoc od našeho týmu, dejte nám prosím vědět. Je to zcela zdarma a uděláme vše pro to, abychom to vyřešili.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Z účtu kasina můžete vidět pouze to, že váš účet byl potvrzen, ale nevidíte datum, ale první výběr, který jsem provedl, byl 20. května 2024 a účet tehdy ještě nebyl potvrzen. Nyní s novými výběry požadují dokumenty a také jsem poslal všechny potřebné informace. Tyto výhry, které se nyní berou v sobotu, jsou plné 2 týdny od doby, kdy jsem začal s výběry. Samozřejmě chci podat stížnost, protože kasino tvrdí, že výběry jsou zpracovány do 1-3 dnů a ne do 2 týdnů, a pokud budeme upřímní, nemůžu odtamtud dostat žádnou odpověď na to, co fázi mé výběry jsou a kdy budou tyto platby provedeny. Rád přijmu vaši pomoc.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
kailikaljund7
před měsícem

Rozumím a jsem rád, že se Vám již podařilo podat stížnost .

Veronika, vaše řešitelka stížností, potřebuje další informace, poskytněte je prosím.

Vlastně teď je důležité, jestli jste jim poskytli všechny potřebné dokumenty a jestli byly ve správném formátu.🤔

Byli jsme toho svědky mnohokrát, abych vám řekl pravdu, že hráč by čekal na provedení KYC, ale kasino by z tohoto důvodu dokumenty odmítlo. A vím, že nejlepší způsob, jak to vyřešit, je, když kasino komunikuje s hráči a vždy vysvětlí, co se děje, i když to tak vždy není. Také ve vašem případě, jak jste řekl, vůbec nekomunikují.

Zde zasáhne náš tým pro stížnosti a vždy se snaží z kasina získat co nejvíce informací, aby celou situaci vysvětlil.

Aktualizujte tedy svou stížnost a informujte nás o všech novinkách, které máte.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky