FórumKasinaTalismania Casino - všeobecná diskuze

Talismania Casino - všeobecná diskuze

před 3 týdny od urmomaalinn
|
436 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 týdny
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Talismania Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Příspěvek od urmomaalinn byl odstraněn
urmomaalinn
před 3 týdny

Mohu se prosím zeptat, kdy přesně byl váš účet ověřen?

Doufám, že vaše peníze dorazí brzy a nebudete se muset bát, že je nedostanete, zvláště pokud jste své výběry dostali dříve, jak jste zmínil.

Máte pro nás v této souvislosti nějaké novinky? Jsme tu, abychom vám v případě potřeby pomohli.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Ahoj, mám to samé, ale prostě kasino nevyplácí výhry, účet potvrzen, všechny dokumenty schváleny, takže druhý týden už končí. Každý den jen říkají trpělivost a co nejrychleji se o to postarají, ale nic se neděje. Výběry by měly být na účtu do 3 dnů, ale to není pravda. Můžete mi nějak pomoci s mými výhrami? Díky

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ano, kasino má dobré recenze, ale ne je, ale výhry vložené do výplaty, což je pro nás hráče nejdůležitější.

Automaticky přeloženo:
kailikaljund7
před 3 týdny

Ahoj. Určitě chápu vaši frustraci a bylo by nejlepší, kdyby mohli dodržet své sliby. Právo?

Mohu se zeptat, od kdy je váš účet ověřen?

Náš tým pro stížnosti může v takových případech zasáhnout pouze po uplynutí 14denní lhůty, víte.

Tolik dní obvykle dáváme kasinům na provedení platby.

Pokud tedy chcete podat stížnost a získat pomoc od našeho týmu, dejte nám prosím vědět. Je to zcela zdarma a uděláme vše pro to, abychom to vyřešili.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Z účtu kasina můžete vidět pouze to, že váš účet byl potvrzen, ale nevidíte datum, ale první výběr, který jsem provedl, byl 20. května 2024 a účet tehdy ještě nebyl potvrzen. Nyní s novými výběry požadují dokumenty a také jsem poslal všechny potřebné informace. Tyto výhry, které se nyní berou v sobotu, jsou plné 2 týdny od doby, kdy jsem začal s výběry. Samozřejmě chci podat stížnost, protože kasino tvrdí, že výběry jsou zpracovány do 1-3 dnů a ne do 2 týdnů, a pokud budeme upřímní, nemůžu odtamtud dostat žádnou odpověď na to, co fázi mé výběry jsou a kdy budou tyto platby provedeny. Rád přijmu vaši pomoc.

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
kailikaljund7
před 3 týdny

Rozumím a jsem rád, že se Vám již podařilo podat stížnost .

Veronika, vaše řešitelka stížností, potřebuje další informace, poskytněte je prosím.

Vlastně teď je důležité, jestli jste jim poskytli všechny potřebné dokumenty a jestli byly ve správném formátu.🤔

Byli jsme toho svědky mnohokrát, abych vám řekl pravdu, že hráč by čekal na provedení KYC, ale kasino by z tohoto důvodu dokumenty odmítlo. A vím, že nejlepší způsob, jak to vyřešit, je, když kasino komunikuje s hráči a vždy vysvětlí, co se děje, i když to tak vždy není. Také ve vašem případě, jak jste řekl, vůbec nekomunikují.

Zde zasáhne náš tým pro stížnosti a vždy se snaží z kasina získat co nejvíce informací, aby celou situaci vysvětlil.

Aktualizujte tedy svou stížnost a informujte nás o všech novinkách, které máte.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky