DomůFórumKasinaTalismania Casino - všeobecná diskuze

Talismania Casino - všeobecná diskuze

5 096 zobrazení 30 odpovědí |
před rokem
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Talismania Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
urmomaalinn příspěvek smazal/a
urmomaalinn
před rokem

Mohu se prosím zeptat, kdy přesně byl váš účet ověřen?

Doufám, že vaše peníze dorazí brzy a nebudete se muset bát, že je nedostanete, zvláště pokud jste své výběry dostali dříve, jak jste zmínil.

Máte pro nás v této souvislosti nějaké novinky? Jsme tu, abychom vám v případě potřeby pomohli.

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Ahoj, mám to samé, ale prostě kasino nevyplácí výhry, účet potvrzen, všechny dokumenty schváleny, takže druhý týden už končí. Každý den jen říkají trpělivost a co nejrychleji se o to postarají, ale nic se neděje. Výběry by měly být na účtu do 3 dnů, ale to není pravda. Můžete mi nějak pomoci s mými výhrami? Díky

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, kasino má dobré recenze, ale ne je, ale výhry vložené do výplaty, což je pro nás hráče nejdůležitější.

Automaticky přeloženo:
Muskur
před rokem

Ahoj. Určitě chápu vaši frustraci a bylo by nejlepší, kdyby mohli dodržet své sliby. Právo?

Mohu se zeptat, od kdy je váš účet ověřen?

Náš tým pro stížnosti může v takových případech zasáhnout pouze po uplynutí 14denní lhůty, víte.

Tolik dní obvykle dáváme kasinům na provedení platby.

Pokud tedy chcete podat stížnost a získat pomoc od našeho týmu, dejte nám prosím vědět. Je to zcela zdarma a uděláme vše pro to, abychom to vyřešili.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Z účtu kasina můžete vidět pouze to, že váš účet byl potvrzen, ale nevidíte datum, ale první výběr, který jsem provedl, byl 20. května 2024 a účet tehdy ještě nebyl potvrzen. Nyní s novými výběry požadují dokumenty a také jsem poslal všechny potřebné informace. Tyto výhry, které se nyní berou v sobotu, jsou plné 2 týdny od doby, kdy jsem začal s výběry. Samozřejmě chci podat stížnost, protože kasino tvrdí, že výběry jsou zpracovány do 1-3 dnů a ne do 2 týdnů, a pokud budeme upřímní, nemůžu odtamtud dostat žádnou odpověď na to, co fázi mé výběry jsou a kdy budou tyto platby provedeny. Rád přijmu vaši pomoc.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Muskur
před rokem

Rozumím a jsem rád, že se Vám již podařilo podat stížnost .

Veronika, vaše řešitelka stížností, potřebuje další informace, poskytněte je prosím.

Vlastně teď je důležité, jestli jste jim poskytli všechny potřebné dokumenty a jestli byly ve správném formátu.🤔

Byli jsme toho svědky mnohokrát, abych vám řekl pravdu, že hráč by čekal na provedení KYC, ale kasino by z tohoto důvodu dokumenty odmítlo. A vím, že nejlepší způsob, jak to vyřešit, je, když kasino komunikuje s hráči a vždy vysvětlí, co se děje, i když to tak vždy není. Také ve vašem případě, jak jste řekl, vůbec nekomunikují.

Zde zasáhne náš tým pro stížnosti a vždy se snaží z kasina získat co nejvíce informací, aby celou situaci vysvětlil.

Aktualizujte tedy svou stížnost a informujte nás o všech novinkách, které máte.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Již téměř 2 týdny čekám na výplaty z kasina a až dosud jsem byl odložen. Měl jsem několik kontaktů se zákaznickým servisem, ale bohužel mě stále odrazují. Nemohu také zadávat žádné další žádosti o výběr, protože mohou být otevřeny maximálně 3 žádosti. Celkem je to asi 3500 eur. Prosím o pomoc.

Automaticky přeloženo:
Masl0201
před 10 měsíci

Jak jsem pochopil, dosáhli jste maximálního limitu pro výběr a než budete moci vybrat další, musíte počkat, až obdržíte požadované peníze.

Je ale váš účet již v tomto kasinu ověřen, nebo na to stále čekáte? Požádali o předložení nějakých dokumentů?

Domnívám se, že čekat na stažení je opravdu příliš dlouho a pokud zde podáte stížnost, náš tým se pokusí zjistit důvod tohoto zpoždění.

Chcete-li tak učinit , klikněte na tento odkaz a dobře popište celou situaci. Informujte nás také o všech aktualizacích.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Přesně!

Ještě jsem nemusel provádět žádné ověření a už jsem od kasina obdržel e-mail, že výplata vypadá dobře. Ale to bylo před týdnem a od té doby se mě zákaznický servis jen snažil odradit.

Měsíční limit výběru je 7 000 €, ale to není možné, pokud jste na 500 € již čekali alespoň 2 týdny.




Automaticky přeloženo:
Masl0201
před 10 měsíci

Jo, to se určitě zdá jako výrazné zpoždění, které určitě ovlivní měsíční limit. Naštěstí vám Nick kryje záda; Očekával bych brzkou aktualizaci stížností.

Právě jsem narazil na recenzi od kolegy z Finska; řekl

"Jaký má smysl stanovit denní limit výběru 500 eur, když kasino nedostane výhry k výplatě ani za týden?" Jak tomu rozumím, tento hráč tehdy čekal mnohem déle než týden.

Odeslání stížnosti bylo rozhodně dobré a my se zde dočkáme šťastného konce!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Děkujeme za vaši podporu. Bohužel jsem viděl několik recenzí, které měly podobný problém s kasinem, kdy kasino na hráči nevydělává, ale místo toho nechá hráče vyplatit více, než vložil. Ale o tom je hazard a buďme upřímní, kasino vydělává více peněz, než ve skutečnosti musí vyplatit. Hodnocení na Casino Guru je hodnoceno jako 'Vysoké' - takže chování kasina mě trochu podezřívalo...

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Masl0201
před 10 měsíci

No, ano, není tajemstvím, že kasino vždy vyhraje nad hráčem v dlouhodobém horizontu. Právo?

Doufejme, že vám brzy přinesou vaše výhry, aby si mohli udržet tento vysoký bezpečnostní index. Počkejme, jak se stížnost vyvine.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jak může být obtížné zavřít účet v těchto nevyžádaných kasinech, i když o to hráč 100krát požádá prostřednictvím e-mailu. Účty ukazují, že jsou přezkoumávány. Pak neustále rozesílají spamové e-mailové reklamy. Mnohokrát jsem z toho uzavřel účty. Uběhne několik měsíců a přijde e-mail, že váš účet byl znovu otevřen. Spustí se stejná hromada spamu a nemůžu se jich zbavit.

Začíná to mít pocit, že je lepší vytvořit nový e-mail a ten starý smazat. file Mám stejný problém se všemi těmito bonusovými kasiny Grap. Nemůžu se zbavit nevyžádaných kasin. Už jsem jim nic nevložil a chci se dostat z jejich seznamů adresátů. Několikrát jsem na to kliknul a e-mail byl smazán, ale spam prostě pokračuje, mohu dostávat e-maily z 20-50 různých kasin najednou, ze kterých jsem se sám vyloučil.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
mcclane2020
před 10 měsíci

Mohu se zeptat, zda důvodem uzavření účtu byl problém s hazardem?

Ptám se proto, že teprve poté musí kasino okamžitě uzavřít účet. Pokud je důvodem jen to, že se vám nelíbí kasino nebo hry, je pochopitelné, že se vás budou snažit získat zpět, i když vím, jak frustrující musí být neustále dostávat tyto e-maily.

Mohl bys je nějak zablokovat v nastavení e-mailu?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Nebyl to problém s hazardem, šlo o skutečnost, že všechna tato bonusová kasina Grap jsou taková, že pouze berou peníze hráčům. Obvykle jsem je zkoušel s jediným vkladem 20e, s tím bonusem, a pokud hry nic nedávají, je to známka toho, že hry v tom kasinu stejně nedávají žádnou výhru a nemá cenu tam vkládat znovu. Tato bonusová kasina Grap jsou uzavřena kvůli nedostatku hráčů téměř stejně rychle, jako otevírají nová. Všechna kasina jsou podvodníci. Tato kasina dokonce nenesou žádnou odpovědnost, když neuzavřou účty na žádost hráče. Byl jsem ve všech kasinech, kde jsem hrál, takže jsem e-mailem požádal o uzavření a oni je zavřeli, ale nyní na začátku března 20-50 kasin poslalo každému e-mail a „váš účet byl znovu otevřen"


Ti podvodníci si účty otevřeli sami a bylo těžké je chytit a dostat můj e-mail z jejich seznamů adresátů.

https://list.casino/bonus-crab/


Například na této webové stránce jsou ta kasina s odpadky, která znovu otevřela účty, i když jsem je uzavřel.


Mám v počítači notebook, kde mám označená všechna kasina, která jsem zavřela.


Automaticky přeloženo:
mcclane2020
před 10 měsíci

Možná byste je měli zablokovat ve svém e-mailu. Zkoušel jsi to?

Vím, že to musí být frustrující, ale to je způsob, jak se snaží udržet své hráče, víte.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Tyto kasinové zprávy často nemají možnost „odhlásit se z mailing listu".

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zde je příklad toho, jak to funguje v reklamě kasina, s možností „odhlásit se z mailing listu"

http://support.24casino.com/deliveries/dgTssgkDAJ2xCpyxCgGU9YZVv-d8tV4rw5zRJGI=


jeho stisknutím se znovu otevře stejná stránka.

Tohle je taky mizerné kasino.




Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.