Hej lidi,
nevíte někdo e-mailovou adresu, na kterou je třeba zaslat ověřovací dokumenty?
Včera po 6 dnech jsem byl konečně připojen k živé podpoře, řekli, že jsem obdržel e-mail se vším, co v něm bylo.
Když jsem jí řekl, že to není pravda a že chci mít ten e-mail znovu, žena z živé podpory řekla, že to není možné.
Poté jsem byl vyhozen přímo z Live Support a nebyl jsem znovu připojen.
Díky za vaši pomoc
Hey guys,
does anyone know the email address to which the verification documents must be sent?
I was finally connected to live support yesterday after 6 days, they said I had received an email with everything in it.
When I told her that that wasn't true and that I wanted to have the email again, the woman from live support said that wasn't possible.
I was then kicked directly from Live Support and not reconnected.
Thanks for your help
Hey Leute,
kennt jemand die email Adresse an die die Verifizierungsunterlagen gesendet werden müssen?
Ich wurde gestern nach 6 Tagen endlich mit dem Live Support verbunden, sie meinte ich hätte eine Mail erhalten wo alles genau drinnen steht.
Als ich ihr sagte, dass das nicht stimmt und ich die Mail nochmal haben möchte, sagte die Frau vom Live Support, dass geht nicht.
darauf wurde ich auch direkt aus dem Live Support gekickt und nichtmehr neu verbunden.
danke für die Hilfe
Automaticky přeloženo: