FórumKasinaStartbet.io Casino - všeobecná diskuze

Startbet.io Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od davidrosy21
|
3267 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Příspěvek od mattnoiss byl odstraněn
Příspěvek od mattnoiss byl odstraněn
mattnoiss
před 11 měsíci

Ve skutečnosti byste měli všechny tyto tiskové obrazovky odeslat zpracovateli stížností. Nerozumím ani jazyku 🙁.

Ale doufám, že se váš případ brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Pošlu na otevřenou reklamaci, děkuji

Automaticky přeloženo:
mattnoiss
před 11 měsíci

To by bylo nejlepší.

Jsem si jistý, že to Nick bude považovat za užitečné. Neváhejte nás informovat o možném pokroku; Posledních pár dní nemám dost času sledovat všechny ty stížnosti. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Společnost mi zatím odmítla předložit jakýkoli důkaz. Ponechali si všechny mé peníze, 250 000, které byly nashromážděny měsíce, protože neumožňují výběry větší než 500 za den, což nás nutí držet tam peníze. Prošel jsem několika analýzami, které ukázaly, že na mém účtu není nic nesprávného, a jednoduše mě zakázali bez zdůvodnění nebo prokázání, společnost, která bohužel okrádá své zákazníky

Automaticky přeloženo:
mattnoiss
před 11 měsíci

Chápu, jak nepříjemné musí být mít podobné starosti. Je to docela vysoká suma, takže se nedivím, když budete zklamáni.

Na vyřešení reklamace si však budeme muset ještě počkat, abychom nedělali ukvapený závěr. Doufám, že se ti Nick co nejdříve ozve a že se vše nakonec spravedlivě vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Bohužel je v Brazílii poškozeno několik uživatelů, stovky stížností v této stížnosti, což je společnost, která podporuje hráče v zemi, bohužel pochybuji, že budeme mít odpověď, ale chtěl jsem jen ospravedlnění, protože jsem byl penalizován bez důvodu

Automaticky přeloženo:
mattnoiss
před 11 měsíci

Pokud je na vaší straně férovost, myslím, že je zdravé se bránit. Jelikož se však zdá, že se situace v Brazílii nelepší, opravdu vám přeji hodně štěstí při reklamaci! 🙏🤞

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od dentistamatheus byl odstraněn
Radka
před 11 měsíci

Děkuji, opravdu se jedná o platformu, která nesplňuje vlastní pokyny, společnost podle mě jedná podvodně.

Jak jsem již zmínil, strávil jsem měsíce vybíráním malých částek, protože omezují váš výběr, ale neomezují váš vklad.

Poté, co jsem řekl, že jsem použil něco podvodného jako Hacks. Informovali mě, že důkazy jsou pouze pro potřeby společnosti a že se nikdy nedostanu ke své historii.

Cítím se okraden

Automaticky přeloženo:
mattnoiss
před 10 měsíci

Řekl bych, že je to hořká situace.

Na jednu stranu: Jak může někdo vědět, že kasino jedná spravedlivě, když nemáte dovoleno vidět důkazy?

Z pohledu kasina: Snaží se chránit svůj proces odhalování podvodníků. Jsem si jistý, že víte, že informace mají stále cenu zlata. Bohužel někdy jsou poctiví hráči chyceni uprostřed.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Skutečným faktem je, že jsem frustrovaný a cítím se okraden. Protože se tomu platforma všemožně vyhýbá, aniž by vás kontaktovala e-mailem a vždy to odůvodňovala stejnou větou. Nyní jde o to, že chceme upozornit co nejvíce uživatelů, že velké výhry nevyplácí Startbet. Stránka vás omezuje na denní výběry, což znamená, že vaše výhry tam zůstanou, takže vsadíte a vyhrajete více nebo normálně prohrajete.

Ale pokud vyhrajete, jste obviněni z podvodu a jednoduše vám zabaví všechny peníze, protože neplatí více než 500 denně. Trvalo by mi roky, než bych dostal všechny své peníze, a teď je prostě vzali bez odůvodnění nebo důkazu. Mám několik důkazů, že vše bylo v pořádku. ale společnosti je to jedno. a neodpoví nám ani tady u kasinového guru.

Automaticky přeloženo:
mattnoiss
před 10 měsíci

naprosto tě chápu.

Myslím, že je fér říct, že bych se cítil stejně, kdybych byl ve vaší kůži.

Myslím, že jste situaci shrnul docela dobře. Je mi líto, že tím musíte projít. Je smutné, že toto kasino se o vás evidentně moc nestará a nyní ani o naši starost.

Vím, že to pravděpodobně znamená málo, ale buďte si jisti, že jakmile kasino nezareaguje, bude to mít následky – jeho hodnocení klesne.

Díky vám mají nyní všichni ostatní členové této komunity šanci se s tímto kasinem a jeho praktikami blíže seznámit, což na druhou stranu stojí za to!

Být silný!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

file Každý den stejná odpověď.

Automaticky přeloženo:
mattnoiss
před 10 měsíci

Podíval jsem se na váš případ a je mi opravdu líto, co se vám stalo. Také vidím, že kasino nereagovalo na stížnost 7 dní a čekací doba se prodloužila o dalších 7. Byl bych velmi rád, kdybychom dostali odpověď od kasina, protože by to velmi pomohlo.

Zatím nám nezbývá nic jiného než čekat a uvidíme, co se bude dít v příštích dnech. Rád bych věřil, že se vše vyřeší. Opatruj se.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu