DomůFórumKasinaSpinight Casino - všeobecná diskuze

Spinight Casino - všeobecná diskuze

3 909 zobrazení 28 odpovědí |
před 11 měsíci
|
1 2
Přidat příspěvek
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Spinight Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

Dobrý večer, spinight mi nezákonně uzavřel účet a zneužil mé výhry s odůvodněním, že převádím peníze mezi hráči bez jakéhokoli dokladu. To dokazuje, že toto kasino je podvod. Nikdy jsem nic takového nedělal a ani to nemám v úmyslu. Ale pokud se nenajde řešení tohoto problému, podniknu proti nim právní kroky a nahlásím je všemi zákonnými způsoby, abych zadržel výhry. Jejich postoj je nepřijatelný, protože jsem poslal všechny příslušné dokumenty pro KYC a oni zneužili mé peníze neplatnými obviněními bez důkazů.

Automaticky přeloženo:
legacy199916
před 11 měsíci

Takže toto je obvinění, které použili k zadržení vašich výher a uzavření vašeho účtu, že? Co přesně ti ale napsali?

Zmínili něco takového, že máte možná více účtů?🤔

V každém případě, pokud tvrdíte, že jste z obvinění použitých proti vám nic neudělal, důrazně bych vám doporučil podat stížnost zde. Náš tým provede důkladné šetření a doufejme, že vám pomůže získat vaše peníze.

Jste na to? Zde je odkaz, jak tak učinit. Dobře popište celou situaci a vyčkejte prosím na další kroky.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Tito parchanti pomalu připisují výhry

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jděte pryč z tohoto druhu kyperských kasin… všechna jsou podvod. Nyní hraji pouze v řeckých kasinech a výběry mám ten samý den

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Tito parchanti pomalu připisují výhry

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Hej. Je to opravdu tak špatné, že jsou potřeba tak ostrá slova?

Řekněte nám prosím více a doufáme, že vám pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jděte pryč z tohoto druhu kyperských kasin… všechna jsou podvod. Nyní hraji pouze v řeckých kasinech a výběry mám ten samý den

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jsem rád, že máte radost z kasin, ve kterých nyní hrajete, ale mohl byste nám prosím říci, jaké problémy jste v tomto zažili?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Můj přítel mi převedl peníze do mé banky, abych si mohl zahrát, a já mu vrátil v hotovosti, protože jsem neměl kartu a po odeslání výpisu z účtu mi řekli, že hraji a spolupracuji s ostatními hráči …mají vážný problém. Prostě odejděte z tohoto druhu kasin

Automaticky přeloženo:
legacy199916
před 9 měsíci

Domnívám se, že v podmínkách je obvykle uvedeno, že není dovoleno využívat k platbám třetí stranu, ale je to vždy, když někdo jiný vkládá rovnou na váš účet v kasinu.

Nemyslel bych si, že nikdo nemůže převádět peníze na váš bankovní účet a ty určitě používáte ke hře v kasinu.

Kdy se to přesně stalo, prosím?

Možná by náš tým pro stížnosti mohl tuto záležitost prošetřit a pomoci vám.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, ale zavírají účet bez skutečného důvodu! Nedali mi příležitost to vysvětlit a to z nich udělalo podvodníky. A já se jich zeptal , jestli mi rodiče převedli peníze a já je chtěl hrát , je to nezákonné ?? Nemělo by je zajímat, co udělám se svými penězi nebo co je zdrojem mých peněz! Právě viděli přestup od kamaráda a prý hraju s ostatními, to nedává smysl. Nejhloupější důvod, jaký jsem kdy viděl. Nemají důkazy, že hraju s jinými hráči, to je to, co mám na mysli

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

a vysvětlím to znovu, v den, kdy jsem chtěl hrát všechny bankomaty, byly zavřeny, takže jsem nemohl vložit peníze na svou kartu, abych mohl hrát, a můj přítel mi převedl nějaké peníze a přeladil jsem ho zpět v hotovosti. Hrál jsem sám

Automaticky přeloženo:
legacy199916
před 9 měsíci

Důrazně doporučuji, abyste zde podali stížnost, aby náš tým mohl vše lépe prozkoumat. Pokusíme se kontaktovat kasino a najít řešení tohoto problému.

co říkáš?

Sledujte prosím tento odkaz a podrobně vysvětlete, co se přesně stalo.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Před 2 měsíci jsem podal stížnost a uzavřeli to…

Automaticky přeloženo:
legacy199916
před 8 měsíci

Už vidím vaši stížnost. Omlouvám se, předtím mi to uniklo.

Náš tým tedy zjistil, že kasino považovalo vaši aktivitu s druhým hráčem za podezřelou. V podmínkách se většinou píše, že taková spolupráce, jak bych to mohl nazvat, je bohužel proti pravidlům, víte.

Zvláště když je tento váš přítel hráčem tohoto kasina, o to jde.

Vždy říkáme, že je opravdu důležité si podmínky pokaždé přečíst a dokonce se zeptat podpory, pokud si něčím nejste jisti.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Tak za prvé, jak z transakce zjistí, že můj přítel má účet ve stejném kasinu a také jaké jsou jejich důkazy, že s ním hraji? Nemají důkazy , právě mi uzavřeli účet ! Vysvětlil jsem ti důvod , proč mi převedl peníze , jen aby hrál sám . Dal jsem mu peníze v hotovosti a on mě převedl v mé bance, protože bankomat nefungoval

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Transakce nedokazuje, že hraji se svým přítelem. Dokonce i moji rodiče mi mohli převést peníze. co to znamená? Tyto peníze jsem nemohl hrát. V zásadě by je neměl zajímat můj zdroj peněz

Automaticky přeloženo:
legacy199916
před 8 měsíci

Je mi opravdu líto, že jsme vám nemohli více pomoci, ale v podmínkách je jasně uvedeno, že taková spolupráce není povolena.

Bylo jasně vidět, že přesně ty peníze, které váš přítel, jak mu říkáte, převedl na váš účet, byly poté vloženy na váš účet v kasinu. A nejen jednou. Právo?

Naši reklamační specialisté to dobře prošetřili a bohužel se jednalo o porušení podmínek.

Zkuste být příště opatrnější a přečtěte si celé podmínky, vždy, prosím.

Doufám, že v budoucnu už podobnou situaci nebudete muset prožívat.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj všichni,


Chci se s vámi podělit o svou zkušenost se stránkou Spinight. Prohrál jsem tam přes 3 miliony HUF a teď potřebuji poradit s konkrétním problémem.


24. května 2025 v 12:39 jsem hrál okamžitou ruletu s celkovou sázkou 30 000 HUF, z čehož 8 750 HUF bylo vsazeno na číslo 11. V záznamu byla kulička jasně viditelná na čísle 11 po dobu nejméně 2 minut, pak se roztočení náhle restartovalo a moje výhry nebyly vyplaceny. Spinight tvrdí, že sázka nebyla vítězná, ale já se domnívám, že to bylo nespravedlivé.


Zažil někdo něco podobného s touto stránkou? Máte nějakou radu, kam podat stížnost nebo jak oficiálně získat zpět svou výhru?


Předem děkuji za jakoukoli pomoc!


Automaticky přeloženo:
2w7znd5wdw
před 6 měsíci

Ahoj, začnu tím, že jsem viděl, že jsi na našich stránkách podal stížnost , takže se ti náš tým pokusí nějak pomoct.

Každopádně, máš nějaké video nebo něco podobného, ​​co bys mohl dodat, abys dokázal, že to opravdu bylo tak, jak říkáš? Bez toho si myslím, že se daleko nedostaneme. Zkontroloval jsi také historii her, jestli je sázka vyhodnocena jako prohra? Kasino ti pouze řeklo, že sázka byla prohraná, ano, neprovedlo to žádné vyšetřování?

Dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Proč kasino guru uvádí Spinit Casino jako bezpečné? Nelegálně používají nesprávné kódování a používají externí dodavatele ke zpracování plateb, tak proč jsou uvedeni jako bezpeční?

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.