Ahoj,
Rád bych se vyhnul generalismu. Domnívám se, že jsem v tomto ohledu již v minulosti hodně řekl:
"Podle mého názoru, pokud kasino vezme výhry, lze je nazvat podvodníky, ale když kasino vezme soukromé prostředky, už to nejsou podvodníci, ale zloději."
Záleží na detailech. Pokud hráč poruší pravidla, jeho výhry jsou zabaveny a s největší pravděpodobností bude účet uzavřen. V takových případech kasina nevrací ztracené vklady nebo vklady vůbec.
Také, pokud nepoctivé kasino z jakéhokoli důvodu zruší vaše výhry – jen aby vám nezaplatilo, očekávali byste, že vrátí vaše vklady? Jen jsem řekl, že to vzhledem k logice situace nedává smysl. Rozumíte lépe povaze těchto informací, prosím?
Pokud nějaké kasino odmítne vyplatit výhru, znělo by docela nevhodně přidat další varování: „Toto kasino nedostává zpět vklady", protože kdokoli uvidí, že Slotty Casino v první řadě nereaguje na stížnosti. Informace „Vysoká hodnota zadržených výher při stížnostech hráčů ve vztahu k velikosti kasina" je v recenzi.
Chápu, že byste ocenili, kdyby byla recenze jednodušší, ale váš návrh by vůbec nepomohl. Hráči vkládají v kasinech, aby získali výhry, ne proto, aby si vklady vybírali, řekl bych. Varování, že kasino zadrželo výhry, tedy zahrnuje i aktivní zůstatek hráčů v této věci.
„Kasino ani nechce v této věci zahájit dialog, nevěřím, že kasino neví, že existuje otevřený případ, protože mu jsou zasílána upozornění, kasino si je také vědomo toho, že porušuje předpisy, ale nechce to vysvětlit
Můžeš uznat, že v tomhle mám pravdu?"
Nejde o to si něco přiznat. Souhlasím, že toto kasino ignorovalo i vaši stížnost, která je proti férovému hazardu. V důsledku toho jsou v recenzi kasina uvedeny příslušné informace.
Věřte mi nebo ne, kromě ukradené zálohy říkáme víceméně totéž.
Hello,
I would like to avoid generalism. I believe I already said that much in this regard previously in the past:
"In my opinion, if the casino takes the winnings, they can be called cheaters, but when the casino takes private funds, they are no longer cheaters they are thieves."
Depends on the details. If the player breaches the rules, his winnings are confiscated, and most likely the account will be closed. In such cases, casinos do not refund lost deposits or deposits at all.
Also, if a dishonest casino is going to void your winnings for any reason - just not to pay you, would you expect them to return your deposits? I just said it makes little sense due to the logic of the situation. Do you understand the nature of this information better, please?
If any casino refuses to pay out the winnings, it would sound quite innapropriate to add another warning saying, "This casino does not get back deposits" because anyone will see that Slotty Casino does not respond to the complaints in the first place. The information "High value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size" is in the review.
I understand you would appreciate the review being more straightforward, but your suggestion would not help at all. Players deposit in casinos to gain winnings, not to withdraw the deposits, I'd say. Thus, a warning stating that the casino withheld the winnings also includes players' active balance in that matter of speaking.
"The casino does not even want to start a dialogue on this matter, I do not believe that the casino does not know that there is an open case because notifications are sent to them, the casino is also aware that it is breaking the regulations but does not want to explain it
Can you admit that I am right about this?"
It's not about admitting anything. I agree this casino has ignored your complaint as well, which is against fair gambling. As a result, the appropriate information is presented in the casino's review.
Believe me or not, aside from the stolen deposit, we more or less say the same.
Automaticky přeloženo: