FórumKasinaSlott Casino - všeobecná diskuze

Slott Casino - všeobecná diskuze

před měsícem od joaomarsh20
|
463 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před měsícem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slott Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před měsícem

slott.com je provozován podle zákonů Curacaa, jsem již vyloučen s jeho regulátorem CEG, ale kasino mi odmítá vrátit částky, které jsem vložil, i když jsem vysvětlil, že neprovedli KYC ani ověření mého identity nebo původu finančních prostředků. A nechali mě vložit více než 6 000 EUR bez jakéhokoli problému nebo ověření. Jejich zaměstnanci zde v Portugalsku jsou tak zmatení a zvyklí na jiná kasina, kde pracovali, že mi e-mailem řekli, abych se vyloučil z Kahnawake Gaming Commission... ale licence Slott.com je od CEG... Potřeboval jsem vysvětlení od někdo ve společnosti, viděl jsem, že kasino je spojeno s NeoGroup, R2DPartners, Leon Bet a Twin. Jsem nutkavý hazardní hráč s vysokým rizikem a znovu jsem se vrátil kvůli reklamě, kterou jsem viděl na kasino Slott R2DPartners na LinkedIn... Byl bych rád, kdyby mě někdo ze společnosti kontaktoval a pomohl mi.

kontaktujte mě, abyste mi pomohli. Jsem vyloučen(a) kvůli problémovému hraní na licenci CEG a Antillephone, byl mi zakázán vstup do všech kasin v Curaçao... ve všech kasinech ve skupině a na celostátní úrovni jsem se vyloučil SRIJ.

A mám otázku, pokud je Slott regulován CEG, proč jste poslali KGC formulář o sebevyloučení hráči, který je již z obou vyloučen?

file

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před měsícem

Náš tým pro stížnosti se na věci určitě podívá hlouběji a doufejme, že tento problém brzy vyřeší. Počkáme na výsledek.

V rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, který podporuje sedm jazyků, se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 230 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.

BetBlocker navíc obsahuje seznam 824 informačních stránek o hazardních hrách. Tyto stránky primárně informují uživatele o službách hazardních her a inzerují je. Tyto stránky můžete zahrnout do omezení zaškrtnutím políčka. Pokud však máte probíhající stížnost na provozovatele hazardních her, nezaškrtávejte toto políčko, protože vám zabrání v přístupu také na web Casino.Guru.

Doufám, že to může pomoci také.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Co se děje s kasinem Slott??? Portugalský web je průšvih! Na stránce vidím 3 regulátory!

Zkontrolujte, co říká v jejich podmínkách! Píše se, že jsou licencovány Antillephone.. ale na webových stránkách je zobrazena živá pečeť CEG.


Podmínky si můžete ověřit zde:

https://slott.com/pt-pt/terms


Dokument o jamce si můžete stáhnout v:

https://slott3.gcdn.online/UUKJASJD/files/terms/Slott-TermsAndConditions-pt_pt.pdf


Všechny informace na webu Slott jsou zmatek! Formulář vyloučení Kahnawake Gaming Commision, který říká, že jsou regulováni Antillephone NV podle jejich podmínek.. v odpovědi e-mailem, že LEON je legální kasino... co se to tady děje?!

V podmínkách v odstavci 2.4 také říkají, že po registraci účtu hráč dokončí ověření a provede KYC zasláním fotografie svých dokumentů, která ani nebyla vytvořena!


"2.4. Po registraci účtu musí hráč dokončit ověřovací postup. Hráč musí poslat naskenovanou kopii nebo barevnou digitální fotografii oficiálního dokumentu, který potvrzuje totožnost. Takové dokumenty mohou být:

občanský průkaz;

Pas;

Řidičský průkaz."


Požaduji celkovou náhradu od tohoto kasina, kdo neví, co tady v Portugalsku dělá. Slott je licencován CEG, KGC nebo Antillephone?! Odeslání nesprávného formuláře o vyloučení regulátora je velmi špatné. Zdá se, že jsou velmi zmatení, není normální, aby portugalský web Slott měl 3 regulátory!

filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před měsícem

Ahoj,

Možná to má něco společného s novým zákonem Curacao – posunutím starého systému poskytování licencí.

Herní Curacao ze stejného důvodu přestalo podporovat spory hráčů.

Například mnoho kasin je dočasně bez licence kvůli komplikovanému procesu. Vím, že to bude znít hloupě, ale zeptal ses na to kasina?


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Kasino tvrdí, že je řádně regulováno CEG... ale přesto poslalo formuláře o vyloučení KGC a na některých místech na webu tvrdí, že je reguluje Antillephone! Jaký nepořádek! Zdá se, že kasino je v existenční krizi! Nejhorší je, že mi nikdo ani neodpovídá... stížnost, kterou jsem otevřel zde na CasinoGuru, také ještě neprošla. Mohl by někdo přezkoumat případ a zavolat zástupci kasina?

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před měsícem

Myslím, že je to docela matoucí, ale jak jsem již zmínil, situace s licencemi je obecně dost chaotická.

Nyní je však důležitější vaše stížnost, protože se zaměřuje na konkrétní problém – vaše stažení. V tuto chvíli je řada na vás, abyste aktualizovali vlákno stížnosti, takže prosím klikněte na tento odkaz 👈

Aktualizujte stížnost pokaždé, když je potřeba, a sledujte ji.

Jakmile budou shromážděny všechny související informace, specialisté se v případě potřeby obrátí na kasino.

Zdá se, že nejste příliš obeznámeni s procesem reklamace, a proto mi dovolte, abych vám poskytl základní informace.

Proces vypadá takto:

Krok 1 : Hráč vyplní formulář stížnosti a odešle jej.

Krok 2 : Analyzujeme stížnost a odpovědi hráče ve formuláři a podíváme se na kasino a jeho podmínky.

Krok 3 : Napíšeme popis stížnosti pro náš systém a zeptáme se hráče na další otázky, abychom všemu dobře porozuměli.

Krok 4 : Na základě všeho, co víme, se snažíme hráči poradit, zda lze situaci snadno vyřešit, aniž bychom museli kontaktovat kasino.

Krok 5 : Pokud je to potřeba, pozveme kasino, aby se připojilo ke konverzaci a poskytlo svou stránku příběhu.

Krok 6 : Na základě výsledku stížnost uzavřeme a klasifikujeme, což ovlivní, jak bude ovlivněn index bezpečnosti kasina.


Další důležité podrobnosti jsou v průvodci zaměřeném na reklamační proces 👈

Neváhejte si ji procházet, kdykoli budete chtít.

Budeme tu, pokud něco budete potřebovat, samozřejmě


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky