DomůFórumKasinaSlott Casino - všeobecná diskuze

Slott Casino - všeobecná diskuze

před 4 měsíci od joaomarsh20
|
937 zobrazení 13 odpovědí |
|
před 4 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slott Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 4 měsíci

slott.com je provozován podle zákonů Curacaa, jsem již vyloučen s jeho regulátorem CEG, ale kasino mi odmítá vrátit částky, které jsem vložil, i když jsem vysvětlil, že neprovedli KYC ani ověření mého identity nebo původu finančních prostředků. A nechali mě vložit více než 6 000 EUR bez jakéhokoli problému nebo ověření. Jejich zaměstnanci zde v Portugalsku jsou tak zmatení a zvyklí na jiná kasina, kde pracovali, že mi e-mailem řekli, abych se vyloučil z Kahnawake Gaming Commission... ale licence Slott.com je od CEG... Potřeboval jsem vysvětlení od někdo ve společnosti, viděl jsem, že kasino je spojeno s NeoGroup, R2DPartners, Leon Bet a Twin. Jsem nutkavý hazardní hráč s vysokým rizikem a znovu jsem se vrátil kvůli reklamě, kterou jsem viděl na kasino Slott R2DPartners na LinkedIn... Byl bych rád, kdyby mě někdo ze společnosti kontaktoval a pomohl mi.

kontaktujte mě, abyste mi pomohli. Jsem vyloučen(a) kvůli problémovému hraní na licenci CEG a Antillephone, byl mi zakázán vstup do všech kasin v Curaçao... ve všech kasinech ve skupině a na celostátní úrovni jsem se vyloučil SRIJ.

A mám otázku, pokud je Slott regulován CEG, proč jste poslali KGC formulář o sebevyloučení hráči, který je již z obou vyloučen?

file

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 4 měsíci

Náš tým pro stížnosti se na věci určitě podívá hlouběji a doufejme, že tento problém brzy vyřeší. Počkáme na výsledek.

V rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, který podporuje sedm jazyků, se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 230 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.

BetBlocker navíc obsahuje seznam 824 informačních stránek o hazardních hrách. Tyto stránky primárně informují uživatele o službách hazardních her a inzerují je. Tyto stránky můžete zahrnout do omezení zaškrtnutím políčka. Pokud však máte probíhající stížnost na provozovatele hazardních her, nezaškrtávejte toto políčko, protože vám zabrání v přístupu také na web Casino.Guru.

Doufám, že to může pomoci také.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Co se děje s kasinem Slott??? Portugalský web je průšvih! Na stránce vidím 3 regulátory!

Zkontrolujte, co říká v jejich podmínkách! Píše se, že jsou licencovány Antillephone.. ale na webových stránkách je zobrazena živá pečeť CEG.


Podmínky si můžete ověřit zde:

https://slott.com/pt-pt/terms


Dokument o jamce si můžete stáhnout v:

https://slott3.gcdn.online/UUKJASJD/files/terms/Slott-TermsAndConditions-pt_pt.pdf


Všechny informace na webu Slott jsou zmatek! Formulář vyloučení Kahnawake Gaming Commision, který říká, že jsou regulováni Antillephone NV podle jejich podmínek.. v odpovědi e-mailem, že LEON je legální kasino... co se to tady děje?!

V podmínkách v odstavci 2.4 také říkají, že po registraci účtu hráč dokončí ověření a provede KYC zasláním fotografie svých dokumentů, která ani nebyla vytvořena!


"2.4. Po registraci účtu musí hráč dokončit ověřovací postup. Hráč musí poslat naskenovanou kopii nebo barevnou digitální fotografii oficiálního dokumentu, který potvrzuje totožnost. Takové dokumenty mohou být:

občanský průkaz;

Pas;

Řidičský průkaz."


Požaduji celkovou náhradu od tohoto kasina, kdo neví, co tady v Portugalsku dělá. Slott je licencován CEG, KGC nebo Antillephone?! Odeslání nesprávného formuláře o vyloučení regulátora je velmi špatné. Zdá se, že jsou velmi zmatení, není normální, aby portugalský web Slott měl 3 regulátory!

filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 4 měsíci

Ahoj,

Možná to má něco společného s novým zákonem Curacao – posunutím starého systému poskytování licencí.

Herní Curacao ze stejného důvodu přestalo podporovat spory hráčů.

Například mnoho kasin je dočasně bez licence kvůli komplikovanému procesu. Vím, že to bude znít hloupě, ale zeptal ses na to kasina?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Kasino tvrdí, že je řádně regulováno CEG... ale přesto poslalo formuláře o vyloučení KGC a na některých místech na webu tvrdí, že je reguluje Antillephone! Jaký nepořádek! Zdá se, že kasino je v existenční krizi! Nejhorší je, že mi nikdo ani neodpovídá... stížnost, kterou jsem otevřel zde na CasinoGuru, také ještě neprošla. Mohl by někdo přezkoumat případ a zavolat zástupci kasina?

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 4 měsíci

Myslím, že je to docela matoucí, ale jak jsem již zmínil, situace s licencemi je obecně dost chaotická.

Nyní je však důležitější vaše stížnost, protože se zaměřuje na konkrétní problém – vaše stažení. V tuto chvíli je řada na vás, abyste aktualizovali vlákno stížnosti, takže prosím klikněte na tento odkaz 👈

Aktualizujte stížnost pokaždé, když je potřeba, a sledujte ji.

Jakmile budou shromážděny všechny související informace, specialisté se v případě potřeby obrátí na kasino.

Zdá se, že nejste příliš obeznámeni s procesem reklamace, a proto mi dovolte, abych vám poskytl základní informace.

Proces vypadá takto:

Krok 1 : Hráč vyplní formulář stížnosti a odešle jej.

Krok 2 : Analyzujeme stížnost a odpovědi hráče ve formuláři a podíváme se na kasino a jeho podmínky.

Krok 3 : Napíšeme popis stížnosti pro náš systém a zeptáme se hráče na další otázky, abychom všemu dobře porozuměli.

Krok 4 : Na základě všeho, co víme, se snažíme hráči poradit, zda lze situaci snadno vyřešit, aniž bychom museli kontaktovat kasino.

Krok 5 : Pokud je to potřeba, pozveme kasino, aby se připojilo ke konverzaci a poskytlo svou stránku příběhu.

Krok 6 : Na základě výsledku stížnost uzavřeme a klasifikujeme, což ovlivní, jak bude ovlivněn index bezpečnosti kasina.


Další důležité podrobnosti jsou v průvodci zaměřeném na reklamační proces 👈

Neváhejte si ji procházet, kdykoli budete chtít.

Budeme tu, pokud něco budete potřebovat, samozřejmě


Automaticky přeloženo:
před týdnem

Stále žádná odpověď z kasina Slott! Vážně uvažuji o hledání jiné pomoci! Jsou to měsíce! Regulační úřad CEG již ukončil činnost a vyhlásil bankrot a případ stále není vyřešen! Vzhledem k tomu, že na stížnost ADR neodpověděl tým Slott's Compliance, CEG mi dala lhůtu 14 dnů na vyřešení stížnosti a případné vrácení peněz, to bylo začátkem října... je konec prosince a tam není žádná odpověď od CEG, kasina Slott nebo jeho týmu pro stížnosti a dodržování předpisů... ani od nového regulátora GCB. Prostě nechali spor tak, úplně mě ignorovali! Ale kasino Slott zde v Portugalsku je zcela provozováno skupinou Leon Bet (NeoGroup, RD2Partners. Kasino nedodrželo ani své vlastní podmínky a porušilo odstavec 2.4, který uvádí, že je povinné ověřovat všechny hry, tam nebyl žádný KYC ani žádný postup AML... dokonce i s vklady přes 7100 EUR...

A co hůř, už jsem byl sám vyloučen z tohoto kasina a jeho sesterských kasin a stále to nebylo k ničemu! Poslal jsem několik žádostí o vyloučení do CEG, které nikdy neodpověděly... nyní, i s novými pravidly a legislativou, kasino Slott pokračuje v trestné činnosti zde v Portugalsku. Vzhledem k tomu, že toto kasino je otevřeno pouze v jurisdikcích, kde je považováno za nezákonné, nemá žádný tým pro dodržování předpisů a žádný KYC nebo systém odpovědného hraní, zajímalo by mě, jak je stále otevřené a jestli s tím nikdo nic neudělá? Podařilo se mi vytvořit účet v tomto kasinu se stejnými údaji, které jsem použil k sebevyloučení... Dokonce jsem byl schopen vytvořit účet s e-maily, které neexistují! Například „@gooooooogle.com". Kromě toho, že je přítomno pouze v zemích, kde jeho licence neplatí, využívá toto kasino výhody hráčů, kteří jsou již nutkavými hazardními hráči, sdílejí stejnou databázi a stejné zaměstnance jako skupina LEON BET. V e-mailech zaslaných zaměstnanci opakovaně volali kasino Slott LEON a dokonce zaslali nesprávnému regulačnímu úřadu formulář o vyloučení! Prosím o pomoc při řešení mého případu! Vzhledem k tomu, že nový úřad pro hazardní hry se o případ nestará, musí někdo zastavit toto kasino, které se dosud dopouštělo pouze nezákonností... ve světě hazardu nejde všechno.

Číslo účtu: 3619385

Celková vložená částka: 7100 € bez KYC nebo ověření.

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před týdnem

Ahoj,

četl jsi mou předchozí reakci, prosím? Sdílení čísla účtu je ztráta času. Stížnosti se zde na fóru neřeší. Takže nemám žádný způsob, jak vám pomoci, kromě zopakování klíčových bodů:

Doporučuji zvážit odeslání stížnosti a přečíst si všechny pokyny.


Bohužel se zdá, že umíte podávat stížnosti dobře, ale poté otázky ignorujete a stížnosti jsou zamítnuty kvůli vaší nečinnosti.

https://casino.guru/slott-casino-player-seeks-resolution-with-the-casino


Nezveřejňujte prosím další žádost o pomoc zde na fóru a místo toho řádně řešte stížnosti. To by vedlo k podpoře, kterou hledáte. 🙏

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 dny

Radko, omlouvám se, jestli jsem to nenapsal správně, ale teď jsem s pomocí mého přítele, který je právník, napsal stížnost na Slotta řádně, se všemi důkazy a mými důvody se domnívat, že kasino selhalo a nesleduje průmyslové standardy a shodu. Podívejte se prosím na mou poslední stížnost podanou proti kasinu Slott, rád bych viděl, aby byl případ řádně vyšetřen! A nemusel jsi být tak hrubý a takhle na mě útočit…

„Sdílení čísla účtu je ztráta času" ….

"Bohužel se zdá, že umíte podávat stížnosti dobře, ale poté otázky ignorujete a stížnosti jsou zamítnuty kvůli vaší nečinnosti."

Neměl jsem to říkat... neměl bys být tak hrubý 😕 Jen jsem potřeboval pomoc... a byl jsem ztracen. Prosím tým CasinoGuru, podívejte se na můj případ.

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 5 dny

Jsem si jist, že Radka nechtěla být hrubá a jen chtěla, abyste si její příspěvky pozorně přečetli a odpověděli na položené otázky.

Bohužel, jak vidím, náš tým pro stížnosti vám ani tentokrát nemohl pomoci, protože jste neposkytli nejdůležitější důkazy, které od vás požadovali.

Tímto způsobem nemůžeme vyřídit vaše stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Radko, omlouvám se, jestli jsem to nenapsal správně, ale teď jsem s pomocí mého přítele, který je právník, napsal stížnost na Slotta řádně, se všemi důkazy a mými důvody se domnívat, že kasino selhalo a nesleduje průmyslové standardy a shodu. Podívejte se prosím na mou poslední stížnost podanou proti kasinu Slott, rád bych viděl, aby byl případ řádně vyšetřen! A nemusel jsi být tak hrubý a takhle na mě útočit…

„Sdílení čísla účtu je ztráta času" ….

"Bohužel se zdá, že umíte podávat stížnosti dobře, ale poté otázky ignorujete a stížnosti jsou zamítnuty kvůli vaší nečinnosti."

Neměl jsem to říkat... neměl bys být tak hrubý 😕 Jen jsem potřeboval pomoc... a byl jsem ztracen. Prosím tým CasinoGuru, podívejte se na můj případ.

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Vážený hráč. Právě jsem četl vaše zprávy na LinkedIn. Mrzí mě, že si to vzal tak osobně. Mým záměrem bylo zdůraznit nejdůležitější část jakékoli stížnosti – spolupráci a správné postupy, které musí hráči dodržovat.

Stále je však skutečně zbytečné bránit se „warchingu" vašeho případu. My administrátoři fóra nemůžeme udělat to, o co jste žádali, protože to není na nás, a tým pro stížnosti vám také vysvětlil situaci. Neberte to prosím osobně; je to prostě fakt.

No, pokud mohu dodat, Romi to řekla dobře. Je nám líto, že vám nemůžeme být nápomocni.



Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 dny

Nejdůležitější důkaz, o který žádali? Všechno jsem poslal! Všechny důkazy! Bohužel je již více než prokázáno, že CasinoGuru je jen další stránka financovaná online hazardní mafií 😉 vždy stojíte na straně Leona a jeho zločineckého gangu! To, co skutečně vyděláte, jsou affiliate kódy. Osobní stránka? Máte zatracenou pravdu, vezmu si to osobně a odhalím CasinoGuru na sociálních sítích na maximum! Ukážu ti všechny odpovědi, které jsi dal a jak jsi mi v žádném případě NIKDY nepomohl! Vždycky mi řekli, že to nemá cenu, že nemám důvod to vzdávat... a vyhrál jsem 4 spory sám! Dotyčné kasino je otevřeno pouze ve 4 zemích a je nezákonné ve 4 zemích, ve kterých je otevřeno, poslal jsem fotografie kasina porušujícího své vlastní smluvní podmínky, poslal jsem e-maily, které jsem si vyměnil s týmem podpory Slott, kteří byli tak zmatení že odeslali formuláře pro sebevyloučení od jiných regulátorů, zavolali kasino Leon bet a NIKDY nereagovali na stížnost ADR, dokonce 4krát zmeškali lhůtu pro vyřešení! Porušili podmínky regulátora! Ale pokud vám to nevadí a chcete pokračovat ve spolupráci se zločineckými organizacemi, nevadí 😉 O peníze už mi ani nejde, chci jen spravedlnost a férové ​​a bezpečné prostředí pro všechny hráče! Takže ano, chystám se odhalit CasinoGuru všude a na všech fórech, TrustPilot a dalších stránkách s recenzemi! Svět si zaslouží vědět, jak jste zkažený! Neřešíte žádné reklamace, pouze ty již vyřešené a vždy stojíte na straně operátora! Můžete si být jisti, že to vše bude sdíleno se světem! NIKDY NEMŮŽETE NIC DĚLAT. Hráč nemá nikdy pravdu... ale pravdou je, že jsem neměl pravdu ani s BetTiltem a Roku a byli nuceni mi vrátit 4400 €... neměli jste pravdu s Leonem a Twinem a oni museli dát mě zpět 9360€ 🤡 a ty jsi vždycky říkal, že jsem neměl pravdu loooool Pošlu všechny důkazy, které mám, doktoru Luigi Faneytemu, aby CasinoGuru mohlo být také začleněno do LOK Vyšetřování, upřímně si myslím, že CasinoGuru mělo a má velmi důležitou roli ve zvýhodňování nelegálních kasin ze staré hlavní licence a nového regulátora GCB. To, co se tady děje, jako že CasinoGuru odmítá prozkoumat stížnosti zákazníků, je prostě ostudné! Celý svět bude od této chvíle vědět, že váš systém hodnocení je založen na PODVODU a že přežíváte z peněz, které vám platí nelegální operátoři. Tato společnost je jako AskGamblers! Měli jste to vědět z toho, jak mluví ve videích! Jasně vidíte, že všichni jsou z východních zemí, jako je Rusko, Ukrajina, Malta... takže CasinoGuru samozřejmě muselo pomáhat mafii online kasin 😉 Od této chvíle chci vidět, že budou vyšetřováni. Chci vidět, jak ospravedlňujete určitá skóre a NPS některých kasin... Chci vidět, jak CasinoGuru ospravedlňuje používání affiliate kódů a propagaci kasin, která fungují nelegálně a jsou na černé listině v několika zemích... JSTE Ostuda. Nebráníte své zákazníky, nejste nic jiného než kult, který profituje z utrpení druhých! Stačí se podívat na fórum, na kterém jsem, kde mluvíte o Antillephone, eMoore a některých kasinech... jak to, že organizace, která údajně pomáhá hráčům, nabádá lidi, aby se vzdali? Mimochodem, mám všechny screenshoty fóra, zdá se, že jste se dokonce báli stížností na Antillephone nebo eMoore... i když lidem říkáte, že nebylo možné vyhrát případ nebo je kontaktovat looool neřešit případ, že si to ještě jednou vyřeším sám!

řešíte jen to, co už bylo vyřešeno, abyste pak mohli zveřejňovat čísla na LinkedIn 🤡 protože jste zmínil můj příspěvek a dal si tu práci a přišel si o něm promluvit s tím, že jsem to vzal osobně, sledujte LinkedIn nyní! Teď se to zlepší 😉 banda podvodníků. Dokážu světu iGaming, že CasinoGuru není nic jiného než podvod.

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 4 dny

Je mi opravdu líto, že to tak cítíš, ale vůbec se nebudu snažit změnit tvůj názor.

Na druhou stranu je pro vás dobře, že si problémy dokážete vyřešit sami a nepotřebujete něčí pomoc.

Mám z tebe opravdu radost a přeji ti jen to nejlepší, i když na nás takto myslíš.

Měj se vždy dobře.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky