FórumKasinaSlotmaniax Casino - všeobecná diskuze

Slotmaniax Casino - všeobecná diskuze

před 10 měsíci od merlinnu80
|
1197 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Slotmaniax Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

Proč neexistuje žádná pravomoc kontrolovat tento typ kasina, který nikdy nerespektuje časový rámec pro výběr uvedený na webových stránkách? Žádné odpovědi na všechny mé e-maily, není k dispozici žádný živý chat. Každý by měl podat stížnost ne tady, ale u CEG, jak jsem to právě udělal já. file

Zbaví vás veškerého uspokojení z výher, které musíte vyplňovat stížnosti, jen aby vám byly vyplaceny výhry

Automaticky přeloženo:
merlinnu80
před 9 měsíci

Ahoj, jak dlouhý je časový rámec, který kasino dává na výběr a jak dlouho to trvá vám? Co se týče odpovídání na vaše emaily, rozhodně není hezké, když kasino nekomunikuje a vy nemáte žádné relevantní informace ani důvody, proč se v takové situaci nacházíte.

Všiml jsem si však, že před pár měsíci jste u nás měli stížnost na toto kasino, ale byla zamítnuta, protože jste neodpověděl na Nickovy otázky, což je škoda. Tak si říkám, že když už jsi tu měl problémy, má cenu si tu hrát znovu?

Kromě toho, protože jste také zmínil, že jste zahájil stížnost u licenčního úřadu, bylo by možné nás informovat o tom, jak se věci mají? Myslím, že by to mohlo být užitečné pro ostatní hráče, kdyby si prošli toto vlákno.

Každopádně doufám, že se vám podaří tento případ vyřešit a dostanete své peníze. Ať už se tak stane nebo ne, dejte nám vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Časový rámec na jejich t&c pro výběry je až 72 hodin, což v mém případě bylo daleko. Minuty po včerejším zveřejnění tohoto problému jsem našel peníze zpět na svůj hráčský účet se zprávou, že výběr kreditní kartou není možný a musím vybrat bankovním převodem. Jsem si 100% jistý, že je to jen způsob, jak co nejvíce oddálit výběry. Budu vás informovat, jakmile dostanu odpověď od CEG. Co se týče mých e-mailů, už 5 dní jsem stále nedostal žádnou odpověď. Děkuji!

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Největší červenou vlajkou je, že možnost živého chatu byla odstraněna (minulý týden byla stále k dispozici) a na mé e-maily nejsou žádné odpovědi, dokonce ani s obvyklými lžemi o technických problémech atd. Upřímně řečeno, očekávám, že kdykoli zjistím, že jejich web již neexistuje. pozdravy

Automaticky přeloženo:
merlinnu80
před 9 měsíci

Takže to chápu. Zajímalo by mě, zda bankovní převod projde a budete moci vybrat tímto způsobem. Opravdu v to doufám.

Co se týče živého chatu, tak je škoda, že byl zrušen, ale pokud jste tam nenašli relevantní informace, mám pocit, že na tom nezáleží. Rozhodně ale chápu, že odpověď hráči s informacemi je vždy minimálně plus a útěcha.

Ohledně aktualizace počkám, jaké nové informace získáte nebo zda dostanete peníze. Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

neodpovídají na mé e-maily a nejsou dlouho schopni zpracovat můj výběr 200 eur. Buďte opatrní ohledně tohoto kasina. Prosím, postarejte se o jejich hodnocení 8,3. Na chování tohoto kasina je něco velmi stinného.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky