Ahoj, jak dlouhý je časový rámec, který kasino dává na výběr a jak dlouho to trvá vám? Co se týče odpovídání na vaše emaily, rozhodně není hezké, když kasino nekomunikuje a vy nemáte žádné relevantní informace ani důvody, proč se v takové situaci nacházíte.
Všiml jsem si však, že před pár měsíci jste u nás měli stížnost na toto kasino, ale byla zamítnuta, protože jste neodpověděl na Nickovy otázky, což je škoda. Tak si říkám, že když už jsi tu měl problémy, má cenu si tu hrát znovu?
Kromě toho, protože jste také zmínil, že jste zahájil stížnost u licenčního úřadu, bylo by možné nás informovat o tom, jak se věci mají? Myslím, že by to mohlo být užitečné pro ostatní hráče, kdyby si prošli toto vlákno.
Každopádně doufám, že se vám podaří tento případ vyřešit a dostanete své peníze. Ať už se tak stane nebo ne, dejte nám vědět. 🙂
Hi, how long is the time frame the casino gives for the withdrawal and how long does it take you ? As far as replying to your emails is concerned, it is definitely not nice when the casino does not communicate and you have no relevant information or reasons why you are in such a situation.
However, I noticed that a few months ago you had a complaint against this casino with us, but it was rejected because you didn't answer Nick's questions, which is a pity. So I'm thinking that since you've already had trouble here, is it worth it to play here again ?
Besides, since you also mentioned that you opened a complaint with the licensing authority, would it be possible to update us on how things are going ? I think it could be useful for other players if they browse this thread.
Anyway, I hope you will be able to solve this case and you will get your money. Whether that happens or not, let us know. 🙂
Automaticky přeloženo: