Ahoj!
Pro případ, že by ostatní ocenili jiný popis, rád bych přidal přehled stížnosti na toto:
"Hráč z Alberty čelí problémům s kasinem, protože si omylem vytvořili účet s nesprávnou e-mailovou adresou, což způsobilo problémy s komunikací. Poté, co strávil značný čas ověřováním a čelil vícenásobnému odmítnutí výplaty, zůstávají hráčovy prostředky bez vysvětlení v nevyřízeném stavu."
Chcete-li pokračovat ve stížnosti, odpovězte laskavě zprostředkovateli a pokračujte v poskytování podrobností 👈
Například si myslím, že by bylo skvělé zmínit časovou osu. Jen nápad. Hodně štěstí při brzkém řešení!
O podrobnostech nás samozřejmě informujte zde na fóru.
Hi!
Just in case the others would appreciate another description, I'd like to add the complaint's overview on this:
"The player from Alberta faces issues with the casino as they mistakenly created an account with an incorrect email address, causing problems with communication. After spending significant time on verification and facing multiple payout rejections, the player’s funds remain in pending status without explanation."
In order to proceed further with the complaint, kindly respond to the mediator and continue providing details 👈
I, for instance, think it would be great to mention a timeline. Just an idea. Good luck getting the resolution soon!
Keep us posted about the details here on the forum, of course.
Automaticky přeloženo: