FórumKasinaShark Casino - všeobecná diskuze

Shark Casino - všeobecná diskuze

před rokem od blystor
|
1665 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Shark Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Nehrajte zde, po žádosti o výběr byl můj účet bez jakýchkoliv informací zablokován, poslal jsem jim e-mail a už více než týden neodpověděli... zůstaňte pryč.

Automaticky přeloženo:
blystor
před rokem

Páni!

Chci říct, doslova neexistuje žádný vodítko pro začátek. Naštěstí jste stížnost vytvořili vy a doufejme, že bude příležitost prošetřit situaci.

Taky netušíš, co by se mohlo stát, že?

Jediná věc, která mě napadla, je, zda jste v minulosti hráli v některých kasinech souvisejících s tímto kasinem. Tak zatím přeji hodně štěstí!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Navrhoval bych vyhnout se tomuto kasinu, protože jsem měl své účty zavřené a kasino ukradlo všechny prostředky.

Problém byl v tom, že jsem vytvořil 2 účty, které jsem neudělal z jiného důvodu, než jsem si myslel, že první účet nebyl vytvořen správně. Nezískal jsem žádnou výhodu z toho, že jsem měl 2 účty, a skutečně věřím, že jsem vložil více, než jsem vybral.


Toto je e-mail, který jsem obdržel:

Doufáme, že vás tento e-mail dobře najde. Píšeme, abychom vás informovali o výsledku nedávného vyšetřování, které provedl náš tým v kasinu Shark. S politováním vám musíme oznámit, že jsme našli důkazy naznačující, že jste porušili podmínky našeho kasina tím, že jste si na naší platformě udržovali více účtů.


Jak víte, mít více účtů je přísně v rozporu se zásadami našeho kasina. Taková porušení bereme vážně, protože mohou ohrozit poctivost a integritu našeho herního prostředí. Náš tým zjistil, že máte několik účtů s různými podrobnostmi, což je jasné porušení našich podmínek.


S ohledem na toto porušení jsme učinili obtížné rozhodnutí trvale uzavřít všechny vaše účty. To znamená, že již nebudete mít přístup k žádnému ze svých účtů na naší platformě a veškeré související zůstatky nebo výhry propadnou.


Chápeme, že můžete mít důvody pro více účtů; musíme však důsledně prosazovat naše zásady, abychom zajistili spravedlnost pro všechny naše hráče. Udržování více účtů může vést k nespravedlivým výhodám a nepříznivě ovlivnit zkušenosti ostatních hráčů.


Máte-li jakékoli dotazy nebo potřebujete další vysvětlení týkající se tohoto rozhodnutí nebo uzavření vašich účtů, neváhejte se obrátit na náš tým zákaznické podpory na adrese [kontaktní informace]. Budou vám k dispozici, aby vám pomohli a vyřešili vaše případné obavy.


Děkujeme za pochopení v této záležitosti a žádáme vás, abyste se v budoucnu zdrželi vytváření jakýchkoli dalších účtů na naší platformě. Náš závazek udržovat odpovědné, transparentní a spravedlivé herní prostředí zůstává neochvějný.


Automaticky přeloženo:
isadoro2
před rokem

Toto je bohužel nešťastná situace, z pohledu kasina jste porušili podmínky.

Nesoudím, jen říkám, že se to stalo.

Je tu však otázka spravedlnosti. My v Casino Guru věříme, že tento aspekt je důležitější než pravidla.

Když říkáte, že jste vytvořením dvou účtů nezískali žádnou nespravedlivou výhodu, dovolte mi, abych se vás zeptal, vzali jste si nějaké bonusy?

Pokud se někdy v budoucnu dostanete do stejné situace, nevytvářejte si druhý účet – co nejdříve oslovte kasino a nastavte profil správně. Jak vidíte, další "řešení" nestojí za komplikace. 🙁

Jsem rád, že se vám podařilo podat stížnost a doufám, že existuje způsob, jak věci vyřešit, i když jsem zcela přesvědčen, že vaše účty nebudou znovu otevřeny.

No, uvidíme.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, jediná věc, kterou jsem dostal, byla cash back, ale ta je založena na ztrátách, takže v tom nebyla žádná výhoda.

Ano, měl jsem je nechat vyřešit můj první účet a nevytvářet druhý účet. Beru na vědomí do budoucna.

Byl bych docela rád, kdyby zrušili duplicitní účet a nechali mi originál a pokud by mi chtěli strhnout výhry, protože jsem nedodržel podmínky, pak dostatečně spravedlivé. Nicméně vzít si zálohu určitě není správná věc.

Automaticky přeloženo:
isadoro2
před rokem

Ahoj!

Cashback je určitá výhoda, která není tak vážná, jako by byl zdvojnásobený bonus bez vkladu. Mohu vás požádat o aktualizaci vaší stížnosti týkající se cashbacku? Je lepší si všimnout, že hned na začátku bychom neradi, aby nás kasino překvapilo.

Dovolte mi zmínit Casino Guru Fair Gambling Codex, obsahuje několik problémů s účty:

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#duplicate-accounts

„Naše pozice

Uznáváme, že je odpovědností hráčů zajistit, aby si nevytvářeli více účtů ve stejném kasinu. Ne proto, že bychom si mysleli, že je to správný způsob, ale protože je to průmyslový standard a nemůžeme penalizovat všechna kasina, která neuplatňují pravidlo „jeden účet na hráče" způsobem, který považujeme za nejlepší. Nicméně věříme a doufáme, že kontrola duplicitních účtů během vytváření účtu se v budoucnu stane průmyslovým standardem a hráči budou lépe chráněni.

Mezitím by měl být každý případ posuzován samostatně. Pokud kasino zjistí, že si hráč vytvořil pět samostatných účtů a na každém z nich si nárokoval celou výši bonusu, je pravděpodobné, že se jedná o zneužití bonusu a kasino má plné právo je penalizovat. Na druhou stranu, pokud si náhodný hráč omylem vytvoří dva účty a ani si nenárokuje bonus, kasino by je nemělo penalizovat jen proto, že má pravidlo, které proti němu lze použít."

Myslím, že je to celkem jasné a doufám, že kasino je ochotné prodiskutovat náš postoj k tomuto tématu.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky