Tak po týdnu by se tu opět mohl ozvat i scatterhall!🤨
So after a week now, scatterhall could also speak up here again!🤨
Also nach jetzt einer Woche könnte sich doch auch scatterhall hier mal wieder zu Wort melden !🤨
Takže ano, je to pochopitelné.
Samozřejmě, pokud stovky hráčů vše spamují, pak bych to v určitém okamžiku raději začal ignorovat a soustředil se na problém. To zřejmě skutečně existuje. Protože některé výplaty dorazily minulý týden, ale jsem překvapen, protože jiná kasina nemají s Nodou žádné problémy, o kterých vím
So yes, it's understandable.
Of course, if hundreds of players are spamming everything then I'd rather start ignoring that at some point and concentrate on the problem. That apparently really exists. Because some payouts arrived last week, but I'm surprised because other casinos don't have any problems with Noda that I know of
Also verständlich ist es ja.
Wenn hunderte Spieler natürlich alles zu spamen dann würde ich lieber auch irgendwann anfangen das zu ignorieren und mich auf das problem konzentrieren. Das anscheinend wirklich existiert. Weil letzte Woche ja Auszahlungen angekommen sind teilweise, aber es wundert mich da andere Casinos ja keine mir bekannten Probleme haben mit Noda
To je Quatch, kolik hráčů má mít kasino? Živé podpoře můžete poskytnout lepší informace, které jsou pak poskytnuty nám. Přinejmenším MÁM tady komentovat Guru, ale nic se neděje... Takže jak jsem řekl, myslím, že peníze jsou pryč. A tyhle údajné problémy trvají už týdny... údajně... tak buďte lidé realističtí.. U mě je to stejné, na účtu mám také velký zůstatek.
That's Quatch, how many players is the casino supposed to have? You can give live support better information, which is then given to us. At least SHall can comment here on Guru, but nothing happens... So as I said, I think money is gone. And these alleged problems have been going on for weeks... allegedly.. so people be realistic.. It's the same for me, there's also a big balance on my account.
Das ist Quatch, wie viele Spieler soll das Casino denn haben ? Man kann den Live Support besseren Infos geben, welche dann an uns gegeben werden. Zumindest kann sich SHall hier auf Guru äußern, aber passieren tut nichts... Also wie gesagt, denke Kohle ist weg. Und diese angeblichen Probleme sind ja schon seit Wochen ... angeblich.. also Leute seid realistisch.. Mir gehts ja nicht anders, auf meinem Account ist auch noch eine dicke Balance.
Promiňte, ale tento způsob myšlení je velmi naivní!
Již před týdny bylo řečeno, že přijde den, kdy se už nic nebude dít! A teď ten den nastal
Sorry but this way of thinking is very very naive!
It was already said weeks ago that the day will come when nothing will happen anymore! And now that day has come
Sorry aber diese Denkweise ist sehr sehr naiv!
Es wurde bereits vor Wochen gesagt, dass der Tag kommen wird wo nix mehr passieren wird! Und dieser Tag ist nun gekommen
Nemůžeme ještě chvíli počkat? 😅
Konspirační teorie, podvod, beznaděj - je to tady opravdu depresivní 😅
Can't we just wait a little longer? 😅
Conspiracy theories, scam, hopelessness - it's really depressing here 😅
Können wir nicht einfach noch etwas abwarten? 😅
Verschwörungstheorien, Scam, Hoffnungslosigkeit- ist ja schon richtig deprimierend hier 😅
Teď ano, myslím, že zaplatí i podporu, už nechtějí ani mluvit, protože by tam museli být, aby mi pomohli a není špatné, že se neustále ptám, jestli mi platba dorazí. Pravda je, že si myslím, že teď je konec
Ahoj, jak se máš? Víte už něco o tom, zda budu moci v brzké době požádat o svůj další výběr a mohlo by to být 2844 realů, protože se mi to jeví jako maximum 500 realů?
Číst
Johns 14:43
ok, teď je konec. Hezký den
Scatterhall, pokud můžete, vyřešte zobrazené problémy, velmi by vám pomohl a pokusil se najít lidi, kteří mají buď více trpělivosti, nebo rozumí situaci, ve které se nachází ti z nás, kteří si peníze vybrat nemohou.
Now yes, I think they will pay even the support, they don't even want to talk anymore since they would have to be there to help me and it's not bad that I constantly ask to know if my payment will arrive. The truth is that I think now it's over
Hello, how are you? Do you already know something about whether I will be able to request my next withdrawal shortly and it could be 2844 reais since it appears to me 500 reais as a maximum
Read
Johns 2:43 PM
ok now it's over. Have a nice day
Scatterhall, if you can, solve the problems shown, they would be of great help and try to find people who have either more patience or understand the situation that those of us who cannot withdraw the money find ourselves in.
Ahora si Creo que ya pagaran hasta el soporte ya no quiere nisiquiera hablar ya que tendrian que estar para ayudarme y no esta mal que pregunte constantemente para saber si mi pago llegara la verdad que creo que ahora si se acabo
Hello how are you ? Do you already know something about whether I will be able to request my next withdrawal shortly and it could be 2844 reais since it appears to me 500 reais as a maximum
Read
Johns 14:43
ok now it's over. Have nice day
Scatterhall si puedes soluciona los problemas mostrados serian de gran ayuda y intenten buscar gente que tenga o mas paciencia o entienda en la situacion que nos encontramos los que no podemos retirar el dinero
Tak nechápu co tím chce říct 😅...
Dnes jsem psala Amaya - byla milá 😅
So I don't understand what he wants to say with that 😅...
I wrote to amaya today - she was nice 😅
also ich versteh nicht was er damit sagen will 😅...
hab heut mit amaya geschrieben- die war lieb 😅
Dnes jsem kontaktoval streamera, přes kterého jsem se tehdy přihlásil (teď už to neinzeruje, ale stejně se o to postaral) - Odpověď, kterou dostal, byla, že prý uvolňují pouze aplikace mo di mi a je to teď vše je zpracováno v pořádku.
I contacted the streamer today, through whom I signed up at the time (he no longer advertises it now, but has taken care of it anyway) - The answer he got was that they apparently only release the applications mo di mi and that's it now everything is processed in order.
Habe heute den Streamer kontaktiert, über den ich mich damals angemeldet habe( er bewirbt das nicht mehr mittlerweile, hat sich jetzt trotzdem gekümmert ) - Die Antwort die er bekommen hat war, das die anscheinend nur mo di mi die anträge freigeben und das das jetzt alles nach Reihenfolge abgearbeitet wird.
A navíc má každý z vás stále možnost požádat poskytovatele licencí o prošetření. (srolujte webem dolů, tam najdete licence, klikněte na to a tam hned najdete kontaktní email)
And in addition, each of you still has the opportunity to request an investigation from the licensors. (scroll down the website, there you will find the licenses, click on it and there you will immediately find contact email)
Und außerdem hat jeder von euch noch die Möglichkeit bei den Lizenzgebern eine Untersuchung zu beantragen. ( scrollt auf der Website runter , da findet ihr die Lizenzen, draufklicken und da findet ihr auch sofort Kontakt email )
Takže tam cestu nenajdu. Můžete mi prosím dát kontakt?
So I can't find my way there. Can you please give me the contact?
Also ich finde mich da nicht zurecht. Kannst du mal bitte den Kontakt geben ?
klikněte na něj a objeví se e-mailové adresy.
click on it and email addresses will appear.
da draufklicken, dann erscheinen auch email adressen.
Stále čekám na den, kdy budou všichni jen vyhozeni z chatu a zablokováni, aby nemohli založit nový chat 😀
I'm still waiting for the day when everyone will just be kicked out of the chat and blocked so that they can't start a new chat 😀
Ich warte noch auf den Tag wo alle einfach aus dem Chat geschmissen und gesperrt werden so, dass sie keinen neuen chat starten können 😀
Opravdu smutné, že Scatterhall už ani nepromluvil... myslím, že by to mělo stačit postav!!
byl až doteď vždy kladný - ale pomalu i já věřím, že mi zbývající zůstatek na účet nikdy nedorazí....
Really sad that Scatterhall doesn't even speak up anymore... think that should be enough characters!!
was always positive until now - but slowly I also believe that the remaining balance will never arrive on my account ....
Echt traurig das sich nicht mal mehr Scatterhall zu Wort meldet … denke das sollte genug Zeichen sein !!
war bis jetzt immer positiv - aber schön langsam glaube ich auch das die restliche Balance nie auf meinen Konto ankommen wird ….
No těžko říct. Celé je to opravdu vtipné. Také změnili banku nebo cokoli jiného, protože to najednou přišlo od jiného poskytovatele plateb.
Mimochodem, před 3 dny jsi napsal omluvu do fóra Spinpirate
Well difficult to say. The whole thing is really funny. They also changed banks or whatever because it suddenly came from a different payment provider.
By the way, you wrote an apology in the Spinpirate forum 3 days ago
Tja schwierig zu sagen. Echt komisch das ganze. Die haben ja auch zwischendurch die Bank oder was auch immer gewechselt weil es plötzlich von einem anderen Zahlungsanbieter kam.
Im Spinpirate Forum haben Sie übrigens vor 3 Tagen eine Entschuldigung geschrieben
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.