FórumKasinaScatterhall Casino - všeobecná diskuze

Scatterhall Casino - všeobecná diskuze (strana 21)

před rokem od Fabi84
|
237939 zobrazení 1852 odpovědí |
|
1...20 21 22...93
před rokem

file

Opět byly nebo pravděpodobně jsou „problémy v systému". nějak vždycky dostáváš stejné odpovědi.😅 oh člověče.

Automaticky přeloženo:
Chasiti
před rokem

🤒🤒🤒🤒

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před rokem

Taky si myslím, že je šílené, že už ti přišel ten "potvrzující email", že tvoje platba je na cestě 😅 ještě ani nejsem připravená a čekám tak dlouho 😂 normálně jsi měla mít peníze už dávno pokud již byla převedena.

co mě také překvapuje - měli jste 2 platby s 500 € nebo méně? Za normálních okolností musíte před zahájením další platby počkat, až bude dokončena první platba. kvůli maximálnímu výběru "za den" 😅

Automaticky přeloženo:
Chasiti
před rokem

8. března bylo vyplaceno 500, pak jsem tentýž den požádal o další platbu 500 €, která prý vyšla 10. března!

Od té doby čekám a mám toho ještě hodně, že jsem ještě nezaplatil, protože čekám, až mi těchto 1000 € přijdou na účet jako první!

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před rokem

Takže těch 500 z 8.3. už jsi?

zní to velmi frustrovaně 😅- cítím to! doslova!

Automaticky přeloženo:
Chasiti
před rokem

Ne, ani těch 500 € z 8. března mi ještě nebylo připsáno na účet, obě platby ještě nejsou na mém účtu!

Automaticky přeloženo:
Chasiti
před rokem

Haha ani to nepomůže, když peníze nikdy nedorazí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bylo by zajímavé, kdyby se k něčemu vyjádřil zástupce rozptylu? Přestal zprostředkovatel platebních služeb (naudapay Limited) zpracovávat platby nebo finanční oddělení již nepřevádí peníze na platby? Toto ticho znamená, že čas hraje. Hledáte další finanční prostředky? Nebo je váš kasino software nefunkční? Doporučil bych investovat do slušné základny stránek.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Nousut
před rokem

Myslím, že je to jen otázka času a peníze přes potvrzení ani nebyly převedeny. Asi se snaží dát dohromady peníze a natáhnout čas, aby najednou vyšlo co nejméně peněz

Automaticky přeloženo:
Nousut
před rokem

Souhlasím, vyjádření by bylo zajímavé 🤨

Automaticky přeloženo:
DerKoenig
před rokem

možný.

Zástupce nereaguje na emaily

Automaticky přeloženo:
před rokem

Obdržel jsem platbu

ale stáhl jsem se ke kryptoměně

Automaticky přeloženo:
Chasiti
před rokem

Je to skutečný zástupce z vyššího oddělení, nebo opět jen podpora?

Automaticky přeloženo:
TinoElina
před rokem

Výběry už ani nezpracovávám...


Platba čeká již 1 týden a chat vždy znamená, že je vše v pořádku 🙈


Myslím, že je to škoda tohoto kasina...

Automaticky přeloženo:
DerKoenig
před rokem

Nemohu říct 🤔

Automaticky přeloženo:
Marzi
před rokem

ano stejné.

údajně "problémy se systémem", ale nemůžete se z toho natrvalo vymluvit.

Automaticky přeloženo:
Marzi
před rokem

Takže ve Spinpirate byla moje platba přijata, ale nedorazila několik dní a ve Scatterhallu mám stejný problém jako všichni ostatní a údajná systémová chyba, kterou nelze opravit, zajišťuje, že výplatu nelze provést

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můj poslední výběr byl zpracován v pátek a nebyl připsán na účet. Od té doby také došlo k zastavení a stejné zkopírování a vložení odpovědi z chatu podpory.

Automaticky přeloženo:
nightm4
před rokem

ano nepochopitelné, moje z 8.3 a 10.3 na účtu taky ne!

už to mělo dávno dorazit na účet!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Platba byla dnes po týdnu zpracována - uvidíme, jak dlouho trvá, než bude na účtu


ale aspoň je schválená výplata 😉

Automaticky přeloženo:
1...20 21 22...93
Jít na stránkuz 93 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky