Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaScatterhall Casino - všeobecná diskuze

Scatterhall Casino - všeobecná diskuze (strana 20)

 od Fabi84
|
352 241 zobrazení 1 852 odpovědí |
|
1...19 20 21...93
Chasiti

Kdy bylo naposledy nahlášeno před 2 dny, které časové pásmo je o 2 dny napřed nebo pozadu? 😄😄

Automaticky přeloženo:
Chasiti

Ne dlouho. Původně jsem požádal o odstoupení minulou středu. Poté, co několik dní nebylo zpracováno, jsem jej stáhl a konečně včera znovu požádal o výplatu. Takže to trvalo jen jeden den.

Vzhledem k tomu, že jsem se svými předchozími výplatami nikdy nečekal nelidsky dlouho (jako někteří zde na chatu), zajímalo by mě, zda mohou být krypto platby zpracovány rychleji nebo rychleji?!?

V každém případě jsem rád, že jsem nyní obdržel výplatu, když sleduji i zde aktuální dění. Celé je to trochu neprůhledné.

Automaticky přeloženo:

Je opravdu velmi smutné, že tolik hráčů nedostane výhry (včas).. co na to říct..

Automaticky přeloženo:
TinoElina

haha dobře 😂 1:0 pro tebe!

Automaticky přeloženo:
Sebst1986

děkuji za vysvětlení 🙂

Umím si dobře představit, že placení přes krypto je mnohem rychlejší...

Už jsem zvažoval, že platbu zruším a zažádám znovu - ale bojím se dalšího čekání na peníze 😅

Opravdu musím říct, že jsem aktivně hrál automaty v mnoha a mnoha online kasinech už mnoho let – ale nikdy mi to nevydrželo tak dlouho jako u nás. bohužel. Doufejme v to nejlepší 🙂

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, jak se máte, chtěl jsem vás informovat, že dnes mi přišel první výběr 500 BRL = 95 USD VÍCE MÉNĚ jak přijdou zbývající platby, tento první výběr okomentuji, trvá to déle než 1 týden filefile

Druhý výběr již čeká na 15. 3. ve 4:40

Automaticky přeloženo:

Zdá se, že teď něco dělá, doufám, že ten můj bude brzy zpracován.

Automaticky přeloženo:
Tomixts

to je dobrá zpráva 🙂

mám z tebe radost!

Automaticky přeloženo:

Taky pro mě nic nemá přednost.. 7 dní čekám na ověření KYC. Zatím se nic nestalo, ani s platbou.

Podpora říkala do včerejška, může to trvat až 5 pracovních dní, ale včera skončily 😀

filefile

Automaticky přeloženo:

Proč se ale nic nedělá, když kasino nedodržuje své vlastní podmínky. To naopak znamená, že mohou existovat všeobecné obchodní podmínky, které však nejsou dodržovány a vás jako obchodního partnera společností Scatterhall se to nijak netýká. Co říká rozptylka, že nesplnili alespoň 7denní odblokovací období? Scatterhall se mnou nebude mluvit, ale můžete se zeptat a poslat odpověď sem. Zástupce je jinak vždy aktivní v mnoha stížnostech na platby. Nejde o to, zda má někdo problém s hrou, ale o to, že po dobu, kdy měl být účet podle podmínek zablokován, mohly být vkládány prostředky a mohl být web využíván

Automaticky přeloženo:

Cítím, že by bylo dobré zmínit, že nejsme obchodním partnerem tak, abychom přímo ovlivňovali podmínky kasina. Takové stížnosti nám tedy umožňují pochopit, jak kasino samo uplatňuje své podmínky. Ve chvíli, kdy jsme si jisti, že aplikace není férová nebo logická nebo může potenciálně poškodit hráče, snažíme se kasino poučit a vysvětlit, co by se mělo udělat jinak, a také jak by se takové podmínky v budoucnu lépe uplatňovaly. Pokud kasino čelilo stejnému problému v minulosti, bude potrestáno, protože nedošlo k žádnému zlepšení. V tomto konkrétním případě se však domnívám, že Daniel již na vaši otázku odpověděl.


Automaticky přeloženo:

No... Už je čas?


Přestaneš reagovat?


Mimochodem, další důkaz, že jde o divoký klon faraona.


Držíme se:



Stejné časy chatu (neobvyklé v dobrých kasinech)

Stejné bonusy

Stejné limity výběru (neobvyklé)

Oba se NEDRŽÍ limitů výběru

Vložit můžete až poté, co bylo vše vyplaceno, a to lze provést pouze krok za krokem

Živý chat s problémy s výplatou trochu nepomáhá

Finanční oddělení nikdy nereaguje na e-maily

Výplaty jsou zpožděny z důvodů neobvyklých v oboru (problémy se serverem, válka na Ukrajině atd.)

Výplaty budou zpracovány pouze v případě, že si budete veřejně stěžovat

A teď nový důkaz. Email s potvrzením o platbě je v podstatě stejný. Zde je e-mail od Wildpharao:

file


Automaticky přeloženo:

Můžete vložit celý snímek obrazovky obou e-mailů do jednoho příspěvku? Upřímně, takový obrázek stojící samostatně v tuto chvíli nic nedokazuje, nemyslíte?

Věřím, že dát hráčům možnost porovnat oba e-maily – nejen oříznuté části – by však mělo fungovat lépe.

Automaticky přeloženo:

Právě mi bylo připsáno 400 eur. Vzhledem k tomu, že vkládám a vybírám pouze prostřednictvím kryptoměn, peníze byly okamžitě na mé peněžence.

Možná se teď něco děje pro všechny ostatní, kteří ještě čekají.

Automaticky přeloženo:

Vypadá to tak. Jak můžete vidět, mnoho hráčů si již nějakou dobu stěžuje. 🙁

Osobně doufám, že zástupce kasina vydrží a bude nadále poskytovat podporu, protože se zdá, že počet hráčů ve zpoždění stoupá.

Automaticky přeloženo:

Je opravdu velmi smutné, že tolik hráčů nedostane výhry (včas).. co na to říct..

Automaticky přeloženo:

Zástupce kasina se zde jistě může pěkně omluvit - alespoň. 🙂

Začínám si myslet, že počet hráčů, kteří sem píšou, nakonec překročí možnosti kasina. Modlím se, abych se mýlil, samozřejmě!

Automaticky přeloženo:

děkuji za vysvětlení 🙂

Umím si dobře představit, že placení přes krypto je mnohem rychlejší...

Už jsem zvažoval, že platbu zruším a zažádám znovu - ale bojím se dalšího čekání na peníze 😅

Opravdu musím říct, že jsem aktivně hrál automaty v mnoha a mnoha online kasinech už mnoho let – ale nikdy mi to nevydrželo tak dlouho jako u nás. bohužel. Doufejme v to nejlepší 🙂

Automaticky přeloženo:

Pokud jste čekali déle než dva týdny, může být reklamace jednou z možností.

Další podrobnosti o celém procesu jsou přímo zde - Informace a pokyny k řešení stížností

Je to jen návrh, je to na vás.

Doufejme, že výhry brzy získáte!


Automaticky přeloženo:

Zdá se, že teď něco dělá, doufám, že ten můj bude brzy zpracován.

Automaticky přeloženo:

🙏 budeme tu a čekají na dobré zprávy!

Automaticky přeloženo:

Taky pro mě nic nemá přednost.. 7 dní čekám na ověření KYC. Zatím se nic nestalo, ani s platbou.

Podpora říkala do včerejška, může to trvat až 5 pracovních dní, ale včera skončily 😀

filefile

Automaticky přeloženo:

Je tedy váš účet v tuto chvíli ověřený? Jen chci mít jistotu. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka

Všechny dokumenty jsou nahrány. A je to "kontrolováno" 7 dní. Z živého chatu přicházejí jen výmluvy a doufají, že to půjde rychle.

Automaticky přeloženo:
esche1488

moje ověření trvalo také 6 dní (mezi tím byl i víkend). už ti to dlouho trvat nemůže. budete muset být trpěliví s výplatou (jako mnoho dalších zde zřejmě také 😅).

Automaticky přeloženo:
Chasiti

Jsem zvědavá 😀

Automaticky přeloženo:

filefile

Obě platby, které prý odešly 8. a 10. března, mi do dnešního dne nepřišly na bankovní účet! Podpora nás chtěla kontaktovat e-mailem, ale zatím tak neučinila!⚠️

Automaticky přeloženo:
1...19 20 21...93
Jít na stránkuz 93 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky