FórumKasinaROLR Casino - všeobecná diskuze

ROLR Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 12 měsíci od satankid22
|
2520 zobrazení 19 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
haper
před 7 měsíci

Ahoj. To mě mrzí, to musí být opravdu nepříjemná situace. Víš co, ale? Možná vás někdo ze zástupců kasina osloví přímo zde na fóru a možná bychom mohli zjistit další informace😉.

Mohu se zeptat, zda jste byli plně ověřeni v tomto kasinu? Byla to vaše první žádost o výběr?


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

ROLR Casino nevyplatilo výhru 60 $ již více než 3 dny, ačkoli můj vklad byl 20 $ a nevyužil jsem žádné bonusy!!! Tým podpory každý den odpovídá, že odeslal požadavek svému finančnímu oddělení a musí čekat, a každý den dostávám stejnou odpověď! Nedoporučuji nikomu hrát v tomto kasinu, protože pokud nemůže zaplatit 60 $ během, jak se říká, do 1 hodiny a ne déle než 24 hodin, neměli byste se ani pokoušet vyhrát od nich více částek!!!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj Haper,

Moc se omlouváme za zpoždění. Jak je uvedeno v našich podmínkách služby, snažíme se schválit všechny výběry do 24 hodin. Jako kasino s nízkým kyc však čelíme vyššímu než obvyklému počtu pokusů o podvod, což vyžaduje dodatečné kontroly. Tyto mohou občas zpomalit dobu zpracování v našem finančním oddělení a upřímně se omlouváme za způsobené nepříjemnosti. Vaše transakce byla nyní schválena a prostředky by již měly být ve vaší peněžence.


Vřelé pozdravy,

Tým ROLR

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Provádím druhý výběr v tomto kasinu a trvá to již více než 7 dní, pouze 100 $!!! Platby přijímají okamžitě, ale výběry provádějí, když chtějí, nebo to nedělají vůbec. Je zbytečné kontaktovat podporu, pouze říkají, že to není jejich starost, ale starost finančního oddělení, které vždy kontroluje platby. Mám pocit, že na další platbu budu čekat několik měsíců nebo rok... Absolutně nikomu nedoporučuji toto kasino používat.

Automaticky přeloženo:
haper
před 7 měsíci

Ahoj. Mohu se prosím zeptat na váš první výběr? Bylo to nakonec úspěšné? Viděl jsem, že vám kasino odpovědělo, a vysvětlil jsem situaci předtím. Doufejme, že tomu tak bude i tentokrát a váš problém bude vyřešen přímo s kasinem. Je to dobré znamení, když je zástupce kasina ochoten pomoci svým hráčům i prostřednictvím našeho fóra, nemyslíte?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu