Ahoj, protože jsi byl zvyklý, že peníze vždy přijdou docela brzy, chápu, proč se teď bojíš. Řekl bych však, že pokud jste to vždy bez problémů obdrželi a ostatní výběry jsou vyřízeny, dal bych tomu ještě čas a snažil se zůstat v klidu. Dáváme kasinům 14 dní na vyřešení všeho kolem výběru, a pokud ne, náš tým zasáhne a pokusí se pomoci, protože máte otevřenou stížnost .
Zachovejme tedy chladnou hlavu a uvidíme, co se stane. Držím palce, abyste své peníze co nejdříve viděli a pokud uslyšíte něco nového, určitě nám dejte vědět.
Hi, since you were used to the money always arriving quite early, I can understand why you are worried now. However, I would say that if you have always received it without any problems and the other withdrawals are processed, I would give it some more time and try to stay calm. We give the casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal and if they don't, then our team will step in and try to help since you have open complaint.
So let's keep a cool head and see what happens. I'll keep my fingers crossed that you'll see your money as soon as possible and if you hear anything new, be sure to let us know.
Automaticky přeloženo: