Viděl jsem, že jste ve své stížnosti uvedl, že to chcete uzavřít a že to vzdáváte. To je přesně to, co si myslím, že byste neměli dělat. Pokud to uděláte a kasino je na vině, v podstatě ničeho nedosáhnete. Index bezpečnosti se také snižuje na základě stížností, takže pokud připustíme, že máte pravdu a kasino udělalo chybu a nebude se snažit ji vyřešit, pak jeho sefty index klesne. Pokud jste tedy přesvědčeni, že kasino udělalo chybu, nechte naše odborníky dále prozkoumat, aby se vám mohli pokusit pomoci. Když všichni konečně řeknou, že to vzdávají, pak bude kasino stále ve stejné pozici, protože obecně nebylo nic prokázáno, pokud se vzdáte.
Co myslíte, pokud chcete v reklamaci pokračovat, napište to tam, ať to nezavřou.
I saw that you said in your complaint that you wanted to close it and that you were giving up. That's exactly what I think you shouldn't do. If you do that and the casino is at fault, you basically achieve nothing. The safety index is also lowered based on complaints, so if we accept that you are right and the casino has made a mistake and won't try to resolve it, then its sefty index will go down. So if you are convinced that the casino has made a mistake then let our experts investigate further so that they can try to help you. When everyone finally says they are giving up, then the casino will still be in the same position, because in general nothing has been proven if you give up.
What do you think, if you do want to continue the complaint, write it in there so they don't shut it down.
Automaticky přeloženo: