Ahoj lidi, píšu sem, protože jsem zjistil, že mám problém s online kasinem mimo Aams a bylo mi doporučeno vás kontaktovat. studna. Ale nečetl jsem recenze.
Pak první zkušenost proběhla v pořádku, vyhrál jsem doporučený vklad a byla mi vyplacena výhra. poté jsem prohrál několik peněz, pak jsem to přehrál druhý den, vyhrál jsem a nenutí mě vybrat peníze s žádostí o fotografii kreditní karty, která již byla v minulosti ověřena. Nyní jsem odeslal vše, na co se mě ptali, ale už dva dny mi neodpověděli, konstatuji, že v minulosti byli vždy velmi rychlí a velmi rychlí na mnoho dalších dotazů i na e-maily. Mezitím, což jsem možná měl udělat dříve, jsem četl různé recenze a vidím, že mnoho, příliš mnoho má stejný problém ... pomozte nebo doufám, že to není podvod ...
Hi guys, I am writing here because I found myself having a problem with a non-aams online casino and I was advised to contact you. well. But I hadn't read the reviews.
Then the first experience went well, I won a registered deposit and I was paid the winnings. after that I lost several money, then I replayed the other day, I won and they are not making me withdraw the money, asking for the photo of the credit card, which had already been verified in the past. Now I have sent everything they asked me, but they have not answered me for two days, I state that they had always been very fast and very fast in the past for many other questions also to respond to emails. Meanwhile, which maybe I should have done before, I read the various reviews and I see that many, too many have the same problem ... help or I hope it is not a scam ...
Salve ragazzi , scrivo qui perchè mi sono ritrovato ad avere un problema con un casino online non aams e mi è stato consigliato di contattare voi.Premetto che prima di essermi registrato al casino avevo guardato proprio presso questo amico sul vostro sito la valutazione ed era valuitato bene. Ma non avevo letto le recensioni.
Allora la prima esperienza è andata bene , registrato depositato giocato vinto e mi è stato pagato la vincita. dopodichè ho perso diversi soldi , poi ho rigiocato l'altro giorno , ho vinto e non mi stanno facendo ritirare i soldi, chiedendomi la foto della carta di credito , che era gia stata verificata in passato . Ora io ho mandato tutto cio che mi avevano richiesto , ma non mi rispondono da due giorni , premetto che erano sempre stati celerissimi e velocissimi in passato per tante altre questioni anche a rispondere alle mail. Nel mentre , cosa che forse avrei dovuto fare prima mi sono letto le varie recensioni e vedo che in tanti, troppi hanno lo stesso problema... aiutoo spero non sia uno scam...