FórumKasinaPlayUZU Casino - všeobecná diskuze

PlayUZU Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Cesarkid
|
3560 zobrazení 10 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s PlayUZU Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Měl někdo problémy s ověřením tc, u kterého vložili? Používám digitální kartu, kterou mi poskytuje moje banka a žádají mě o fotografii přední strany, která neexistuje a nevím, jak na to

Automaticky přeloženo:
Cesarkid
před 2 roky

Ahoj,

rozumím tomu, že jste virtuální kartou platil pouze na internetu? Připravte se, že pokud se pokusíte vytvořit PrintScreen se všemi viditelnými detaily karty, na mobilu to prostě nefunguje.

Informuj o tom kasino.

Jsem si jistý, že pokud vstoupíte na stránky internetového bankovnictví (žádná mobilní aplikace), budete si moci udělat printscreen nebo alespoň vidět virtuální kartu - to se mi osvědčilo.

Dejte mi vědět, jestli jste to zvládli.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, přijali to, ale teď mě požádali o výpis z bankovního účtu, kde je promítnuta záloha, kterou jsem složil, za pár dní je můj soudní termín a záloha vyjde, doufám, že potom nebude problém že jsem vyhrál dost

Automaticky přeloženo:
Cesarkid
před 2 roky

Dobře, takový dokument je naprosto normální, takže pokud jej poskytnete, ověření by mělo být u konce, je to prosím správně?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Předpokládá se, ale protože mám velmi velkou cenu, trochu se obávám, že nebudou klást překážky, toto kasino nemá omezovat ceny, takže vám dám vědět, co se stane

Automaticky přeloženo:
Cesarkid
před 2 roky

Ahoj,

pokud vyhrajete hodně, kasino někdy začne s dalšími bezpečnostními kontrolami. Zkuste jen spolupracovat a informovat nás o svém pokroku. Chci se ujistit, že je vše v pořádku. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jak dlouho to trvá zaplatit? Už mám ověřený účet a nezaplatili mi jednou, když jsem vydělal 50 tisíc. Ptali se mě na přehnané požadavky a já jsem jim je poslal, ale nepamatuji si, jak dlouho, vím jen, že jim to trvalo, proč jsem řekl, že jim neudělám to potěšení převracet vlnu někdo Víš, jak dlouho neznamená odhad

Automaticky přeloženo:
luisilloang19
před 4 měsíci

Dobrý den, děkuji za tak složitý popis.

Problém dodatečného ověřování spočívá v tom, že proces a jeho výsledky je těžké odhadnout. Zdá se mi, že kasino si je jisté, že je potřeba to udělat, ale takový proces vyžaduje nějaký čas. V důsledku toho by se vás kasino mělo snažit alespoň občas informovat. Upřímně řečeno, jelikož neznáme všechny detaily a motivaci kasina, není šance vám sdělit přesné datum.

Má smysl nerušit výběry, pokud nevíte více o možných problémech a doufám, že žádné nebudou.

Jak dlouho jsi čekal, až to skončí, můžu se zeptat?

Automaticky přeloženo:
před měsícem
  • Včera, 6. října 2024, jsem provedl vklad 100 mxn přes Oxxo na playuzu.mx a nic se neprojevilo (nechávám obrázek účtenky) filefile Snažím se kontaktovat podporu a nedávají mi odpověď. Celý den se na to snažím najít řešení a upřímně už jsem opravdu zoufalý. Ví někdo, co můžu dělat?
Automaticky přeloženo:
joseaguiar932
před měsícem

Ahoj, je to dost složitá situace a ještě nepříjemnější je, když nedostaneš odpověď.

Zkoušel jsi tedy napsat poskytovateli, zda vše proběhlo v pořádku? Kontaktovali jste kasino přes live chat nebo jste poslali i email? Zkusil bych to s nimi znovu a pokud vám neodpoví, tak reklamaci.

Myslíte, že to dokážete?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky