Jsem si jistý, že došlo k chybě v konkrétní události, která se snažila odehrát 100 zatočení v jedné hře konkrétní hry. Ujistil jsem se, že odehraju něco málo přes 100 otočení. Cena měla být doručena následující den, což byla nějaká bezplatná zatočení, nikdy nedorazila, myslím, že systém nezjistil, že jsem v relaci odehrál 100 zatočení, chyběla mi také cena za účast v turnaji, kde jsem byl druhý, což byla peněžní cena, ta cena mi nepřišla. Mám oznámení, kde mi řekl, abych byl mezi prvními místy, ale ta konkrétní cena nedorazila.
V těchto dnech jsem si všiml, že menu a sekce byly upraveny, je to nové kasino, ale má mnoho dalších kasin stejného vlastníka s dobrou pověstí, předpokládám, že vyleštěním kasina, protože je nové, to spustí nějaké selhání systému. Ale to je zvláštní tím, že první dny, kdy jsem se účastnil akcí a turnajů, jsem své ceny dostával bez problémů 🙂
I'm sure there was a bug in a particular event, which was trying to play 100 spins in a single play session of a particular game. I made sure to play just over 100 spins. The prize was supposed to be delivered the next day, which was some free spins, they never arrived, I guess the system did not detect that I played 100 spins in the session, I also missed a prize for having participated in a tournament where I was second, which was a cash prize did not come to me that prize. I have the notification where he told me to be among the first places, but that particular prize did not arrive.
I have noticed these days that the menus and sections have been modified, it is a new casino but it has many other casinos of the same owner with a good reputation, I suppose that by polishing the casino because it is new, it will have triggered some system failure. But this is particular because the first days where I participated in events and tournaments, I received my prizes without any problem 🙂
Estoy seguro que hubo un error en un evento en particular, que trataba de jugar 100 giros en una sola sesión de juego de un juego en particular. Me asegure de jugar poco más de 100 giros. Se supone el premio lo entregaban al día siguiente, que era unos giros gratis, nunca llegaron, supongo que el sistema no detectó que jugue 100 giros en la sesión, también me paso de un premio por haber participado en un torneo donde quede segundo que era un premio en efectivo no me llegó aquel premio. Tengo la notificación donde me avisaba que quede dentro de los primeros lugares, pero no llegó ese premio en particular.
He notado estos días que han modificado los menús y las secciones, es un casino nuevo pero tiene muchos otros casino del mismo dueño con buena reputación, supongo que al estar puliendo el casino por ser nuevo, habrá gatillado algún fallo del sistema. Pero esto es particular porque los primeros días donde participe en eventos y torneos, recibía mis premios sin ningún problema 🙂
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: