FórumKasinaPlayUZU Casino - všeobecná diskuze

PlayUZU Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od juanmg0496
|
2412 zobrazení 10 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s PlayUZU Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

ahoj v poslední době mám problémy s denními akcemi v sekci "překvapení", registruji se do nich a splním podmínky pro získání odměny (většinou druhý den), ale stalo se mi, že mi odměny nepřišly, a účastnil jsem se několik dní různých denních akcí, několikrát jsem si přečetl podmínky a všechny je dodržuji, vždy jsem se snažil komunikovat s podporou, ale stále se mi nedostává odpovědi, doufám, že budu schopen to vyřešit, protože je to obecně velmi dobré kasino, jen jsem měl v poslední době tuto nepříjemnost a myslím, že se mi to stalo i u každodenních turnajů 🙁

Automaticky přeloženo:
juanmg0496
před 2 roky

Ahoj.

Bohužel netuším, jak vám pomoci. Pokud kasino nereaguje, nedá se s tím téměř nic dělat.

Dejte tomu ještě pár dní. 🙁

Rozumím tomu správně, že se tento problém týká pouze bonusových prostředků nebo roztočení zdarma – nikoli vašeho skutečného zůstatku?

Jen chci mít jistotu.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

pouze bonus

Automaticky přeloženo:
juanmg0496
před 2 roky

No, bereme to jako finanční prostředky, které vám kasino dává zdarma, takže je na kasinu, kdo bude odměněn. Přesto musí existovat určitý druh poctivosti i při nakládání s bonusovými prostředky.

Vidím, že toto kasino si získalo velmi dobrou pověst, rád bych věřil, že jde o nějaký druh nesprávné impretace. Zkusili jste kontaktovat jejich live chat? Vidím, že podporuje pouze španělštinu, ale můžete zkusit Překladač Google. Co si o tom myslíš?

Dejte mi prosím vědět, jak se to vyvíjí.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jsem si jistý, že došlo k chybě v konkrétní události, která se snažila odehrát 100 zatočení v jedné hře konkrétní hry. Ujistil jsem se, že odehraju něco málo přes 100 otočení. Cena měla být doručena následující den, což byla nějaká bezplatná zatočení, nikdy nedorazila, myslím, že systém nezjistil, že jsem v relaci odehrál 100 zatočení, chyběla mi také cena za účast v turnaji, kde jsem byl druhý, což byla peněžní cena, ta cena mi nepřišla. Mám oznámení, kde mi řekl, abych byl mezi prvními místy, ale ta konkrétní cena nedorazila.

V těchto dnech jsem si všiml, že menu a sekce byly upraveny, je to nové kasino, ale má mnoho dalších kasin stejného vlastníka s dobrou pověstí, předpokládám, že vyleštěním kasina, protože je nové, to spustí nějaké selhání systému. Ale to je zvláštní tím, že první dny, kdy jsem se účastnil akcí a turnajů, jsem své ceny dostával bez problémů 🙂

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
juanmg0496
před 2 roky

Stále si myslím, že byste měli zkusit kontaktovat kasino. Pokud došlo k nějaké chybě, kasino to musí vědět, aby nikdo jiný nečelil stejnému problému.

Pokud tam rádi hrajete, myslím, že byste jim měli poradit. 😉

Napsal jste, že jste obdrželi oznámení, to je dobré a mělo by vám to pomoci při jednání s kasinem.

Prosím vás, abyste je kontaktoval.

Automaticky přeloženo:
před rokem

PlayUzu je pro mě jedno z nejlepších kasin, miluji ho, ale měl jsem velmi špatnou zkušenost.

Měl jsem sázky maximálně 200 $ CLP ve hře 12 Coins, musím mít více než 300 otočení a od jednoho okamžiku k druhému se moje sázka změnila z 200 $ CLP na $ 60 000 CLP později na $ 4000 CLP a řekli mi, že jsem vybral maximum množství. Moje hráčská historie je vždy stejná a nikdy bych nebyl tak nemotorný, abych hrál celou svou rovnováhu, nejsem v tom nový. Kontaktoval jsem PlayUzu a odpověď byla, že jsem dal maximální sázku, vysvětlil jsem jim a ukázal celou svou herní historii a oni trvali na tom samém.

Znovu říkám, miluji PlayUzu, ale v tomto se nechtěli dohodnout a ze všeho vinili mě.

Rád bych získal zpět alespoň 80 % zůstatku, který jsem měl.

Ocenil bych vaši pomoc.

Automaticky přeloženo:
Noffnoffero
před rokem

Máte přístup ke své historii sázek v kasinu? Většina kasin to má k dispozici, takže byste si to měli být schopni ověřit sami.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Požádal jsem o výběr svých prostředků poté, co ověřili mé dokumenty, a je zvláštní, že platba trvá tak dlouho, podpora mi nedává přesný čas, kdy mi mohou zaplatit, co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
derasdeguillen
před rokem

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod toto konkrétní kasino. Jak dlouho trvá provedení výběru? Řekla vám podpora také důvod, proč to trvá tak dlouho?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky