Ahoj!
Rád bych řekl, že mě udivuje, že jste obeznámeni s pravidlem 14 celých dnů, které tým pro stížnosti dodržuje.
To je velmi neobvyklé, takže si myslím, že si zasloužíte velký 👍 palec nahoru! 🙂
Je mi však líto, že se váš výběr zpozdil. Abych odpověděl na vaši otázku:
Nejpohodlnějším vývojem by bylo, že kasino mezitím zaplatí peníze.
Bohužel, vše je možné, takže v případě, že kasino částku nevyplatí, zpracovatel stížností, což znamená, že specialista na stížnosti pečující o vaši stížnost udělá vše, co bude v jeho silách, aby se spojil se zástupcem kasina, aby problém prošetřil. Jakmile je problém jasný a zřejmý, zaměří se na řešení.
Doufejme jen, že reklamace nebude nutná. Vidím, že čas se krátí, ale vydrž!
Bude tu pro všechny novinky, které budete mít.
Hi there!
I would like to say that I'm astonished you are familiar with the 14 full days rule the Complaint Team adhere to.
This is very unusual, so I think you deserve a big 👍 thumbs up! 🙂
Though, I'm sorry your withdrawal is delayed. Well, to respond to your question:
The most convenient development would be that the casino pays the money in the meantime.
Alas, all is possible, so, in case the casino fails to pay out the amount, the complaint handler, meaning the complaint specialist caring for your complaint will do his best to get in touch with the casino representative in order to investigate the problem. Once the issue is clear and obvious, he focuses on the solution.
Let's just hope the complaint won't be necessary. I see the time is getting short, but hold on!
Will be here for any news you have.
Automaticky přeloženo: