FórumKasinaPlayPix Casino - všeobecná diskuze

PlayPix Casino - všeobecná diskuze

před rokem od ricardomarceloborja
|
3823 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s PlayPix Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Již více než 15 dní se snažím vybrat své peníze ze svého účtu PLAYPIX A NENÍ TO MOŽNÉ, několikrát jsem žádal o pomoc a řekli mi, že mám počkat 72 hodin, uběhlo více času a nic , Odeslal jsem požadované dokumenty, Můj účet je zeleně ověřen, ale stále odmítají mé výběry. TATO STRÁNKA VYPADÁ JAKO PODVOD, PODVOD, POZOR

Automaticky přeloženo:
ricardomarceloborja
před rokem

Jaké důvody pro tato odmítnutí prosím uvedli? Zní to opravdu divně!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Prosím, pomozte mi vybrat peníze 🙁 Už jsem hodně utratil a chci vybrat to málo, co mi zbylo 🙁

Automaticky přeloženo:
javier10
před rokem

Dobrý den, jaký máte problém, když si nemůžete vybrat peníze z kasina? Už jste svůj účet ověřili? Jak je to dlouho, co se nemůžete odvolat?

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Je Playpix spolehlivý při výběru peněz?


Automaticky přeloženo:
mogollon1556
před 11 měsíci

Dobrý den, nejsem si jistý, zda mohu odpovědět na tuto otázku, protože nehraji v kasinech. Ale vždy je nejlepší udělat si průzkum kasina, než tam půjdete. Zkoušel jsem to také prověřit, ale o tomto kasinu toho od hráčů zatím moc nemáme, například v podobě uživatelských recenzí nebo stížností.

Chystáte se zde však hrát nebo jste tam již hráli a čekáte na stažení a proto se ptáte?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

budu hrát

Automaticky přeloženo:
mogollon1556
před 11 měsíci

Byl bys prosím konkrétnější? Jaro se snaží pokrýt všechny aspekty vaší otázky, ale určitě by se mu hodila trocha spolupráce 😉.

Zkusím to s určitou úrovní jednoduchosti:

Je to nějak teoretická otázka? Musím říct, že by byla potřeba spolehlivá rada od kolegů hráčů ze stejné země. 🤷‍♀️



Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, dlouho jsem používal playpix a nikdy jsem neměl žádné problémy s výběrem nebo provedením KYC, ale od začátku tohoto měsíce prosince to přináší spoustu problémů ohledně výběrů, pokud je váš účet omezen, výběr zablokují a použijí podmínky webu, abyste neplatili peníze. Existují případy lidí, kterým bylo z jejich účtu ukradeno více než 40 000, a když se ptali na chatu, co se stane s uvězněnými penězi, chat jednoduše poskytl tu nejubožejší výmluvu, jakou jsem kdy viděl v chatu v kasinu poskytnout, a to „Váš peníze nebudou vráceny a budou věnovány na charitu" ohodnoťte toto kasino lépe, protože již není důvěryhodné. filefilefile

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Mschmitz1
před 11 měsíci

Ahoj, po přečtení bych ti doporučil rovnou podat stížnost, protože pokud ti kasino dá důvod, proč ti peníze nevyplácet a věnovat je na charitu, tak to rozhodně není správné.

Stížnost můžete podat zde na tomto odkazu a pevně věřím, že vám tým bude schopen pomoci.

Jsi v ?

Automaticky přeloženo:
bruno1007l
před 9 měsíci

Ahoj!

Proč si myslíte, že se vám kasino snaží zabránit ve výběru?

Možná pro vás existuje rozumné vysvětlení nebo možná nějaká podpora, ale řekl bych, že potřebujeme řádné vysvětlení celé situace.

Chcete odpovědět na několik otázek?

Jste plně ověřeni?

O jaké věci jste naposledy diskutovali s kasinem, prosím? A konečně, víte o nějakém obvinění proti vám, jako je porušení některých pravidel kasina a tak dále?


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Je to play pix a musí být účet ověřen, aby bylo možné provést výběr?


Automaticky přeloženo:
leonelsanchez2606
před 7 měsíci

Dobrý den, mohl bych prosím vědět o jaké kasino se jedná, protože jsem nic takového, co jste napsal, nenašel. Kontaktovali jste kasino, kdy byste měli dostat peníze? Máte ověřený účet?

Kasinům dáváme 14 dní na vyřízení výběrů a vy právě začínáte, takže bych se hned netrápil.

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je normální, že výběr, který jsem provedl ve hře piz, trvá déle než dva dny?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je to play pix a musí být účet ověřen, aby bylo možné provést výběr?


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Díky, přesunul jsem vaše příspěvky pod kasino, o kterém mluvíte. Co se týče samotného ověření, většina kasin to dělá při prvním výběru, ale není to vždy pravidlem. Když o to kasino požádá, musíte to úspěšně projít, abyste mohli vybrat, proto jsem se zeptal. Pokud kasino o ověření nic neřeklo, pravděpodobně vás o to ještě nepožádá.

Pokud se však zeptáte podpory na svůj výběr, řeknou vám, proč nemůžete vybrat?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Píše to, že je povolena možnost výběru, ale když ověřuji pouze svou dokumentaci totožnosti, ale již vybírám bez ověření, nyní jen čekám, až peníze dorazí na můj bankovní účet

file

Automaticky přeloženo:
leonelsanchez2606
před 7 měsíci

Chápu, takže to vypadá, že ověření bude v tomto případě nutné. Pojďme se ale podívat, zda kasino s tímto požadavkem přijde. Ať se stane cokoli, dejte nám vědět v reklamaci a také zde. 😉

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mám otázku, omlouvám se: 4. 4. 2024 jsem provedl výběr peněz ve výši 190 bs, což odpovídá asi 27 dolarům.

Problém je, že už je to dlouho a vím, že musím čekat až 14 dní. Ale zajímalo by mě, co se stane, když mi ani po 14 dnech peníze nevydají.


Kde bych se mohl omluvit?

Automaticky přeloženo:
franzquispemora
před 7 měsíci

Ahoj!

Rád bych řekl, že mě udivuje, že jste obeznámeni s pravidlem 14 celých dnů, které tým pro stížnosti dodržuje.

To je velmi neobvyklé, takže si myslím, že si zasloužíte velký 👍 palec nahoru! 🙂

Je mi však líto, že se váš výběr zpozdil. Abych odpověděl na vaši otázku:

Nejpohodlnějším vývojem by bylo, že kasino mezitím zaplatí peníze.

Bohužel, vše je možné, takže v případě, že kasino částku nevyplatí, zpracovatel stížností, což znamená, že specialista na stížnosti pečující o vaši stížnost udělá vše, co bude v jeho silách, aby se spojil se zástupcem kasina, aby problém prošetřil. Jakmile je problém jasný a zřejmý, zaměří se na řešení.

Doufejme jen, že reklamace nebude nutná. Vidím, že čas se krátí, ale vydrž!

Bude tu pro všechny novinky, které budete mít.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky