FórumKasinaPlayoro Casino - všeobecná diskuze

Playoro Casino - všeobecná diskuze

před 9 měsíci od bartry
|
3687 zobrazení 30 odpovědí |
|
1 2
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Playoro Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci

Varuji vás před tímto kasinem, bonusy nefungují, zákaznický servis neví, proč bonus nebyl přidán, prý se o to stará technické oddělení, zeptal jsem se, kdy bude problém vyřešen, oni odpověděl, že za několik dní toto kasino nedoporučuji

Automaticky přeloženo:
bartry
před 9 měsíci

Řekl bych, že technické problémy jsou v dnešní době bohužel docela běžné. I když souhlasím s tím, že když se něco takového stane, podpora by měla být připravena zmírnit „bolest" zákazníků.

Co takhle dát jim těch pár dní a zkusit to znovu? Možná budete pozitivně překvapeni a možná ne.

Osobně si nemyslím, že krátkodobé nečekané výpadky diktují celkovou kvalitu kasina. 🤷‍♂️

Ale vážím si vašeho názoru a děkuji za vaše zkušenosti.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Už někdo odstoupil z tohoto kasina a vyskytly se nějaké problémy, požádal jsem o výběr před dvěma dny, ale nic jsem neslyšel.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pokud zde vložíte s bonusem, můžete hrát pouze s 1 poskytovatelem. nic pro mě.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Už někdo odstoupil z tohoto kasina a vyskytly se nějaké problémy, požádal jsem o výběr před dvěma dny, ale nic jsem neslyšel.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, myslím, že ještě není čas na paniku, dva dny jsou úplně v pohodě. Kasinům dáváme 14 dní na výběr, takže teprve začínáte. Zkusili jste napsat do živého chatu nebo podpory, abyste viděli, jak probíhá výběr? Hráli jste s bonusem nebo ne?

Každopádně mi dovolte, abych vám položil ještě jednu základní otázku, a to, máte ověřený kasino účet?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pokud zde vložíte s bonusem, můžete hrát pouze s 1 poskytovatelem. nic pro mě.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

To je dost neobvyklé omezení, respektive mockrát jsem se s tím nesetkal. Obvykle se jedná o nějaké konkrétní hry, které jsou omezeny, ale to je pravděpodobně výjimka.

Nepodařilo se vám nakonec s tímto bonusem vyhrát?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Ahoj Jaro,

Nikdy nehraju s bonusem a můj účet je ověřený. Dnes ráno jsem mluvil s živým chatem a řekli mi, že to bude zítra zpracováno. Požádal jsem o to minulý pátek a říkají, že to trvá dva pracovní dny, ale zítra vám dám vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
delc22
před 9 měsíci

Děkujeme, že to bude užitečné, když nám poskytnete aktualizaci. Myslel jsem, že víkend do té doby nespadá, takže doufám, že pokud vám live chat řekl, že byste je měli mít do zítřka, stane se to.

Věřím, že se vrátíte s dobrými zprávami. 🙂🤞

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dnes ráno jsem obdržel svůj výběr na můj účet Neteller, takže dodrželi své slovo. Trvá to pár dní, ale nakonec se to podařilo.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Varuji vás před tímto kasinem, bonusy nefungují, zákaznický servis neví, proč bonus nebyl přidán, prý se o to stará technické oddělení, zeptal jsem se, kdy bude problém vyřešen, oni odpověděl, že za několik dní toto kasino nedoporučuji

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj,

Chtěl bych vás požádat, abyste svůj starší příspěvek neupravovali a přidali aktualizaci, klidně místo toho napište nový, ať máme všichni šanci držet krok s pokrokem.

Kdybych nedostal email s informací o změně, osobně bych si toho nevšiml. Protože takové e-maily dostávají pouze administrátoři, zbytek fóra o tom nebude vědět.

Děkujeme za pochopení. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dnes ráno jsem obdržel svůj výběr na můj účet Neteller, takže dodrželi své slovo. Trvá to pár dní, ale nakonec se to podařilo.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Tak to je skvělá zpráva, řekl bych. 🎉🎉☘️🤗

Myslím, že pár dní není špatná věc a gratuluji.

Každopádně, zůstanete v tomto kasinu, když už víte, jak dlouho trvá nejdůležitější proces pro hráče, výběr?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

ano, taky jsem si to myslel.

Nemohl jsem nic vyhrát. Můj vklad byl prázdný.


Automaticky přeloženo:
franztheuerw
před 9 měsíci

Ou to je moc špatné. Takový bonus bych si asi znovu nevzal, protože bych si rád zahrál hry, které jsou pro mě dobré, samozřejmě pokud by nebyly omezeny.

Každopádně, zkusili jste toto kasino bez bonusu? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nevím, jak zrušit svůj účet v tomto kasinu? Od 29.2 jsem se pokusil více než 8x zavřít svůj účet z důvodu zodpovědného problémového hraní bez úspěchu, pokaždé, když mi nabídnou bonus nebo mi účet prostě neuzavřou. Volají také večer, aby nabídli bonus. To mi způsobilo velké ztráty. Nepochopitelné, podal jsem reklamaci, ale trvá to a tím vznikají jen další ztráty.. proč mají tak vysoké hodnocení..

Automaticky přeloženo:
Anonymized609
před 8 měsíci

Je nám líto, že máte problém s tímto kasinem. Viděl jsem vaši stížnost zde s naším týmem a doufám, že vám budou schopni pomoci. Ponechali jste si původní e-mail zaslaný kasinu, kde je žádáte o uzavření vašeho účtu kvůli problémům s hazardem? Vždy je dobré uchovávat e-maily nebo dokonce nějaké snímky obrazovky, aby je bylo možné použít, kdykoli budete potřebovat nějaký důkaz.

Pokud jde o index bezpečnosti kasina, bereme v úvahu mnoho faktorů, mezi které patří velikost kasina, stížnosti hráčů, srážky za omezující nebo nekalé praktiky, body přidané za pozitivní vlastnosti a také související kasina. Takže všichni členové našeho datového týmu vždy projdou obrovským množstvím informací o každém kasinu, a to až po nastavení bezpečnostního indexu.

Kasino by samozřejmě nemělo nabízet žádné bonusy a snažit se vás nalákat ke hře, kdykoli ví o problémech s hazardem. Opravdu doufám, že náš tým pro stížnosti bude schopen tento problém vyřešit. Prosím, zůstaňte silní a snažte se nepodléhat nabídkám, které se vám snaží podsouvat.🙏

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

POZOR BĚHEM VKLADOVÉ FÁZE NEJSOU ČÁSTKY PŘIPOČTOVÁNY ANI VRÁCENY. NEHRAJTE NA TÉTO STRÁNCE. ODPOVĚDI JDĚTE NA CHAT A ŘÍKÁ, ŽE DO 5 DNŮ VRÁTÍ ČÁSTKY, ALE Uplynulo 35 DNÍ A ASI 15 CHATů A NIC NEDÁVAJÍ. KDYŽ VYHRÁTE, AKREDITACE A PO NESPOČETU PŘIPOMÍNEK TRVÁ VÍCE NEŽ 15 DNÍ. VELMI ŠPATNÉ NEŘÍCT SLUNCE

Automaticky přeloženo:
massimorns
před 7 měsíci

Možná jste se o tomto problému informovali u svého poskytovatele plateb? Někdy tento druh problému nebo zpoždění není na straně kasin.🤷‍♀️ Zkuste si zjistit něco o platbách u nich a dejte nám prosím vědět.

Kdykoli je to možné, také prosím aktualizujte svou stížnost , kde Petronela čeká na vaši odpověď.🙏

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ve skutečnosti jsem několikrát volal do banky, ale nic se nestalo. Upozorňuji, že se to děje pouze u konopné pokladny a také jsem to sdělil

Automaticky přeloženo:
massimorns
před 7 měsíci

Dobře, rozumím, děkuji. Nyní tedy musíme počkat a uvidíme, co náš tým pro stížnosti zjistí. Poslal jsi jim informace, o které Petronela požádala? Prosím, ujistěte se, že to uděláte, aby mohla pokročit s vaším případem.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky