DomůFórumKasinaPlanetaXbet Casino - všeobecná diskuze

PlanetaXbet Casino - všeobecná diskuze

 od glascan63
|
8 052 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s PlanetaXbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

zablokoval účet poté, co jsem vložil peníze na výběr. Podpora nereaguje. Podvodné kasino

Automaticky přeloženo:
glascan63

Ahoj,

Pokud bych mohl hádat, řekl bych, že váš účet musí být nejprve ověřen, některá kasina účet zablokují, dokud nebude ověření provedeno. Smím tedy vědět, zda jste v tomto již někdy byli ověřeni?

Vím, že je opravdu nepohodlné, když nemáte žádné informace o svém zablokovaném účtu přímo z kasina, pravidelně bych vám e-mailem zasílal nějaké vysvětlení.

Je to čerstvé kasino, takže možná podpora postrádá pořádné zážitky 🤔


Automaticky přeloženo:
Radka

můj účet byl ověřen, jinak bych nemohl vybrat peníze. Stav žádosti o výběr byl schválen, ale po půl hodině mě jednoduše vyhodili z účtu a po přihlášení mi řekl, že jsem blokován

Automaticky přeloženo:
glascan63

Zdravím a děkuji. Vidím, že je to nepříjemná situace, ale doporučil bych zůstat trochu trpělivý. Pokud chcete problém vyřešit podáním stížnosti zde na našem webu, tak to stejně urychlit nemůžeme. Do případu se můžeme zapojit až po 14 dnech od doby, kdy jste se začali potýkat s kasinem. Chci se zeptat, kdy přesně jste požádali o výběr? Asi nedávno, že?

Automaticky přeloženo:
Magda

Požádal jsem o výběr a bylo to potvrzeno, ale peníze jsem neobdržel.

Automaticky přeloženo:
glascan63

Ahoj,

Pokud je váš účet stále zablokovaný a nemůžete se s kasinem spojit, zvážím podání stížnosti. Bez vysvětlení kasina můžeme jen hádat, o jaký problém jde, takže stížnost by měla pomoci. Chcete-li se dozvědět více o tom, jak tento proces funguje, klikněte sem .

Počkám pár dní, ale nemám tušení, kdy přesně bylo vaše odstoupení schváleno. Dejte mi vědět, co si o tom myslíte.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Toto kasino je naprostý podvod. Říkají lidem, že si vytvářejí více účtů, aby nevybírali prostředky. Žádám o vaši pomoc a spolupráci s komisí Curaçao Gaming na odstranění tohoto kasina z trhu.

Když jsem požádal o ID transakce, řekli, že mi nemohou dát.

Když jsem po 12 hodinách znovu požádal o výběr, tehdy můj účet uzavřeli. Ať zvítězí poctivost.

filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Anonymized713

Dobrý den, omlouváme se za váš problém.

Myslím, že by bylo nejlepší, kdybyste mohl podat stížnost hned teď. Stačí kliknout na tento odkaz .

Také by bylo dobré zjistit, co to znamená vyřizovat stížnost, více podrobností o procesu naleznete přímo zde .

Doufejme, že tým stížností vám bude schopen pomoci. 👍


Automaticky přeloženo:

Ještě dodám, že mi hned po zablokování účtu změnili pravidla, že neuznávají VPN. Dříve byla VPN povolena :)

Automaticky přeloženo:
Anonymized713

Ahoj,

zakázanou VPN jsme již implementovali do recenze. I když nevím, kdy přesně se to stalo.

Nějaké aktualizace o vašem problému? Potřebuješ pomoc? 🤔

Automaticky přeloženo:

Ale vím, kdy se to stalo - 20. 1. 23 nebo 21. 1. 23

Toto jsou interní postupy kasina, ale klidně se jich zeptejte, kdy tuto změnu provedli. Přísahám na zdraví mé matky, že se to změnilo a to jsou odvážná slova (:

Automaticky přeloženo:
Anonymized713

Opravdu odvážný 🙂

V tomto případě podejte stížnost, řekl bych, že z toho můžete mít jen prospěch.

Myslím, že to stojí za pokus a možná vám budeme schopni pomoci. Samozřejmě bez nátlaku, pokud si tímto nápadem nejste jisti, možná vám pomůže tento průvodce o stížnostech .


Automaticky přeloženo:

Mohou být screenshoty v příloze podkladem pro reklamaci?

Podle informací na webu z externích stránek byla VPN povolena, tak na tom něco je 🙂

Bohužel mi uklouzlo pořídit si screenshot z předpisů těsně před platbou, ale viděl jsem, že tehdy je to ještě povoleno, tedy 100% 20.1.23.

filefilefile

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized713

Upřímně, těžko říct, myslím, že bychom potřebovali také informace z kasina, abychom slyšeli obě strany. Navíc se jedná pouze o fulltextové výsledky vyhledávání, takže nejde ani o úplnou recenzi, jen o část textu umístěnou na internetu.

Ale obecně bych řekl, že nejhorší by bylo, že může dojít k zamítnutí reklamace. Nic horšího se stát nemůže.

Je to čerstvé kasino, proto si myslím, že bychom mohli využít více náhledů, alespoň 🙂.

Automaticky přeloženo:

Jsem uživatelem Planetaxbet, ale jejich stránky jsou již dva dny nepřístupné. Přikládám snímek obrazovky toho, co vidím, když jdu na jejich URL. Zkoušel jsem použít jiný prohlížeč, jiné zařízení, změnit poskytovatele internetu a dokonce i různé zeměpisné polohy, ale výsledek je stejný. Včera jsem kontaktoval jejich tým podpory, abych se zeptal na problém, ale nedostal jsem odpověď. Nevíte někdo, co se stalo tomuto operátorovi? Uvidíme to znovu?

file

Automaticky přeloženo:
Bestbets

Mám stejný problém a rád bych viděl odpověď.

Automaticky přeloženo:
pass67

Obrátím se na Radku a požádám ji, aby nám pomohla situaci objasnit.


Automaticky přeloženo:
Radka

Dobrý večer, Radko!

Pomohli byste nám s tímto případem tím, že byste se pokusili zjistit, co se stalo s webem Planetaxbet a obecně, jaký je osud této společnosti?


Automaticky přeloženo:
Bestbets

Ahoj, zkusil jsem zkontrolovat web i s VPN a mám stejný výsledek. Našel jsem v naší databázi 2 různé Skype kontakty, tak jsem je zkusil kontaktovat touto cestou. Dám vám vědět, jestli se mi od nich podaří získat odpověď.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky