Ahoj,
Zdá se, že jste narazili na problém s tímto kasinem, jsem blízko?
No, začněme vaší otázkou:
Stručně řečeno, existuje karta nazvaná „ vysvětlení reputace " Doporučuji začít právě tam. Jako rozumný druhý krok bych rád upozornil na článek s názvem „ Jak recenzujeme online kasina "
Jak vidím, v minulosti jste podali dvě stížnosti a jsem přesvědčen, že vážný problém si zaslouží další. Tentokrát jen prosím řešte reklamaci až do jejího konce.🙌
Když už jsme u toho, co se vám vlastně stalo v Crashour Casino? Třeba s něčím, s čím vám můžeme pomoci?
Hello,
It sounds like you encountered an issue with this casino, am I close?
Well, let's start with your question:
In short, there is a tab called "reputation explained" I suggest you start right there. As a reasonable second step, I would like to point out the article called "How we review online casinos"
As I can see, you have started two complaints in the past, and I'm convinced a serious issue deserves another one. This time, just please address the complaint until its end.🙌
Speaking of which, what has actually happened to you at Crashour Casino? Something we can help you out with, perhaps?
Automaticky přeloženo: