Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaPigmo Casino - všeobecná diskuze

Pigmo Casino - všeobecná diskuze

 od pamelapop9105
|
3 311 zobrazení 22 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Pigmo Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Proč přesně dáváte tomuto kasinu 4 body? Když byste tomu měli dát 0, jsou to obyčejní zloději

Automaticky přeloženo:
pamelapop9105

Ahoj,

Zdá se, že jste narazili na problém s tímto kasinem, jsem blízko?

No, začněme vaší otázkou:

Stručně řečeno, existuje karta nazvaná „ vysvětlení reputace " Doporučuji začít právě tam. Jako rozumný druhý krok bych rád upozornil na článek s názvem „ Jak recenzujeme online kasina "

Jak vidím, v minulosti jste podali dvě stížnosti a jsem přesvědčen, že vážný problém si zaslouží další. Tentokrát jen prosím řešte reklamaci až do jejího konce.🙌

Když už jsme u toho, co se vám vlastně stalo v Crashour Casino? Třeba s něčím, s čím vám můžeme pomoci?


Automaticky přeloženo:

Chtěl bych odstranit můj recenzní příspěvek a hodnocení. Ukázalo se, že jsem Pigmo přistihl, jak drancuje příjmy kasina z blockchainových transakcí, když tyto peníze měly jít na odkup a spálení tokenu.

Zeptal jsem se jich na to a zakladatel mě nabootoval ze serveru. Téměř rok jsem byl investorem/držitelem. Jakmile začnete klást správné otázky, začnou se bránit a odstraní vás. V minulosti měli také několik sponzorovaných streamerů, kteří nebyli placeni a také byli vyloučeni ze skupiny. Spousta červených vlajek s pigmo, nemluvě o tom, že je to jejich druhý pokus po jejich neúspěšném kasinovém projektu s názvem "crashout".

Automaticky přeloženo:
cryptomickbit

Pokud chcete odstranit nebo možná změnit/upravit svou uživatelskou recenzi, můžete to vždy udělat ve svém účtu.

Jen se ujistěte, že jste tam uvedli dostatek informací, aby vaše recenze byla schválena a zveřejněna na našem webu.

Mohu se zeptat, zda jste hráčem tohoto kasina, abyste mohli napsat o svých zkušenostech z hraní?

Automaticky přeloženo:
Romi

Byl to hráč i investor. Osobně jsem neměl stejné problémy jako ostatní s používáním samotné aplikace, ale v poslední době vidím u ostatních mnoho problémů s výběry a pozastavením účtu, když vybírají lístky. Někomu jsem navrhl, aby uvedli svůj názor, ale protože to není moje osobní zkušenost, nemohu o tom mluvit.

Nemohu najít možnost upravit nebo odstranit recenzi, kterou jsem sám zveřejnil. Jen nechci nabádat žádné uživatele k pigmo z jiných provozních a bezpečnostních důvodů.

Automaticky přeloženo:
cryptomickbit

Je od vás opravdu hezké, že se staráte o druhé.

Uživatelské recenze by však měly být skutečně psány pouze z vašich vlastních zkušeností, jak jste řekl. Pokud tedy již v tomto kasinu nehrajete a nemáte odtamtud žádné jiné zkušenosti, je správné, že nemáte důvod psát nové a děkujeme za pochopení.

Určitě chápu důvod, proč to chceš odstranit. Bohužel právě teď máme nějaké technické problémy, na kterých pracujeme a snad bude vše brzy opraveno.

Pokud vás mohu požádat o laskavost. Mohl byste prosím popsat, co přesně se děje, když se pokusíte upravit nebo smazat svou uživatelskou recenzi? Dokonce i video z toho by bylo velkou pomocí.

Mohl bys to udělat, prosím? Opravdu bychom to ocenili.


Automaticky přeloženo:
Romi

Dobrý den, nyní se mi podařilo odstranit svou recenzi. Předtím se pod recenzí nezobrazovaly karty 'upravit' a 'smazat'. Zdá se, že je nyní opraveno.

Automaticky přeloženo:
cryptomickbit

Děkujeme za potvrzení, že nyní funguje dobře.

Dejte nám prosím vědět, pokud narazíte na něco jiného, co nefunguje tak, jak má, a my se to pokusíme okamžitě opravit.

Mohl byste?

Automaticky přeloženo:

Pigmo.com Mám z ní malý výběr, který byl pouze 101 usd 10 dní přes, stále jsem nedostal svůj výběr. Co si budu myslet, je to se mnou podvod nebo ne...Zkoušel jsem je kontaktovat na podpoře, ale po 10 dnech ještě žádná aktualizace.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
abu20sayeed

Mohu se zeptat, zda jste museli v tomto kasinu projít ověřovacím procesem, nebo zda to není potřeba?

Domnívám se, že pokud nedojde k žádnému pohybu, měla by proběhnout stížnost, takže náš tým se to může pokusit prošetřit.

Pokud jej chcete odeslat, použijte prosím tento odkaz .

Automaticky přeloženo:

Nemohu podat stížnost ..tam zobrazení captcha selhalo

Automaticky přeloženo:
Romi

Není potřeba žádný ověřovací proces .. prozkoumejte prosím tuto podvodnou stránku ... mnoho lidí jimi podvádělo

Automaticky přeloženo:
abu20sayeed

Ahoj.

Bohužel se s tímto problémem potýkáme. Byli byste ochotni nám pomoci, prosím?

Zašlete nám prosím aktualizaci e-mailem na adresu :

udělat screenshot celé obrazovky, kde také vidíme doménu, kterou používáte, když se objeví captcha.

Přidejte přesný čas a také nám řekněte časové pásmo (nejlepší by bylo v UTC)

IP adresa by byla také skvělá, pokud ji dokážete najít.

Pokud jde o stížnost, zašlete prosím popis vašeho problému souvisejícího s kasinem našemu týmu stížností na adresu

Jsou připraveni podat stížnost vaším jménem.


Děkuji a omlouvám se za nepříjemnosti. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka

Ok, pošlu vám všechny podrobnosti ..Mám všechny skripty konverzací, když jsem mluvil o podpoře

Automaticky přeloženo:
abu20sayeed

děkujeme za spolupráci.

Automaticky přeloženo:
Romi

Díky


Laskavě zkontrolujte e-mail, poslal jsem snímek obrazovky s konverzí

Automaticky přeloženo:
abu20sayeed

Dostaneme se k tomu co nejdříve, určitě.

Děkuji a ozvu se vám.

Automaticky přeloženo:
Romi

Poslal jsem tam všechny e-mailové konverze, co řekli, a teď tentokrát podpora pigmo neodpovídá na mé zprávy ..Také mi zakázali neshody a twitter ...Ve skutečnosti jsou to podvodníci..Nikdy mi nezaplaťte vím, že ...Můžete zkusit něco udělat pro ...Jinak na to musím zapomenout ...............


Děkuju

Automaticky přeloženo:
abu20sayeed

Odpověděl jsem na váš email. Stačí jej odeslat našemu týmu pro stížnosti, aby se mohl pokusit podat vaši stížnost za vás, a poté budete informováni o dalším postupu.

Už jste tak učinili?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky