Ahoj.
Bohužel se s tímto problémem potýkáme. Byli byste ochotni nám pomoci, prosím?
Zašlete nám prosím aktualizaci e-mailem na adresu :
udělat screenshot celé obrazovky, kde také vidíme doménu, kterou používáte, když se objeví captcha.
Přidejte přesný čas a také nám řekněte časové pásmo (nejlepší by bylo v UTC)
IP adresa by byla také skvělá, pokud ji dokážete najít.
Pokud jde o stížnost, zašlete prosím popis vašeho problému souvisejícího s kasinem našemu týmu stížností na adresu
Jsou připraveni podat stížnost vaším jménem.
Děkuji a omlouvám se za nepříjemnosti. 🙏
Hello.
Sadly, we are dealing with this problem. Would you be willing to help us, please?
Kindly send us the update via email at community@casino.guru:
make a screenshot of the whole screen where we also see the domain you use when captcha appears.
Add exact time and also tell us the time zone (the best would be in UTC)
An IP address would be great too if you are able to find it.
As for the complaint, please send the description of your casino-related problem to our complaint team at community@casino.guru
They are ready to submit the complaint on your behalf.
Thank you, and I'm sorry for the inconvenience. 🙏
Automaticky přeloženo: