Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.
Ano, v současné době s nimi koresponduji, zpochybnil jsem transakce s bankou, oni transakce potvrdili, ale řekli, že nejsem jejich klientem a může to být účet někoho jiného pomocí údajů o kartě a pokud jde o banku, peníze přímo nevrátí!
Yes I’m currently in correspondence with them, I’ve disputed transactions with bank, they have acknowledged transactions but said I’m not a client of theirs and it could be someone else’s account using card details and to go through the bank, they will not directly refund!
Mluvím s nimi od ledna a dokonce jsem jim posílal aktuální články do médií. Strávil jsem 2 hodiny telefonováním, abych je všechny zvedl, a pak jsem dva dny posílal všechny důkazy. Po 2 týdnech, kdy jsem nic neslyšel, jsem jim zatelefonoval a řekli mi, že tým back office je všechny zavřel a nehodlají je zvedat. Jsou ostudou.
I have been speaking with them since January and even sent them the current media articles. I spent 2 hours on the phone getting all of them raised and then over two days sending over all of the evidence. After 2 weeks of hearing nothing I telephoned them and they told me the back office team had closed them all down and weren't going to raise them. They are a disgrace.
Takže případ, který mám proti nelicencovanému zámořskému kasinu, se dostal na pre-arb poté, co se moje banka postavila na stranu mé žádosti o zpětné zúčtování, aby zrušila platby debetní kartou. Očekává se nyní, že společnost VISA rozhodne o vrácení peněz?
Obchodník svůj MCC kód nezamaskoval. VISA tedy ví, že se jednalo o platby za hazardní hry, i když tento operátor nemá licenci k převzetí zákazníků ze Spojeného království. Sám jsem také poskytl důkazy z UKGC, které to potvrzují.
Pokud VISA nerozhodne ve prospěch mě a mé banky, pak dovolují nelegální činnost, ne? Jsou moje šance dobré? Má někdo nějaké zkušenosti s kasinem, které bojuje proti zpětnému zúčtování až do pre-arb, i když ví, že použilo MCC kód, který potvrzuje jejich vlastní nezákonnou činnost?
So a case I have against an unlicensed overseas casino has gone to pre-arb after my bank sided with my chargeback claim to reverse debit card payments. Are VISA now expected to make a decision to refund me?
The merchant did not mask their MCC code. So VISA know these were gambling payments, even though this operator does not have a license to take on UK customers. I've also provided evidence myself from the UKGC confirming this.
If VISA don't decide in myself and my bank's favour then they are allowing illegal activity to happen right? Are my chances good? Has anyone had any experience of a casino fighting a chargeback all the way to pre-arb even though they know they used an MCC Code that confirms their own illegal activity?
Slyšel jste někdy někdo o následujícím?
sknvrs
Pg a55pay Ankarastree
Pg a55pay dimityshop
Infinityluxe
Všichni se pokusili vybrat peníze z mého účtu, všechny naštěstí banka odmítla
Anyone ever heard of the following?
sknvrs
Pg a55pay Ankarastree
Pg a55pay dimityshop
Infinityluxe
All tried to take money from my account all declined by bank thankfully
Chase mě okamžitě informoval, což bylo dobré, dvě transakce byly v brazilské měně, jsem si jistý, že mám spojení s předchozími společnostmi a mými vítěznými zpětnými zúčtováními
Chase notified me straight away which was good, two transactions were in Brazilian currency, I am sure linked to the previous companies and my winning chargebacks
Pulzní zpracování vždy odesílalo zmanipulované výpisy jako součást procesu a nikdy se mi nepodařilo přimět banku, aby se postavila na mou stranu, aby to vzala na pre-arb. Betswagger, Playhub, Gododds, Hustles Casino a PHG Casino všechny používaly Pulsion
Pulsion processing always sent manipulated statements as part of the process and I could never get the bank to side with me to take it to pre-arb. Betswagger, Playhub, Gododds, Hustles Casino and PHG Casino all used Pulsion
Ahoj, nedávno jsem měl menší výkyv a hrál jsem na gamstopu, já vím, hloupý! Jsem smířený s tím, že jsem nyní v dluzích, asi 5 000 liber a snažím se přemýšlet, jak to splatím.
mohl by mi někdo prosím poradit, jak tento proces spustit?
Udělal jsem několik vkladů na winit.bet. Platby prošly tolika různými společnostmi, mnohé z nich při vyhledávání na Googlu vůbec nemohu najít. Pokusil jsem se kontaktovat kasino, ale e-maily se vrátily, zkusil jsem live chat a zablokovali mě. Nechal jsem svůj účet otevřený, i když jsem jim řekl, že jsem na gamstopu. Platby prováděné prostřednictvím bankovní karty monzo a kreditní karty aqua a ani jeden z nich nezpochybňoval podivné platby.
také bofcasino.
chci jen strategický způsob, jak to zvládnout, co říct bance, kreditní kartě nebo mám jít nejdříve do společností, do kterých šly platby?
Ocenili bychom jakoukoli pomoc nebo vedení.
Hi ive had a minor blip recently and gambled whilst on gamstop, stupid I know! I am resigned to the fact that im now in debt , about £5k and struggling to think how im going to pay this off.
could someone please give me directions on how to start this process?
I made several deposits on winit.bet. Payments gone via so many different companies, many I cannot find at all doing a google search. I tried contacting casino but emails bounce back, tried live chat and they blocked me on that. Kept my account open although I told them im on gamstop. Payments made via monzo bank card and aqua credit card and neither have queried the weird payments.
also bofcasino.
just want a strategic way to handle this, what to tell bank, credit card or do I go to the companies that payments have gone to first?
Any help or guidance would be appreciated.
Když si pročteš fórum, najdeš zatím pár dobrých rad.
If you read through the forum you will find some good advice so far.
děkuji za odpověď. Zkoušel jsem celý den číst tolik stránek a jsem zmatený.
Hádám, že spousta z nás na stejné lodi!
Thank you for your response. Ive have tried reading all day bit so many pages and im getting confused.
Guessing lots of us in the same boat!
Začněte před pár měsíci... nemá smysl vracet se o rok zpět, protože věci se v průběhu času mění.
Start from a couple months back.. no point going back a year as things change over the course of time.
Ano, rozhodně je toho hodně, i když se musím vrátit a najít věci, které považuji za užitečné, že v horní části stránky je malá ikona vyhledávání, takže můžete napsat obchodníkům a zjistit, zda má někdo užitečné informace.
Yes it's definitely alot to take in even I have to go back and find things I find it helpful that there's a little search icon at the top of the page so you can write in the merchants and see if anyone else has helpful info.
Rychlá otázka, pokusím se najít obchodníky spojené se společností, kterou uvádí na mém bankovním výpisu? Jellyhaven , Onlined•ddg ldn gbr atd. a navázat s nimi kontakt nebo je to příliš jednoduché?
A quick question, do I just try to find the merchants associated with the company it states on my bank statement? Ie jellyhaven , Onlined•ddg ldn gbr etc and make contact with them or is that far too simple?
Mnoho lidí zkoušelo kasino přímo, ale zdá se, že s nimi nemají štěstí nebo štěstí, ale můžete je také vyzkoušet, ale obchodník na bankovních výpisech je vždy správnou volbou, protože pokud budete pokračovat s navrácením, máte důkaz, který jste zkusili jako první u obchodníků.
Well alot of people did try casino directly but seems to have little to no luck with them but you can try them aswell but the merchant on bank statements is always the way to go because then if you go ahead with chargebacks you have the proof you tried with merchants first.
Dobrý večer všem
Toto je můj první příspěvek po vlečné síti hodil všechny užitečné informace a kontakty.
V současné době mám probíhající případ s FOS poté, co moje banka odmítla zvýšit moje zpětná zúčtování v rámci nesprávného MCC. Také nedokázali nabídnout pomoc a podporu s mou závislostí.
Hledám pomoc pokud možno, zkouším kontaktovat ZPDG a BP W Loading. U těchto obchodníků mám transakce v hodnotě téměř 10 000 GBP. Byl s nimi někdo v nedávné době v kontaktu?
Poslal jsem e-mailem některé z navrhovaných, které jsem našel v předchozích příspěvcích, ale neměl jsem štěstí na odpověď. Teď jsem skoro na dně a opravdu potřebuji získat nějaké peníze zpět, abych se postavil na nohy s prioritními účty. Jsem velmi zklamaný a v rozpacích, jak jsem se vůbec dostal do takového nepořádku, ale zdá se, že lidé zde byli v podobných pozicích a daří se jim mnohem lépe, takže doufám.
Good evening all
This is my first post after trawlling threw all the helpful information and contacts.
I currently have an ongoing case with FOS after my bank refusing to raise my chargebacks under wrong MCC. They have also failed to offer help and support with my addiction.
I'm looking for help if possible, I'm trying to contact ZPDG and BP W Loading. I have almost £10,000 worth of transactions to these merchants. Has anyone had recent contact with these ?
I have emailed some of the suggested ones I found in earlier posts but have had no luck getting a response. I'm pretty much at rock bottom now and really need to get some money back to get back on my feet with priority bills. I'm highly disappointed and embarrassed in how I even got into such a mess, but seems people here have been in similar positions and are doing much better so I'm hopeful.
Děkuju!
Začnu dělat seznam, pouze 2 výše uvedené, neměl jsem vůbec štěstí najít společnosti, takže jsem tam ztratil.
Thank you!
I’ll start making a list, the only 2 mentioned above, I’ve had no luck at all finding the companies so at a loss there.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.