DomůFórumKasinaOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 507)

 od kirekin
|
1 255 292 zobrazení 10 067 odpovědí |
|
1...506 507 508...534
paulmcewan05

Z vašich příspěvků v historii, které jste uvedli jako zboží, služby nebyly přijaty, ale pak byly čisté. Jde o to, že většina bank odmítne transakce související s hazardními hrami při prvním kontaktu. A je to vidět na vlákně u mnoha lidí.

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Ne každý má také herní bloky, které by pomohly s mcc route. Jako jste vy. Přicházejí sem kvůli útržkovitým obchodníkům nalezeným na jejich prohlášeních. Což je stále podvod sám o sobě. Název kasina by měl být uveden na vašich transakcích, nikoli u obchodníka, u kterého jste údajně koupili knihy, digitální umění atd. To samo o sobě ukazuje nezákonné praktiky

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
abdelilaharhmir

Mám 5 takových transakcí souvisejících s kryptoměnami. Můžeš znovu vysvětlit, co jsi udělal? Jakou možnost řešení sporů jste v Revolutu použili?

Automaticky přeloženo:

Páni, měli jste skutečné štěstí, že vám Revolut pomohl, a to i přes malý počet karetních transakcí, které jsem měl, okamžitě odmítli, jakmile se dozvěděli, že to souvisí s neregulovaným hazardem. Nedokážu vyjádřit slovy, jak moc tou „bankou" pohrdám.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od paulmcewan05 byl odstraněn
Bbpaul

Ano, je to tak, takže vše by mělo být označeno jako nesprávné mcc, nezáleží na tom, zda je blok zapnutý nebo vypnutý, je to podvod a porušení pravidel

Automaticky přeloženo:

Podařilo se mi zjistit firmu živnosti E0000480, která figuruje jako finanční operace

Zájemci mi prosím pošlete toto na:

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Se svými nároky jsi udělal dobře! Banka mi okamžitě zamítla žádost o zpětné zúčtování s odkazem na problém MCC. Také jsem podal stížnost. Bylo to přes Mastercard. Monzo. Takže na základě mých zkušeností opravdu neexistuje žádná konzistentnost, pokud jde o to, jak tyto banky řeší věci.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
Curritokira

Zjistil jsi, kdo jsem?

Automaticky přeloženo:
Gamblur

Přesně, to je důvod, proč tolik lidí nakonec musí jít cestou neobdrženého zboží/služeb. Opravdu by to tak nemělo být. Banky by si již měly být plně vědomy tohoto problému, zejména s ohledem na to, jak dlouho to trvá. Toto vlákno je více než rok staré, a přesto to těmto riskantním kasinům stále projde. Je frustrující, že se zdá, že se nic nemění.

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

vaše banka to nemůže jen tak odmítnout, protože je to v sekci víza 12.2

Zpětné zúčtování jako nesprávná kategorie kódu MCC Podvod není podvod, protože jste to udělali sami, právě jste byli podvedeni transakcemi směřujícími jinam

Automaticky přeloženo:
Gamblur

Myslím, že to má co do činění s tím, kdo zpracoval a zkontroloval vaše zúčtování

někteří jsou přísní, někteří ne

pokud budete mít štěstí, vaše zúčtování může být řešeno s někým, kdo není přísný, pak určitě zvýší, protože ví víc než vy

Automaticky přeloženo:
Gamblur

dokonce i s kasiny a kryptoměnami


přepošlete svůj e-mail pro vrácení peněz

neexistuje pouze jeden zaměstnanec, který by měl zkontrolovat tento e-mail a zpracovat refundaci

je tam hodně zaměstnanců

to je důvod

některým se vrátí peníze, některým ne

samotný případ... je to něco v člověku, ne v robotu

někteří mají srdce, že tě cítí, i když to znamená porušení některých pravidel, udělali by to,

Automaticky přeloženo:
Bbpaul

Ano, není to správné Monzo jsou hrozné z toho, co vidím, měl jsem velké štěstí Pořád tomu nemůžu uvěřit, že jsem to udělal, pokud se to nikdy nestalo, takže jsem také vděčný

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
abdelilaharhmir

Ahoj, už mám všechny své kámo

Automaticky přeloženo:
abdelilaharhmir

Upřímně mám pocit, že většinu těchto bank dnes řídí roboti. Musel jsem mluvit s milionem různých lidí v Monzu, všichni s různými jmény. Ke každému případu by skutečně měla být přiřazena jedna osoba, aby se s ním dalo správně zacházet. Je nemožné získat důslednou pomoc, když jste předáváni tolika různým zástupcům.

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

když už vím, že by mě to vedlo k žádnému výběru nebo výhře!? proč do nich vkládat peníze Myslím, že něco v nepořádku s mým mozkem potřebuje opravit

v žádném případě!!!!!

proč to pořád dokola opakovat

Automaticky přeloženo:
Bbpaul

moje zkušenost s Monzo byla noční můra, představte si, že s Monzo jsem vyhrál 0 chargeback


s Revloutem. Již jsem vyhrál 1 a toto jsou 2 zpětné zúčtování, které bylo obchodníkům nabídnuto

Automaticky přeloženo:
abdelilaharhmir

Myslím, že Revlout, pokud k nim budete upřímní a ukážete jim snímek obrazovky konverzace, jistě zvýší zúčtování

Automaticky přeloženo:
abdelilaharhmir

Ano, souhlasím, že revoluce byly zatím skvělé. Zvýší zpětná zúčtování do 24 hodin, ale monzo vás nechá čekat 7–14 dní, než vám bude sděleno, že je zamítnuto!

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
1...506 507 508...534
Jít na stránkuz 534 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky