Díky za to, zkusím se podívat na aperátor
Thanks for this I’ll try look into apperator
Jak dlouho trvá WBMSC odpovědět na e-maily?
How long do WBMSC take to respond to the emails?
Odpověděli vám vůbec? Minulý týden jsem měl jeden e-mail, ale neozvali se mi
Did they respond to you at all? I had one email last week but haven’t heard back from them
děkuji za odpověď. Jak dlouho trvalo vrácení peněz. Jaký e-mail jste kontaktovali, abych věděl, že jsem kontaktoval správnou osobu? Předem děkujeme ☺️
thank you for replying. How long did they take to refund. What email did you contact so I know I have contacted the correct person?? Thank you in advance ☺️
Velmi rychle, ale řekli, že nemohli najít mé transakce, a poté mi vrátili peníze druhý den poté, co jsem poslal zvýrazněné výpisy
Very quick but said they couldn’t find my transactions , then refunded the next day after I sent statements highlighted
Neodpověděli mi, můžete mi prosím potvrdit jejich e-mail
They haven’t responded to me, can u confirm their email please
Udělal jsem trochu kopání ohledně kasina "iwildcasino"
Jako procesor používají processingpsp.co (zinzipay.com) a jejich deskriptor plateb se zdá být "TERRVERS" "PRDCTLUX" "WEBMOSAC", možná i další. Vyhledání zinzipay vede pouze k jejich telegramovému botovi. Chci říct, že jim tam zkusím poslat zprávu, ale je pravděpodobné, že mě budou ignorovat 😀
Podíváme-li se do těchto tří deskriptorů, nelze najít žádný jiný e-mail než ty, které jsou zde na tomto fóru, a na e-maily nereagují, nebo alespoň nereagovaly na můj.
E-maily, které jsem zkoušel, byly ohledně WEBMOSAC a
pokud jde o PRDCTLUX, nelze žádné najít ohledně TERRVERS. I když všechny tyto informace jsem shromáždil přímo zde v tomto vláknu, protože mě hledání na internetu nikam nevedlo.
Již jsem odeslal zpětné zúčtování prostřednictvím banky, ale zajímalo by mě, jestli měl někdo štěstí s tímto procesorem a poslal mu přímo e-mail nebo dostal peníze zpět?
I have done a little bit of digging regarding casino "iwildcasino"
They use processingpsp.co (zinzipay.com) as the processor and their payment descriptor seems to be "TERRVERS" "PRDCTLUX" "WEBMOSAC", maybe others as well. Looking up zinzipay only leads to their telegram bot. I mean I'll try messaging them on there but chances are they will ignore me 😀
Looking into those three descriptors, no email can be found other than the ones here in this forum, and they do not respond to emails, or at least haven't responded to mine.
The emails I tried were webmosaic624@gmail.com regarding WEBMOSAC and luxbooksmain@gmail.com
regarding PRDCTLUX, none can be found regarding TERRVERS. Though all this info I gathered right here in this thread as searching the internet lead me nowhere.
I have already submitted a chargeback via bank but wondering maybe someone has had any luck with this processor and has emailed them directly, or has gotten their money back?
Někdo, kdo může pomoci?
UAB (zen.com) mi pošlete toto: Chápeme, že tato situace může být frustrující, ale rádi bychom objasnili, že jsme splnili své povinnosti v souladu s PSD2 a zákonem o platbách Litvy. V této záležitosti bohužel nejsme schopni dále pomoci.
Doporučujeme vám, abyste se obrátili na finanční instituci/banku, kterou jste použili k provedení platby, protože ta by vám mohla nejlépe pomoci. Vzhledem k tomu, že transakce překročila ZEN pouze jako webovou platební bránu, vaše finanční instituce by měla být schopna poskytnout další pokyny.
Someone who can help?
UAB (zen.com) send me this: We understand, that this situation may be frustrating, but we’d like to clarify that we have fulfilled our obligations in accordance with the PSD2 and the Law on Payments of Lithuania. Unfortunately, we are unable to assist further in this matter.
We kindly advise you to contact the financial institution/bank you used to initiate the payment, as they would be best positioned to assist you. Since the transaction crossed ZEN only as the website payment gateway, your financial institution should be able to provide further guidance.
Jdu cestou zpětného zúčtování, i když mám asi přes 100 transakcí (vše za 10–30 GBP) s více obchodníky. Jaký je nejlepší způsob, jak to udělat?
I’m going down the chargeback route, although I have like over 100 transactions (all for between £10-£30) with multiple merchants. What’s the best way to go about this?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.