před 2 týdny
Můžete je vyzkoušet, ale předají vás na podporu {at} mystake.email
You can try them but they will pass you on to support {at} mystake.email
0
Můžete je vyzkoušet, ale předají vás na podporu {at} mystake.email
You can try them but they will pass you on to support {at} mystake.email
Bohužel moje byly všechny bankovní převody prostřednictvím mechanismu otevřeného bankovnictví (nebo převody SEPA, jak to vypadá na MyStake/Velobet) a za druhé moje banka jsou Revolut, kteří jsou notoricky příšerní v pomoci zákazníkům a zaměstnancům mluvit s vámi jako roboti, kteří neřeší žádné z vašich bodů.
Stěžoval jsem si Revolutu a ve své odpovědi, která byla velmi podivná, ve stejném odstavci oba uvedli, že se pokusí získat prostředky zpět, a pak po další kontrole nebudou, protože neregulovaný hazard porušil jejich podmínky! Když jsem se na to zeptal dále, jejich zaměstnanci botů mi neodpověděli a jen neustále opakovali, že aktivita je v rozporu s jejich podmínkami atd.
Nyní mi tedy pomáhá společnost pro správu pohledávek, která se specializuje na podvody, a čekáme na přidělení ombudsmana.
Vaše situace by mohla být přímočařejší než moje, pokud jste použili kartu a můžete zúčtovat nebo mít banku s určitou etikou a empatií, ale jinak není snadné postavit se těmto šarlatánům.
Unfortunately mine were all banking transfers via the open banking mechanism (or SEPA transfers as it appears on MyStake/Velobet) and secondly my bank are Revolut who are notoriously awful at helping customers and staff talk to you like bots not addressing any of your points.
I complained to Revolut and in their response, which was very odd, they said in the same paragraph both that they would try to recover the funds then that upon further review they would not as the unregulated gambling violated their terms! When I queried this further their bot employees wouldn’t answer me and just kept repeating about the activity being against their terms etc.
So now a Claims Management Company who specialise in fraud are assisting me and we are awaiting an Ombudsman allocation.
Your situation might be more straightforward than mine if you used a card and can chargeback or have a bank with some ethics and empathy but otherwise it’s not easy taking on these charlatans.
Ano a to bylo jen za týden, pravděpodobně je to klidně dvojnásobek za poslední rok nebo dva.
Teď tomu samozřejmě nemůžu uvěřit, ale když jste v hazardním flámu a honíte se za ztrátami na stránkách bez kontroly Safer Gambling a v bance, která se nikdy neptá na transakce, můžete rychle o všechno přijít.
Yes and that was just in one week, it’s probably easily double that in the last year or two.
Of course now I can’t believe it but when you’re in a gambling binge and chasing losses on sites with no Safer Gambling controls and a bank who never query the transactions you can lose everything quickly.
Jaké mám možnosti??
Pokusili jsme se zvýšit zpětná zúčtování, ale Starling právě poslal e-mail s tím, že před více než 120 dny nemohou účtovat zpět. Moji největší obchodníci byli od června do října minulého roku po celých 120 dní. je to tak? Nikotpf a Pixeleum neodpověděli, protože před 3 týdny požádali o vyjádření.
What's my options??
Tried to raise chargebacks, but Starling just emailed saying as they were over 120 days ago they cant charge back. My biggest merchants were from June to October last year all over 120 days. Is that it? Ive not heard from Nikotpf and Pixeleum haven't replied since they asked for statements 3 weeks ago.
Oh, už chápu, jak to myslíš. Ano, přeposlal jsem to bez S a obdržel jsem odpověď, která mě informovala, že bude předána dál. Děkuju.
Oh I see what you mean now. Yes I did forward without the S and recieved a response informing me it will get passed on. Thank you.
ahoj podělil bys se jak? Zkoušel jsem to ve své bance, ale nic z toho nemají.
hi would you mind sharing how? i have tried with my bank but they are not having any of it.
Velmi kluzký svah. Doufám, že se máš dobře. 🙏
A very slippery slope. I hope your doing good. 🙏
Samozřejmě. Jaký je tvůj email a pošlu ti zprávu
Of course. What’s your email and il send you a message
Nebojte se, může to být ohromující a skličující. Je toho hodně a může být zdlouhavé zkoušet procházet toto fórum a najít informace, které potřebujete. Pokud budete potřebovat pomoc, rád vám pomohu a pokusím se najít informace, které potřebujete
Not to worry hun ,It can be overwhelming and daunting. It is alot to take in and can be a long frustrating trying to navigate this forum and find the information you need .If you need any help I am happy to help try and find the info you need
Ahoj jen by mě zajímalo. Poté, co kdokoli hrál tato kasina / kontaktoval tato kasina.
Dostal někdo náhodné zprávy? Například mám zprávu od 'EQUTAS', která uvádí 'na můj účet byla připsána částka 429 – skutečná hotovost' v tomto smyslu'.
Mohou jen předpokládat, že předávají naše data nějakého druhu, prodávají je? Možná přitažené za vlasy.
Hi just wondering. After anyone has played these casinos/contacted these casinos.
Has anyone received random messages? For example I have a message from 'EQUTAS' stating 'my account has been credited with 429 - actual cash' along those lines'.
Can only assume they pass on our data of some sort, sell it? Maybe farfetched.
Ano, každý den používají vaše telefonní číslo, aby vás nalákali dovnitř
Yes every day they are using your phone number to entice you in
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.