R2P a já nemám ponětí, že to je vše, co řekli, působí v Kostarice, která nemá ani regulátor, takže nemám ponětí, o čem mluví
R2P and I have no idea that’s all they said pretty much, they are operating o it of Costa Rica who doesn’t even have a regulator so i have no idea what they are talking about
Vše, co jsem potřeboval vědět – licence Kostariky není legitimní a nelze ji vymáhat nikde na světě. Jejich hrozby jsou v podstatě kecy.
All I needed to know - Costa Rica licence isn't legitimate and can't be enforced anywhere in the world. Basically their threats are bullshit.
Byly mi vráceny 3 transakce od přidruženého obchodníka a čekám na dalších 6, zatím se odmlčeli, ale myslím, že nemají na čem stát, protože jejich vlastní vymyšlené podmínky potvrzují, že mám nárok na vrácení peněz kvůli jejich nekompetentnosti se situací 🤣
I have had 3 transactions refunded from the merchant associated and waiting on another 6, they have went silent for now but I think they don’t have a leg to stand on as their own made up terms and conditions confirm I am entitled to a refund due to their incompetence with the situation 🤣
Každý, kdo používal Instantcasino.com - dejte mi vědět. Probíhá aktivní vyšetřování podvodů a jakékoli další důkazy, které mohu získat, jsou užitečné kromě toho, co mám.
Anyone who has used Instantcasino.com - let me know. There is an active fraud investigation underway and any other evidence I can gather is helpful on top of what I have.
Musel jsem čekat 30 dní, než byla moje příprava hotová, a pak jsem ten den zazvonil a bylo mi řečeno, že jsem to ztratil – dopis z banky jsem dostal asi 3 dny poté
I had to wait for 30 days until my pre arb was finished and then I rang on the day and I was told I had lost it - got the letter from the bank about 3 days after
Jsem jedním z nich, ale nevím, jestli mám tolik důkazů. Blokují mě.
I'm one of them, but I don't know if I have that much proof. They block me.
Dobře, díky, četl jsem s Mastercard, že obchodník má 30 dní na odpověď, takže předpokládám, že čím déle, tím lépe, zní to nešťastně, co se pokazilo
Ok thanks I read with Mastercard the Merchant has 30 days to respond so I suppose the longer the better that sounds unfortunate what went wrong
Kluci... Potřebuji pomoc 😁
Zahájím zúčtování.
Mějte 3 platby obchodníků ve výši 7 000.
Název v obchodních názvech označuje „kůže".
Půjdu na nedodané zboží, ale transakce jsou starší než jeden rok.
Banka se mě zeptá, co jsem si objednal. co mám říct?
Guys... Need some help 😁
I will initiate the chargeback.
Have 3 merchants payments of 7K.
The name in the merchant names indicate "skins".
I will go on goods not delivered but the transactions are older than one year.
The bank will ask me what i've ordered. What shall i say?
Domnívám se, že navýšili zpětné zúčtování nesprávně – požádal jsem je, aby navýšili jako nesprávné MCC a oni zvýšili vízový kód 13.6, což s ničím nesouvisí – takže se nyní rozhoduji, zda navýšit s Fos nebo ne, nebo jestli se jen vzdávám, protože už toho mám dost
I believe they raised the chargeback incorrectly - I asked them to raise as incorrect MCC and they raised as visa code 13.6 which has nothing to do with anything - so I’m deciding now weather to raise with Fos or not or if I’m just giving up cause I’ve had enough
Dobře, možná to pronásledování fungovalo proti tobě, jako kdyby to překročilo časový limit, vyhrál bys je, protože na to možná zapomněli, obchodník Myslím tím, že vždycky počkám, až hodně překročí časový rámec, než to doženu, abych se ujistil
Ok maybe chasing up worked against you as if it went over the time limit you would have won them as they may well have forgotten about it the merchant I mean I always wait till well over the timeframe before chasing it up to make sure
Myslím, že ne, protože obchodník odpověděl zpět bance 🤷♀️
I don’t think so cause the merchant replied back to the bank 🤷♀️
Pořád jsem jim říkal o kasinu, ale pak jsem také řekl, že obchodníci to vytvářeli, jako bych platil za zboží a služby, které jsem nikdy nedostal
I still told them about casino, but then also said that the merchants making it look like im paying for goods and services that I never got
Komunikuji s jednou z těchto falešných společností a momentálně jsem s nimi v konfliktu. Hraji hru, že jsem neobdržel svůj zakoupený produkt a falešná společnost to přehrává. Oba víme, že jsem si od nich nikdy nic nekoupil, ale oni jsou zcela zjevně ochotni hru hrát. Jen doufám, že mám dostatek důkazů, abych vyhrál případ nebo dostal náhradu, protože společnost ví, že jsem nic nedostal.
I am in communication with one of these fake companies and I am currently in a back and forth with them. I am playing the game that I didn’t receive my purchased product and the fake company is playing it back. We both know I didn’t ever purchase anything off them but they quite clearly are willing to play the game. I am just hoping that I have enough evidence to win the case or get a refund as the company know for a fact I didn’t receive anything.
Ok, 30. den jsi neřekl, že jsi honil, nebo to bylo předtím, co odpověděli a banka ti to nikdy neřekla trochu zmateně lol
Ok on the 30th day did you not say you chased or was it before that they had replied and the bank just never told you bit confused lol
Ano, 30. den jsem pronásledoval svou banku a po telefonu mi řekli, že obchodník odpověděl - nikdy jsem s obchodníkem nebo kasinem nehonil
Ye I chased with my bank on the 30th day and they told me over the phone that the merchant had replied - I never chased with the merchant or casino
Dobře, zní to trochu zvláštně, že odpověděli poslední den poté, co jsi ho pronásledoval
Ok sounds a bit odd they replied on the last day after you chased
Pravděpodobně si myslím, že je to proto, že obchodník neodpověděl do poslední chvíle – stejně jako když jsem zvýšil zúčtování, čekali do 28. dne, aby to odmítli! Jen další hry od nich
i probably think that’s because the merchant didn’t reply until the last minute - same when I raised the chargeback they waited until day 28 to reject it ! Just more games from them
Požádejte banku o platební údaje na tomto poštovním směrovacím čísle obchodníka atd., abyste mohli obchodníka najít
Ask bank for payment details on this merchant location postcode ect so you can find merchant
Ano, měl jsem na své kreditní kartě mnoho transakcí a mnoho podvodných pokusů po registraci na této stránce, musel jsem kartu zrušit
Yes me i have had numerous transactions and numerous fraudulent attempts made on my credit card after registered on this site i had to cancel card
POMOC PROSÍM.. banka odmítá vrátit poplatky s falešným kódem, protože jsem operace ověřil pomocí PIN.
Nějaké nápady na pokračování v tvrzení?
HELP PLEASE.. the bank refuses to refund the charges with a false code because I validated the operations with the PIN.
Any ideas to continue the claim?
AYUDA POR FAVoR.. el banco me deniega la devolución de los cargos con código falso pq he validado con el pin las operaciones.
Alguna idea para continuar reclamación??
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.