DomůFórumKasinaOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 467)

 od kirekin
|
1 258 384 zobrazení 10 072 odpovědí |
|
1...466 467 468...534

R2P a já nemám ponětí, že to je vše, co řekli, působí v Kostarice, která nemá ani regulátor, takže nemám ponětí, o čem mluví

Automaticky přeloženo:

Vše, co jsem potřeboval vědět – licence Kostariky není legitimní a nelze ji vymáhat nikde na světě. Jejich hrozby jsou v podstatě kecy.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82

Byly mi vráceny 3 transakce od přidruženého obchodníka a čekám na dalších 6, zatím se odmlčeli, ale myslím, že nemají na čem stát, protože jejich vlastní vymyšlené podmínky potvrzují, že mám nárok na vrácení peněz kvůli jejich nekompetentnosti se situací 🤣

Automaticky přeloženo:

Každý, kdo používal Instantcasino.com - dejte mi vědět. Probíhá aktivní vyšetřování podvodů a jakékoli další důkazy, které mohu získat, jsou užitečné kromě toho, co mám.

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Musel jsem čekat 30 dní, než byla moje příprava hotová, a pak jsem ten den zazvonil a bylo mi řečeno, že jsem to ztratil – dopis z banky jsem dostal asi 3 dny poté

Automaticky přeloženo:
CryptoG82

Jsem jedním z nich, ale nevím, jestli mám tolik důkazů. Blokují mě.

Automaticky přeloženo:
babsbh

Dobře, díky, četl jsem s Mastercard, že obchodník má 30 dní na odpověď, takže předpokládám, že čím déle, tím lépe, zní to nešťastně, co se pokazilo

Automaticky přeloženo:

Kluci... Potřebuji pomoc 😁

Zahájím zúčtování.

Mějte 3 platby obchodníků ve výši 7 000.

Název v obchodních názvech označuje „kůže".

Půjdu na nedodané zboží, ale transakce jsou starší než jeden rok.

Banka se mě zeptá, co jsem si objednal. co mám říct?


Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Domnívám se, že navýšili zpětné zúčtování nesprávně – požádal jsem je, aby navýšili jako nesprávné MCC a oni zvýšili vízový kód 13.6, což s ničím nesouvisí – takže se nyní rozhoduji, zda navýšit s Fos nebo ne, nebo jestli se jen vzdávám, protože už toho mám dost

Automaticky přeloženo:
babsbh

Dobře, možná to pronásledování fungovalo proti tobě, jako kdyby to překročilo časový limit, vyhrál bys je, protože na to možná zapomněli, obchodník Myslím tím, že vždycky počkám, až hodně překročí časový rámec, než to doženu, abych se ujistil

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Myslím, že ne, protože obchodník odpověděl zpět bance 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
pops22

Pořád jsem jim říkal o kasinu, ale pak jsem také řekl, že obchodníci to vytvářeli, jako bych platil za zboží a služby, které jsem nikdy nedostal

Automaticky přeloženo:

Komunikuji s jednou z těchto falešných společností a momentálně jsem s nimi v konfliktu. Hraji hru, že jsem neobdržel svůj zakoupený produkt a falešná společnost to přehrává. Oba víme, že jsem si od nich nikdy nic nekoupil, ale oni jsou zcela zjevně ochotni hru hrát. Jen doufám, že mám dostatek důkazů, abych vyhrál případ nebo dostal náhradu, protože společnost ví, že jsem nic nedostal.

Automaticky přeloženo:
babsbh

Ok, 30. den jsi neřekl, že jsi honil, nebo to bylo předtím, co odpověděli a banka ti to nikdy neřekla trochu zmateně lol

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Ano, 30. den jsem pronásledoval svou banku a po telefonu mi řekli, že obchodník odpověděl - nikdy jsem s obchodníkem nebo kasinem nehonil

Automaticky přeloženo:
babsbh

Dobře, zní to trochu zvláštně, že odpověděli poslední den poté, co jsi ho pronásledoval

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Pravděpodobně si myslím, že je to proto, že obchodník neodpověděl do poslední chvíle – stejně jako když jsem zvýšil zúčtování, čekali do 28. dne, aby to odmítli! Jen další hry od nich

Automaticky přeloženo:
babsbh

Ok, vidím, že to tak zní

Automaticky přeloženo:
calumharris

Požádejte banku o platební údaje na tomto poštovním směrovacím čísle obchodníka atd., abyste mohli obchodníka najít

Automaticky přeloženo:
CryptoG82

Ano, měl jsem na své kreditní kartě mnoho transakcí a mnoho podvodných pokusů po registraci na této stránce, musel jsem kartu zrušit

Automaticky přeloženo:

POMOC PROSÍM.. banka odmítá vrátit poplatky s falešným kódem, protože jsem operace ověřil pomocí PIN.

Nějaké nápady na pokračování v tvrzení?

Automaticky přeloženo:
1...466 467 468...534
Jít na stránkuz 534 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky