před měsícem
Ve vší počestnosti by jen tak náhodně neodstranili blok hazardu…
They wouldn’t just randomly remove the gambling block in all honesty…
0
Ve vší počestnosti by jen tak náhodně neodstranili blok hazardu…
They wouldn’t just randomly remove the gambling block in all honesty…
Rozhodně jsem to neodstranil, ale právě jsem googlil, musíte znovu použít nové hazardní bloky, když obdržíte novou kartu, protože mi byla zaslána nová karta a bylo tam uvedeno
Ano, možná budete muset znovu použít blokování hazardních her na novou debetní kartu, pokud jste ji dříve měli na staré kartě. Blokaci hazardu na kartě můžete obvykle spravovat prostřednictvím mobilní aplikace vaší banky.
I definitely did not remove it but i have just googled do you have to reapply new gambiling blocks when you recive new card as I was sent a new card and it said
Yes, you may need to re-apply a gambling block to a new debit card if you previously had one on an old card. You can usually manage your card's gambling block through your bank's mobile app.
Správně potřebuji radu, teď jsem v procesu FO, Přístupový pracovník mi řekl, že moje banka řekla, že jsem vypnul hazardní bloky, což je hromada odpadu, protože jsem bance kategoricky řekl, že za žádných okolností nemají být odstraněny a neexistují žádné hazardní transakce, protože jsem vznesl stížnost, Banka se také snaží uvést FO v omyl tím, že jim říká, že mám prověřovat všechny případy podvodů a vysvětloval jsem všechny další podvody. Protože to bylo původně vzneseno jako 1 případ podvodu zamítnut, pak jsem souhlasil, že to bude vzneseno jako zpětné zúčtování, ale nikdy nebylo a můžete jasně vidět, že to stále rušili. Právě jsem se přihlásil do svého online bankovnictví a ano, blok hazardu byl odstraněn, bouřím, co mám dělat? Vzhledem k tomu, že jsem jej nikdy neodstranil, mám nyní obavy, že banka neposkytne všechny informace, které FO vyžaduje, aby mohl učinit nestranné stanovisko, ale vím, že jsem jim kategoricky řekl, že blok hazardu neměl být za žádných okolností odstraněn
Right need advice i am now in process of FO ,The accessor told me that my bank had said that I turned off gambling blocks which is a pile of rubbish as I categorically told the bank under no circumstances are they to be removed and there is no gambling transactions since I raised the complaint ,The bank is also sort of trying to mislead the FO by telling them I have raised 2 fraud cases and numerous other transactions cases which is incorrect so I have had to screenshot everything and explain to Fo that it was originally raised as 1 fraud case denied then agreed it would be raised as chargebacks but never was and you can clearly see they kept cancelling it .I have just logged on to my online banking and yep that gambiling block has been removed I am seething what shall I do ? As I never removed it i am now concerned that the bank will not supply all the information that is required for the FO to make a impartial opinion but I know I categorically said to them that the gambling block was not to be removed under any circumstances
Nyní čekám v chatu, abych zjistil, jaká je odpověď, abych zjistil, zda musíte znovu použít blokování na nové kartě, ale řekl jsem jim do telefonu kategoricky, že za žádných okolností nemají být odstraněni, takže teoreticky by to mělo být označeno na účtu. Na tomto účtu nebyly žádné hazardní transakce od té doby, co jsem měl novou kartu buď SmH
I am now waiting in chat to see what there response is to see if you do have to reapply blocks on new card ,but i told them on phone categorically they where not to be removed under any circumstances ,So theoretically that should be marked on the account .There has been no gambling transactions on that account since I had new card either SmH
To bylo přerušeno, teď to dělat nebudou. V prosinci jsem se pokusil jít na tento kořen a řekli mi nejprve ano, pak ne, že u MasterCard takové zúčtování neexistuje.
This has been discontinued now they won't do it. I tried to go down this root in December and they told me yes at first then no that there was no such chargeback with MasterCard.
Hazardní blok si musíte sami aplikovat na každou kartu, není to jejich chyba, bohužel to uděláte v aplikaci, pak ji můžete odstranit, ale obvykle je 48 hodin na rozmyšlenou
You need to apply the gambling block yourself to each card its not their fault sadly you do it in the app then you can remove it but there is a cooling off period usually 48 hours
Jsem si jistý, že mi řekli, že na můj účet umístili bezpečnostní značky. Nyní žádám o Sars pro všechny telefonické hovory, Ať tak či onak, jak bezostyšně říci, že jsem je odstranil z vlastní vůle, což nebyl tento případ, je naprostá lež. A že je třeba znovu použít, pokud byla vydána nová karta, o čemž jsem si vůbec nebyl vědom, pokud by se rovnou nevrátili, připadá mi otřesné, proč nemohou být upřímní
I am sure they told me they have have put safety markers on my account . I am now requesting a Sars for all conversations via telephone ,Either way to blatantly say i removed them of my own accord which wasn't the case is a outright lie .And that they needed to be reapplied if a new card was issued which I was totally unaware off unless they would have gone straight back on I find appalling why can't they just be honest
Zná někdo někoho, kdo měl úspěšný případ s LMS? Je ochoten převzít moji, ale bylo by dobré vědět, kdo další s nimi pracoval.
Does anyone know anyone who has has had a successful case with LMS? He’s willing to take mine on but it would be good to know who else has worked with them.
Jak je na tom elegro, mám 3 různé obchodníky s nikotpf* a z průzkumu v tomto vláknu se domnívám, že všichni jsou pod Elegro. Dostal jsem od nich e-mail s žádostí o výpisy a údaje o kartě, opět nemám fyzickou kartu, protože byla vyměněna, takže nevím, jak se bez toho budou chovat.
How is elegro for dealing with, I have 3 different nikotpf* merchants and from research on this thread I believe they are all under Elegro. I've had an email from them asking for statements and card details, again I don't have the physical card as it got replaced so don't know how they will act without that.
Ahoj,
Musíte jim poslat číslo karty, ze které byla transakce provedena (stará karta). Vaše banka vám kartu vyměnila, ale číslo účtu se nezměnilo. Pokud společnost Elegro transakci zruší, peníze vám budou připsány na novou kartu.
Takhle to funguje vždycky.
Hello,
You need to send them the card number from which the transaction was made (the old card). Your bank has replaced your card, but the account number has not changed. If Elegro cancels the transaction, the refund will be credited to your new card.
This is always how it works.
Elegro už dlouho nikomu přímo nevrátilo peníze. Co jsi jim napsal?
Elegro haven't directly refunded anyone for a long time. What did you write to them?
Právě jsem byl na online chatu s bankou ohledně blokování hazardních her na mém účtu a mám potvrzeno, že bloky hazardních her, které jsem nasadil 2. června, zůstaly na svém místě a jsou stále aktivní a od té doby nebyly vůbec odstraněny. To znamená, že lhali FO tím, že jim řekli, že jsem odstranil bloky hazardních her. Přepis jsem nasnímal screenshotem a poslal jsem jej
Just been to online chat with bank regarding the gambiling blocks on my account ,and I have had it confirmed that the gambling blocks where put on ,by me on the 2nd of June and have remained in place and is still active and has Not been removed at all since .This means they have lied to the FO by telling them I removed the gambiling blocks.I screenshot the transcript and sent it to the FO
Ahoj všichni, mám aktualizaci z banky (santander). Vypadá to, že upozorňují na mé spory, protože zboží nebylo doručeno a já musím vyplnit formuláře o vyloučení odpovědnosti a poslat zpět důkazy. Jen přidám screenshoty webových stránek obchodníků, které jsou falešné a podobně. Nemohu zobrazit žádné vklady, které zasáhly mé účty v kasinu, protože všechny byly zakázány, takže doufám, že to bude stačit
Pokud jsem se dostal tak daleko, myslíte si, že je pravděpodobné, že vyhraju nároky?
Hi all I’ve had an update from the bank (santander). Looks like they are raising my disputes as goods not received and I’ve got to fill out disclaimer forms and send back evidence. I’m just going to include screenshots of the merchants websites being fake and stuff like that. I can’t show any deposits hitting my casino accounts as they all got banned so hopefully that will do
If I’ve got this far do you guys think it’s likely I will win the claims?
Tomuto obchodníkovi jsem zaplatil přibližně 2200 GBP a nelze je najít. Když jsem mluvil se svou bankou, řekli mi, že jsou uvedeni jako obchodník s uměním. Vyhledávání Google vyvolá garáž MOT ve Velké Británii, která to umístila na své webové stránky https://wbmsc.co.uk/scammer-alert/, takže si nemyslím, že to jsou oni. Možná by stálo za to zkusit to poslat své bance, protože to může pomoci vašemu případu. To jsem dnes udělal
I have around £2200 paid to this merchant and they are impossible to find. When I spoke to my bank, they told me they are listed as an art dealer. Google search brings up an MOT garage in the UK which have put this on their website https://wbmsc.co.uk/scammer-alert/ so I do not think its them. May be worth trying to send this to your bank as it may help your case . Thats what I have done today
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.