před měsícem
Ne, musel jsem čekat 45 dní a pak jsem dostal peníze
No I had to wait 45 days after that then got the money
0
Ne, musel jsem čekat 45 dní a pak jsem dostal peníze
No I had to wait 45 days after that then got the money
Dejte mi prosím vědět, co a jak sporit s quickbitem a fomiline
Please let me know what and how to dispute with quickbit and fomiline
Promiň, Paule, můžeš případně vložit odkaz na fos, který jsi použil a který byl vyhrán a který byl podobný tvé situaci, díky kamaráde.
Sorry Paul can you possibly paste the link for the fos you used that was won that was similar to your situation thanks pal.
Omlouvám se, kámo, jaký to byl odkaz, protože jsem neměl žádný případ, o kterém by rozhodl FOS, ale bylo to podobné zpětné zúčtování, na které jsem odkazoval u společnosti Wise, abych to zvýšil, jako to udělala moje druhá banka
Sorry mate what link was that for I have not had a case decided by the FOS yet it was a similar chargeback I referred to with Wise to get it raised that my other bank did
Jo, myslel jsem, že jsi našel případ podobný tvé situaci, abys ukázal, že tvůj případ byl silný, takže proto se rozhodli pro zúčtování? Omlouvám se, možná to udělal někdo jiný.
Yeah I thought you found a case similar to your situation to show that your case was strong so that's why they decided to chargeback? Sorry it might of been someone else that did that.
Ahoj kámo, ne, řekl jsem, že jsem moudře ukázal podobné zpětné zúčtování pro stejného obchodníka, kterému byly vráceny peníze, pak to udělali za mě, FOS byl v tom okamžiku zkopírován, protože šel na konec cesty stížnosti
Hi bud no I said I showed wise a similar chargeback for the same merchant that was refunded then they did it for me the FOS was copied in at that point as it had went to the end of the complaint path
Ahoj
můžete mi prosím poradit, jak se vám podařilo získat refundace z quickbitu. Jediné, co chtějí, je poslat mě zpět do kasina
Hi
could you please advise how you managed to get refunds from quickbit. All they want to do is send me back to the casino
Také s nimi bojuji. Podařilo se mi získat SAR, ale stále neuznají, že porušují švédské (a polské pro dceřinou společnost GoriWire) zákony o hazardních hrách.
I am struggling with them too. I managed to get my SAR but they still won’t acknowledge that they are in breach of Swedish (and Polish for the subsidiary GoriWire) gambling laws.
Dostal jsem SAR od Quickbit, teď neodpovídají na žádné e-maily.
Zkopíroval jsem několik institucí do svého posledního e-mailu s nimi a dostal jsem odpověď od litevské služby pro finanční kriminalitu s několika formuláři, které je třeba vyplnit, abych nahlásil jejich porušení AML!
I got my SAR from Quickbit now they don’t reply to any emails.
I copied a few institutions in to my last email with them and have had a reply from the Lithuanian Financial crimes service with some forms to fill in to report their AML violations!
Quick q banka souhlasila se zvýšením zpětných zúčtování, ale od včerejška jeden z obchodníků společnosti rozpustil, jaké jsou moje šance na získání peněz zpět od této společnosti, protože jde o hlavní část zpětných zúčtování. Také pokud by se banka tehdy netahala za nohy, mohla být zvýšena ještě předtím, než byla společnost zrušena, jak byla zvýšena před více než 2 týdny, ale jen chodila tam a zpět s bankou.
Quick q bank has agreed to raise chargebacks ,but as of yesterday one of the merchants the company has dissolved what are my chances of getting my money back from this company as its the main bulk of the chargebacks. Also if bank didn't drag its feet then ,it could have been raised before company dissolved as raised over 2 weeks ago but just been going back and forth with bank.
Závisí na částce a způsobu, jakým jste zaplatili, může být zahrnuto v paragrafu 75, pokud ne, pak bych předpokládal (pravděpodobně se mýlím), že banka by to naúčtovala zpět společnosti a částka by byla stažena z účtů této společnosti a jejich banka by tak říkajíc doháněla dluh, téměř jako by byly přečerpány.
Depends on the amount and how you paid, may be covered under section 75, if not then i'd assume (i'm probably wrong) that the bank would charge it back from the company and the amount would be withdrawn from that companies accounts and their bank would be chasing up the debt so to speak, almost as if they were overdrawn.
Byla to debetní karta, budu držet palce x ale nezadržuji dech díky za info
It was debit card, I will keep my fingers x but I am not holding my breathe thanks for the info
Doufám, že z toho budete mít dobrý výsledek, jsem si jistý, že banky mají pohotovostní plány pro tento typ situací
I hope you get a good result from it, i'm sure the banks have contingency plans for these type of situations
Právě jsem si všiml, že toto vlákno má zatím téměř 1 milion zhlédnutí!
Just noticed this thread is nearly at 1 million views so far !
Dobře, takže když své bance ukážu zpětné zúčtování z kreditní karty, což je také mastercard, myslíte si, že by je to mohlo přimět znovu zvážit. Vím, že s kreditními kartami je snazší nakládat, ale také mám pocit, že pokud máte blokovanou debetní kartu, měla by platit stejná pravidla jako pro kreditní kartu. Mám pocit, že je směšné, že se na ni nehledí stejně.
Oh right so then if I show my bank my credit card chargeback which is also mastercard do you think it could make them reconsider. I know credit cards are easier to deal with but I also feel if you have a block on debit card same rules should apply that do with a credit card I feel it's ridiculous that it's not looked at the same.
No, FOS zamítl mou stížnost v podstatě za stejných podmínek jako Chase s tím, že šlo o hazardní transakce a nelze je vrátit, protože se jedná o mastercard, přestože jde o jiný MCC. FOS se zmínil o 12.7 o vízech a narážel na skutečnost, že by to šlo podle mého, kdybych místo toho uložil vízum.
Well, FOS has rejected my complaint under basically the same terms as Chase, stating they were gambling transactions and can't be refunded as they're mastercard,despite them being a different MCC. FOS did mention 12.7 on visa and alluded to the fact this would have gone my way had i deposited with visa instead.
Ano, stojí za to vyzkoušet, jednal jsem s Wise, takže si nejsem jistý, jak by to viděly ostatní banky, ale poslal jsem jim svůj dopis z banky, v němž je uvedena transakce vrácená pomocí FOS zkopírovaná, a poté ji zvedli, protože se ukazuje, že není důvod ji nezvýšit
Yes worth a try I was dealing with Wise so not sure how other banks would see it but I sent them my letter from the bank showing the transaction refunded with the FOS copied in then they raised it after this as it is proving there is no reason to not raise it
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.