Oznámil jsem Revolut ombudsmanovi za to, že odmítl pomoci s transakcemi společnostem třetích stran. Mám důkaz, že jsem požádal Revolut o zablokování mého účtu na měsíce kvůli vážným problémům s hazardními hrami a oni to odmítli.
Ombudsman se postavil na stranu Revolutu a řekl, že je to moje vlastní chyba.
Pak jsem měl další případ, kdy jsem dostal kontakt od obchodníka, že mi rád vrátí peníze, pokud Revolut inicioval zúčtování, ale Revolut mi odmítl pomoci. Ombudsman se opět postavil na stranu Revolutu.
Pevně věřím, že toto vlákno se změnilo z neuvěřitelně užitečného k tomu, že nyní brání komukoli jinému získat další refundace. Všichni si to nyní uvědomují a jsou k tomu velmi moudří
I reported Revolut to the ombudsman for refusing to help with transactions to 3rd party companies. I have proof that I asked Revolut to block my account for months due to severe gambling issues and they refused.
The ombudsman sided with Revolut and said it was my own fault.
I then had another case where I received contact from a merchant to say that they were happy to give me a refund if Revolut initiated a chargeback but Revolut refused to help me. Again the ombudsman sided with Revolut.
I firmly believe that this thread has gone from being incredibly helpful to now stopping anyone else getting further refunds. Everyone is aware of this now and are very wise to it
Požádal jsem Velobet o SAR a oni to odmítli. Nejste si jisti, proč si myslí, že nejsou vázáni PDPL/GDPR! Doufám, že se mi podaří získat kontaktní údaje santedy.
I have made a SAR request to Velobet and they have refused it. Not sure why they think they aren’t bound by PDPL/GDPR! Hopefully I can get Santeda’s contact details.
Ahoj, to by bylo super děkuji...
Hi, that would be great Thankyou….
meeeegzzzz3838@outlook.com
Ani nevím, kde začít. Řídil jsem se radami z tohoto fóra a myslel jsem si, že bych mohl získat zpět část svých ztrát prostřednictvím zpětných zúčtování, ale teď se můj život rozpadá.
Právě mě zasáhla značka podvodu CIFAS – „Podvod první strany: Facility získané podvodem" – a jsem úplně v prdeli. Tohle není jen plácnutí přes zápěstí. Je to 6 let, co je mé jméno označeno všemi bankami a finančními institucemi Spojeného království.
Žádné kreditní karty: Všechny mé karty jsou zablokovány a moje žádosti o nové jsou odmítány.
Žádná půjčovna aut: Příští týden mám služební cestu a nemůžu si ani půjčit auto. Co mám říct svému šéfovi? Že jsem závislý na hazardu, který se pokusil ošidit systém a teď nezvládám ani základní pracovní logistiku?
Půjčky a hypotéky: Zapomeňte. Letos jsem plánoval koupit dům a teď na mě nikdo nesáhne.
Netušil jsem, že to může eskalovat tak rychle. Myslel jsem, že jde jen o jednoduchý spor. Poskytli všechny mé údaje, důkazy o mé činnosti a dokonce i historii transakcí CIFAS. Propojili všechno – IP adresy, geolokaci, časová razítka – a teď jsem úplně na černé listině.
Nejhorší na tom je to ponížení. Jak to vysvětlím svému zaměstnavateli nebo bance? „Ach, promiň, nemůžu si na služební cestu ani půjčit auto, protože jsem se pokusil vrátit vklady na hazard a teď jsem označen jako podvodník"? Je to drásající duše.
Naučil jsem se tvrdě, že tato offshore kasina nehrají. Mají týmy, které s tím bojují, a já jsem ztratil všechno, když jsem je chtěl porazit.
Kéž bych mohl vrátit čas. Následování těchto rad mě zničilo. Casino Guru mě zničil.
I don’t even know where to start. I followed the advice from this forum thinking I could recover some of my losses through chargebacks, but now my life is falling apart.
I just got hit with a CIFAS fraud marker – 'First Party Fraud: Facility Obtained by Deception' – and I’m completely screwed. This isn’t just a slap on the wrist. It’s 6 years of having my name flagged across every UK bank and financial institution.
No credit cards: My cards are all blocked, and my applications for new ones are getting rejected.
No car rental: I have a business trip next week, and I can’t even rent a car. What am I supposed to tell my boss? That I’m a gambling addict who tried to cheat the system and now I can’t even handle basic work logistics?
Loans and mortgages: Forget it. I was planning to buy a house this year, and now no one will touch me.
I didn’t realize this could escalate so fast. I thought it was just a simple dispute. They submitted all my details, evidence of my activity, and even my transaction history to CIFAS. They linked everything – IP addresses, geolocation, timestamps – and now I’m completely blacklisted.
The worst part is the humiliation. How do I explain this to my employer or my bank? 'Oh, sorry, I can't even rent a car on my business trip because I tried to chargeback gambling deposits and now I’m flagged as a fraudster'? It’s soul-crushing.
I’ve learned the hard way that these offshore casinos are not playing around. They have teams dedicated to fighting this, and I lost everything trying to beat them.
I wish I could turn back time. Following the advice here has destroyed me. Casino Guru has destroyed me.
Moje jediná rada na to je, vyžádejte si DSAR od společností pro sledování podvodů (CIFAS/Synectics Solutions), zjistěte, kdo přesně přidal značku.. pak jděte do této společnosti a požádejte o DSAR, podejte stížnost a napadněte značku .
Bohužel si myslím, že lidé jsou označováni za „přátelský podvod". Doporučuji, pokud zpochybňujete transakce pod nesprávným kódem MCC nebo kvůli blokování hazardních her na účtu, přistupte k tomu přímo po telefonu a vše jasně vysvětlete.
Pokud zpochybňujete transakce jako zboží, které nebylo přijato kvůli náhodným deskriptorům, měli byste se toho držet, dokud nebude dokončeno jakékoli vyšetřování. Pokud jste dostali značku CIFAS za prosté zpětné zúčtování, musíte se řídit výše uvedenou radou. Získejte DSAR od společnosti, která značku vydala, podejte stížnost, v případě potřeby předejte stížnost ombudsmanovi a vyhledejte právní pomoc rady právního zástupce vám mohou pomoci s jeho odstraněním, pokud bude vaše stížnost neúspěšná.
Možná by stálo za to pokusit se aktivně kontaktovat zainteresovaného obchodníka (obchodníky), abyste si mohli vytvořit důkaz o pokusu o vyřešení problému. Obchodníci, kteří reagují, vám obvykle doporučují, abyste svůj problém obrátili na svou banku. To by posílilo vaši obranu .
My only advice in response to this is, request a DSAR from the fraud monitoring companies (CIFAS/Synectics Solutions), find out exactly who added the marker.. then go to that company and request a DSAR, make a complaint and challenge the marker.
Unfortunately, I think people are getting flagged for "friendly fraud".. I would advise if you are challenging transactions under incorrect MCC code or due to having gambling blocks on the account to approach this directly over the phone and to explain everything clearly.
If you are challenging transactions as goods not received due to the random descriptors then you should stick to this this until any investigation completes. If you have been given a CIFAS marker for simply making chargebacks then you need to pursue the advice above.. get a DSAR from the company that issued the marker, make a complaint with them, forward the complaint to the ombudsman if needed and seek legal advice surrounding it as a solicitor may be able to help you get it removed if your complaint is unsuccessful.
It might be worth actively attempting contact with the merchant(s) involved so that you can build up proof of attempting to resolve, the merchant(s) that respond usually advise you to raise your issue with your bank.. this would build your defence.
Proč to uvedli jako podvod, jaký byl váš důvod pro zpracování zpětných zúčtování?
pokud přidali informace, jako je vaše geografická poloha, myslím si, že jste možná řekli, že jste tyto platby neprováděli sami, a pak viděli, že to bylo například z vaší domácí adresy?
Why did they submit this as fraud, what was your reason for processing chargebacks?
if they added info such as your geo location, it makes me think you perhaps said you didn’t make these payments yourself, and then they could see it was from your home address for example?
To musí být někdo, kdo pracuje pro kasina a snaží se vás vyděsit! účet vytvořen pouze dnes
That has to be someone working for the casinos trying to scare you ! account only made today
Nepřekvapilo by mě, jeden příspěvek, nový účet... Navíc řekli, že předložili všechny důkazy o činnosti, pokud by to byla pravda, oddělení podvodů/cifas by od obchodníků zjistilo finanční nesrovnalosti atd... Žádné podrobnosti o jejich spor a způsob, jakým je formulován, je podezřelý
Wouldn't surprise me, one post, new account... Plus said they submitted all evidence of activity, if that was true the fraud/cifas department would have picked up on the financial irregularities from the merchants etc... No details on their dispute either and the way it's worded is suspicious
To mě napadlo hned, jak jsem to viděl!
I thought that right away as soon as I seen it !
Když si to znovu přečtu, vidím to. Když mluvíme o služebních cestách, pronájmech aut a o „drcení duše" – zpochybňuji nyní platnost tohoto příspěvku.
Každopádně - aktualizace: QuickBit tvrdí, že nemá žádnou moji historii, požádal jsem o DSAR a odmítli. Řekl jsem jim, že jim nevěřím a že mají moje údaje a kupodivu nyní zpracovávají uvedené DSAR.
Upon re-reading it, I see it. Talking about business trips, car rentals and it being ‘soul-crushing’ - I’m questioning the validity of that post now.
Anyhow - update: QuickBit allege to have no history of me, I’ve requested a DSAR and they refused. I told them that I don’t believe them and that they DO have my details and weirdly enough, they are now processing said DSAR.
Také si uvědomte, že je americký pravopis realise.. takže zjevně nejde o britský účet.. Počítám, že je to defo kasina!
Also, realize is the American spelling of realise.. so clearly not a UK account.. I reckon it’s defo the casinos!
Rozhodně příspěvek zaměřený na "odstrašení" kohokoli, kdo zpochybňuje platby, žádné podrobnosti o jejich sporu, nový účet s jedním příspěvkem a jazykem/způsobem jeho formulace. Určitě bych dal peníze na tato stinná kasina, která monitorují toto fórum, docela jistě Radka naznačila, že fórum bylo již dříve kontaktováno, aby toto vlákno odstranilo, takže jejich vytváření účtů za takové příspěvky by nebylo překvapivé.
Definitely a post focused on "deterring" anyone disputing payments, no details of their dispute, new account with one post and the language/way it's worded. I'd put money on these shady casinos monitoring this forum for sure, pretty sure Radka insinuated that the forum had been contacted to take down this thread before, so them making accounts for posts like that wouldn't be surprising.
příspěvek jameswatkinsona je úplná blbost
to je nejhorší pokus o falešné britské jméno, jaký jsem kdy viděl. Toto jsou někteří z kasinových podvodníků, kteří se pokusili napsat něco „lidsky znějícího", protože nyní vidí, že musí splácet peníze. Ten text je formulován vtipným způsobem, takže to zní jako jedna z těch stupidních vládních reklam, které se snaží lidi odradit od různých zvyků. Jsem rád, že tyto pijavice konečně dostanou to, co si zaslouží, a teď jsou to ony, kdo se snaží zabránit dalším ztrátám tak ubohými pokusy.
jameswatkinson's post is complete bullst
that's the worst attempt at a fake British name I've ever seen. This is some of the casino crooks that tried writing something "human sounding" since now they see that they have to pay back money. That text is formulated in a funny way that makes it sound like one of those stupid government ads that try to dissuade people from different habits. I am glad that these leeches finally get what they deserve and now they're the ones trying to prevent further losses through such pathetic attempts.
Jen pro upřesnění – nejsem kasino, které se snaží někoho vyděsit. Kéž bych byl. Čtu tady měsíce. Teď opravdu potřebuji pomoc a radu, protože jsem zoufalý.
Just to be clear - I'm not a casino trying to scare anyone. I wish I was. I've been reading here for months. I genuinely need help and advice right now because I'm desperate.
Můj spor byl s Donbetem – provedl jsem zpětné zúčtování ve výši 495 GBP přes Wise kvůli těm náhodným názvům společností na mém výpisu. Zboží nebylo přijato.
Pokud mi nepomůžete, nevidím žádnou hodnotu v tom, co jste řekl.
My dispute was with Donbet - did a chargeback for £495 through Wise because of those random company names on my statement. Goods not received.
If you are not going to help me, I don't see any value in what you have said.
Jaké společnosti byly použity pro transakce? Jaký MCC byl použit? a jak se Wise dostal od zpětného účtování k vydání CIFAS? Jak jste ke sporu přistupovali, nepřišlo zboží apod.?
What companies were used for the transactions? What MCC was used? and how did Wise go from charging back to issuing you a CIFAS? How did you approach the dispute, was it goods not received etc?
Díky, že jste se skutečně pokusili pomoci místo toho, abyste mě obviňovali z toho, že jsem kasino. Pro každého je snadné hrát si na detektiva, zatímco se můj život rozpadá. Požadavky DSAR již byly odeslány
Thanks for actually trying to help instead of accusing me of being a f*cking casino. Easy for everyone to play detective while my life's falling apart. Already sent the DSAR requests
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.