před 3 měsíci
Přesně to samé pro mě, jen bych si přál, aby moje byly všechny Visa, protože je snazší projít
Exact same for me, I just wish mine were all Visa as they are easier to get through
0
Přesně to samé pro mě, jen bych si přál, aby moje byly všechny Visa, protože je snazší projít
Exact same for me, I just wish mine were all Visa as they are easier to get through
Vznesl jsem stížnost na Revolut 19/11/24, kde bylo uvedeno, že odpověď by měla být do 15 dnů. Právě jsem to dohnal, protože jsem nic neslyšel!
I raised a complaint to Revolut 19/11/24 it said reply should be within 15 days I just chased it up as I have not heard a thing !
Když poprvé zvýšíte zpětná zúčtování, nedělají to žádný problém, ale po několika případech je začnou více zkoumat, protože začnou být podezřívaví, proč zvyšujete tolik. Moje banka dělala moje peníze na začátku dobře a měla okamžité dočasné refundace, teď mě nutí čekat 45 dní, protože jsem v minulosti vznesl zpětná zúčtování a klást podrobnější otázky, je to nepříjemné.
uvědomujete si, že na tom obrázku je vaše jméno a vaše adresa 🤣 možná byste to měli zakrýt, docela osobní údaje, aby je každý viděl.
When you first raise chargebacks they do them no problem but after a few they start to look into them more as they start to get suspicious to why you are raising so many . My bank did mine fine at the start and had instant temporary refunds , now they are making me wait 45 days as I have raised chargebacks in the past and ask more in depth questions, it’s annoying .
you do realise your name and your address is in that picture 🤣 maybe you should cover that up , quite personal details for everyone to see .
Pro mě je to samé, Chase je prosadit, ale pravděpodobně o pár dní později vrátil 4/5, další teď musí čekat. Společnost Barclaycard je provedla poměrně rychle, ale stále dostávám dopisy s oznámením o dalších 6 týdnech na prošetření, předpokládám, že to byly nesprávné MCC, že mají důkazy, které ukazují, že jde o podvod od obchodníka, nebo je to generický dopis
Same for me, Chase is a pain to get them through but probably did 4/5 refund few days later, next ones now having to wait. Barclaycard did them fairly quickly but I keep getting letters saying another 6 weeks to investigate, I am assuming as they were incorrect MCC that they have evidence to show it’s fraud from merchant or alternatively it’s a generic letter
Udělal jsem to, ale ty na výplatu a Falcora byly převod prostředků, takže si myslím, že je to irelevantní
I did but the ones to payop and Falcora were funds transfer so that’s irrelevant I think
Ok kámo, teď jsem to smazal, je to jen adresa, s kterou se toho opravdu moc dělat nedá.
Ano, zdá se, že je to první, žádný problém, pak příště, když to bude velký problém, mohl bych to nechat, protože jsem získal více než dost prostřednictvím banky, budu přemýšlet, že bych jim mohl dát tohle😂
Ok mate I deleted it now its only an address not much can be done with it really.
Yes it seems to be 1st ones no hassle then next time a big hassle I might just leave it as I got more than enough raised through the bank I will have a think I might just give them this one😂
Ahoj, hledám pomoc a nějaké informace o ZPDG a GAIW-DONATION. Byl bych rád, kdyby mi někdo mohl pomoci s postupem CB atd. Můj email .
anbieter: 21c****o.net, curacao
Ps - přečetl jsem více než 100 stránek z tohoto tématu, ale ztrácím se ve spoustě informací🙁 prosím pomozte
Hallo, I look for help and some information about ZPDG and GAIW-DONATION. I would be great if someone could help me with the CB procedure etc. My Email pigwajanina108@gmail.com.
anbieter: 21c****o.net, curacao
Ps - I read more than 100 pages from this topic but I am lost in lots of information🙁 please help
Revolut jsou naprosto příšerní – jejich postoj je takový, že odmítají všechno, pokud nemáte nepřekonatelné důkazy. Odmítají cokoliv, co bylo potvrzeno při provádění platby – pokud neprovedete zboží a služby. I tak to mohou odmítnout.
Revolut are absolutely horrendous - their position is that they reject everything unless you have insurmountable evidence. They reject anything that has been confirmed as you making the payment - unless you do a Goods and Services one. Even then they may refuse it.
Ano, beznadějně jsem se snažil říct, že poslední, na který jsem vznesl, je podvod se zpětným zúčtováním, na který byl nyní upozorněn ombudsman, a oni také ignorovali další 4 transakce, takže jsem na ně vznesl další stížnost Vznesl jsem také několik stížností na podvod a dostal jsem zprávy o příjmu, pak jsem stále dostával řekl, že nic nebylo vzneseno na jejich straně, pak řekli, že ano, ale nikdy jsem nedostal žádné výsledky, opravdu frašku!
Yes hopeless tried to say the last one I raised is chargeback fraud that has now been raised to the ombudsman and they also ignored the other 4 transactions so I raised another complaint for them I raised several fraud claims as well and got receipt messages then kept getting told nothing has been raised their side then said it had but I never got any outcomes just a farce really !
VÝZVA NA VŠECHNY ČLENY FÓRA
Pánové a dámy
Chci vám předložit následující návrh.
Logičtější a s větší šancí na úspěch by bylo sejít se a získat zpět své ztráty, protože všichni víme, jakou bolest jsme zažili, kolik nocí jsme nespali, kolikrát jsme plakali...
Udělejme s tím vším konec a už nikdy nedovolme nikomu z nás přiblížit se hazardním praktikám.
Navrhuji, abychom se zorganizovali a obrátili se na dobrou advokátní kancelář specializovanou na nelegální hazard a požadovali vrácení našich ztrát.
Udělal bych to, kdyby v mé zemi existovaly specializované advokátní kanceláře, které bohužel neexistují.
Zorganizujme se, chlapi, jedině tak je můžeme porazit.
Začněme vytvořením fóra
Děkuji a doufám, že od vás všech uslyším návrhy.
APPEAL TO ALL FORUM MEMBERS
Gentlemen and ladies
I want to submit the following proposal to you.
It would be more logical and with a greater chance of success to come together and reclaim our losses, for we all know the pain we have experienced, how many nights we have not slept, how many times we have cried...
Let's put an end to all this and never let any of us get close to gambling practices again.
I suggest that we organize ourselves and contact a good law firm specializing in illegal gambling, claiming the return of our losses.
I would do it if there were specialized law firms in my country, which unfortunately don't exist.
Let's organize ourselves, guys, only then can we defeat them.
Let's start by creating a forum
Thank you and I hope to hear suggestions from all of you.
ΈΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΌΛΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ
Κύριοι και κυρίες
Θέλω να σας υποβάλλω την εξής πρόταση.
Θα ήταν πιο λογικό και με μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας να συνασπιστουμε και να διεκδικήσουμε πίσω τις απώλειες μας που όλοι ξέρουμε τι πόνο έχουμε βιώσει πόσα βράδια δεν κοιμηθήκαμε πόσες φορές κλάψαμε...
Ας βάλουμε ένα τέλος σε όλο αυτό και να μην ξανά πλησιάσει κανείς μας σε πρακτικές τζόγου.
Προτείνω να οργανωθούμε και να απευθυνθούμε σε ένα καλό δικηγορικό γραφείο με ειδίκευση στον παράνομο τζόγο διεκδικώντας την επιστροφή των απωλειών μας.
Θα το επρατα εγώ αν στην χώρα μου υπήρχαν εξειδικευμένα δικηγορικά γραφεία που δυστυχώς δεν υπάρχουν.
Ας οργανωθούμε παιδιά μόνο τότε μπορούμε να τους νικήσουμε.
Ας ξεκινήσουμε με την δημιουργία ενός φόρουμ
Σας ευχαριστώ και ευελπιστώ να ακούσω προτάσεις από όλους σας
Hune, myslím, že všichni oceňujeme tvůj nápad, ale ve skutečnosti mnozí z nás prostě nemají volné finanční prostředky, abychom mohli přispět na poplatky za právní kanceláře.
Také to může být případ jurisdikce a věřte mi, že jsem se na to podíval. Může se stát, že budete muset jít po skutečné společnosti registrované podnikání jako celku, jako je například Santeda. Vzhledem k tomu, že mnozí z nás jsou v tolika různých geografických lokalitách, bude extrémně obtížné prosadit se, pokud se toho nechopí velmi dobrá advokátní kancelář a stojí to za to? soud, který není v zemi jejich bydliště, protože všechny naše zákony jsou tak odlišné. Rád bych viděl, aby tyto společnosti zaplatily cenu a byly postaveny před soud jako mnoho z nás, ale je to vysoké riziko. Jedinou další možností, kterou jsem si myslel, je možná zahájit petici a přimět dostatek lidí k podpisu, jakmile bude dostatek lidí. licence na hazardní hry Curacao požadující, aby buď odebrali licence, pozastavili je nebo přezkoumali. Pokud ne, vystavte herní licenci Curacao korupci shora za to, že to dovolili tím, že šli do novin všude ve všech zemích s peticí. 🙂
Hun, I think we all appreciate your idea but ,realistically many of us just don't have the spare funds to contribute to these law firm fees .
Also it might be a case of jurisdiction as well belive me I have looked into this . It may be the case you have to go after the actual company registered buissness as a whole say like Santeda for instance. As many of us are in so many different geo locations it will be extremely difficult to pursue unless a very good law firm takes it on and they cost .Are people prepared to take the chance risking more money on something that there is no guarantee winning in a court of law not in their country of residence as all our laws are so different. I would love to see these companies pay the price and be brought to justice like many of us but it's a high risk .The only other option I thought is to maybe start a petition and get enough people to sign once there is enough present it to the Curacao gambling licence demanding they either revoke licences, suspend ,or review .If not expose Curacao gaming license for corruption from the top for allowing this to happen by going to news papers everywhere in all countries with the petition. 🙂
Promphives říká, že nemohou vrátit peníze, ale pokud kontaktuji svou banku, mohou provést zúčtování. Banka je Revolut, tento e-mail jsem také sdílel s revolutem, ale poté asi po 5 minutách odmítl zúčtování.
Jak to tak může být?
Promphives says that they can't refund, but if i contact my bank they can make a chargeback. The bank is Revolut, i also shared this email with revolut but then declined the chargeback after around 5 minutes.
How can it be like that?
Včera jsem měl peníze ze zpětného zúčtování zatím jen u jednoho z nich, je to asi 1 měsíc poté, stále čekám na ostatní
I have had money yesterday from my chargeback just one of them so far, this is about 1 month after, still waiting on others
Co řekl FOS?
Bylo to prvotní rozhodnutí „vyšetřovatele", nebo jste jej předali dále rozhodnutí ombudsmana?
What did the FOS say?
Was this the initial determination by an ‘investigator’ or did you refer it further for an ombudsman determination?
Rozhodně je zvláštní, jak některým vracejí peníze a jiným ne. Člověk by si myslel, že to bude všechno ve stejnou dobu!
It is definitely weird how they refund some and not the others. You'd think it would all be at the same time !
Právě jsem dostal e-mail z Kinghills (jednoho z kasin, které jsem používal) s žádostí o důkaz o mé registraci na Gamstop a myslím, že mi vrátí peníze 🤣
Jeden z riskantních obchodníků jim určitě situaci řekl. Dám vám vědět, co se stane.
I just got an email from Kinghills (one of the casinos I used) asking for proof of my Gamstop registration and I think they are going to refund me 🤣
One of the dodgy merchants must have definitely told them the situation. I'll let you guys know what happens.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.