DomůFórumKasinaOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 286)

 od kirekin
|
1 547 706 zobrazení 12 025 odpovědí |
|
1...285 286 287...643
beaty1989 příspěvek smazal/a

Je možné získat náhradu, pokud jste použili flexipin?

Automaticky přeloženo:

Zkontrolujte, zda jste vyplnili správné datum, někdy stisknete příliš rychle, možná jste omylem zadali datum před uskutečněním transakcí, vždy zkontrolujte rok a vše je správně 🙂

Automaticky přeloženo:
beaty1989 příspěvek smazal/a

Aha!


Stačí napsat na mobilumpay


"Dobrý den Vážený mobilumpayi, můžete potvrdit, že je v pořádku, abych tyto transakce zúčtoval přes Revolut, protože mi nikdy nebyla doručena žádná kryptoměna, a pak mi pomoci vrátit transakce?"

Pak už jen čekáte na odpovědi, kde potvrdí a ukážete to Revolutu🙂


Automaticky přeloženo:
beaty1989 příspěvek smazal/a

Ano, vypadá to dobře, většinou naštěstí odpovídají docela rychle 👌

Automaticky přeloženo:

Mám transakci na Revolut pro excurr Přečetl jsem si podmínky na jejich webu, kde se píše, že Spojené království je na jejich webu omezená země, takže jsem jim poslal zprávu, že si nejsem jistý, jestli to bude mít nějaký rozdíl

Automaticky přeloženo:

Fca řekl, aby s nimi podal oficiální stížnost na Cardaq! Takže to budu dělat!

Automaticky přeloženo:
beaty1989 příspěvek smazal/a
Dt100

Ok, vzdal jsem to ani součet bez odpovědi

Automaticky přeloženo:

Vzhledem k tomu, že jste nikdy neobdrželi žádné zboží, mělo by být stále možné získat peníze zpět, i když to bylo více než 3 měsíce.


Některé transakce mi však Revolut odmítl právě proto, že to bylo přes 3 měsíce😕

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

Cardaq 100000% zpracován SMPAY

Automaticky přeloženo:
Dt100

Vím, kámo, ale oni nás jen zatemňují!

Automaticky přeloženo:
Dt100

Můj příteli, našel jsi něco s národní sázkou?

Automaticky přeloženo:

měl jsem dnes tuto aktualizaci od banky týkající se posledních mých zpětných zúčtování, nedostanu ten spodní o 120 dnech, může mi někdo poradit, co mohu udělat s těmito. filefile

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Williamj86

Nedostanete je , pokud je více než 120 dní mate divné , jak to dělají , pak se jich nedočkáte , že ty zmetky nezvednou !

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05

jeho můžeme prodloužit na maximálně 540 dní, tak proč to neudělají, nenechte se mýlit, šťastný, že ostatní byly zúčtovány, ale stále jsem si neuvědomil, dokud jsem o víkendu nezkontroloval své výpisy.

Automaticky přeloženo:
Zeus212 příspěvek smazal/a
Williamj86

Nemyslím si, že by mohli, stejně jsem se nikdy nedostal tak daleko zpět

Automaticky přeloženo:
1...285 286 287...643
Jít na stránkuz 643 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky