DomůFórumKasinaOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 213)

 od kirekin
|
1 290 481 zobrazení 10 173 odpovědí |
|
1...212 213 214...540
boots2024

Měl jsem štěstí jen s Jokabetem, který to dělal, většinu z nich to nezajímá.

Automaticky přeloženo:

ahoj všichni,

Obtěžuje se někdo poslat e-mail kasinům přímo s žádostmi o vrácení peněz pomocí šablon dopisů?

Vzhledem k tomu, že posíláme e-maily obchodníkům, kteří e-maily kasinu nemohou způsobit žádnou škodu?

Automaticky přeloženo:

S největší pravděpodobností to budou ignorovat tbh. Je však v jejich zájmu, aby to napravili, protože jim zpracovatelé plateb účtují poplatky za zúčtování.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9

Jo, předpokládám, že to tak je, ale myslím, že to stojí za pokus... není co ztratit.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82

Přesně tak, bylo by v jejich nejlepším zájmu třídit před cestou zpětného zúčtování atd

Automaticky přeloženo:

Ví někdo, kdo stojí za následujícím:

BYTE NOVINKY

Obchod SmPadPFGaming

Bitsent

KEYLSM

VKLAD

CSH - Topup

AL_Logo Creator

Vexoria

PRLMgTech

PRL*TheJansel

Jakékoli informace by byly velmi oceněny!

Pracuji na obrovském projektu zahrnujícím FI, VISA, Mastercard a další.

Ale za vším výše uvedeným mi chybí společnosti/webshopy.

Pomozte mi to odhalit a bude to přínosem i pro vás.


Lokalizoval jsem asi 50 falešných obchodníků, ale chybí mi ten výše.


Prosím pomozte mi kluci! Budeme z toho mít prospěch všichni.

Automaticky přeloženo:
boots2024

Pouze Jokabet mi vrátil peníze přímo.

Velovet, luckypays, Donbet, mystake a nationalbet všechny zamítnuty

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Obchodník mi vrátil peníze. Každý, kdo má jako jeden z obchodníků bookpersue. Kontaktujte je zde: vracejí peníze.

Automaticky přeloženo:

Ví někdo, kdo stojí za následujícím:

BYTE NOVINKY

Obchod SmPadPFGaming

Bitsent

KEYLSM

VKLAD

CSH - Topup

AL_Logo Creator

Vexoria

PRLMgTech

PRL*TheJansel


Automaticky přeloženo:
boots2024

Samozřejmě není co ztratit, jen to může být časově náročné.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Colin09 byl odstraněn

Pomohl někdo proti creapay.cz?

Právě jsem dostal jednu odpověď, že odpoví do 14 dnů, ale nikdy jsem od nich neslyšel.

dostal za ně přes 30 tisíc

Automaticky přeloženo:
HansHasse

Také hledám smpaypf*gamingstore. Lidé zde navrhli společnost Magua Pay Inc

Automaticky přeloženo:

Ví někdo, kdo stojí za následujícím:

BYTE NOVINKY

Obchod SmPadPFGaming

Bitsent

KEYLSM

VKLAD

CSH - Topup

AL_Logo Creator

Vexoria

PRLMgTech

PRL*TheJansel


Automaticky přeloženo:

Však to nejsou oni! Poslal jsem e-mail a o transakcích jakéhokoli druhu nevědí nic.

Automaticky přeloženo:

Bitsent = Quickbit eu AB


Nikomu to nevracejí. Nejsou tedy zajímaví.


Quickbit by měl být informován švédským úřadům a finansinspektionen/skatteverket.


Toto je hotovo.

Tak. Toto je ponecháno, o čem potřebuji informace


BYTE NOVINKY

Obchod SmPadPFGaming

KEYLSM

VKLAD

CSH - Topup

AL_Logo Creator

Vexoria

PRLMgTech

PRL*TheJansel

Automaticky přeloženo:

Hej,


měl odpověď od NatWest, která to řekla. Jakákoli pomoc, kam mohu nyní zajít, bude velmi oceněna, nikdy mě nepožádali o jakýkoli důkaz, jen mi řekli, abych počkal na odpověď.

file

Automaticky přeloženo:

Hej,


měl odpověď od NatWest, která to řekla. Jakákoli pomoc, kam mohu nyní zajít, bude velmi oceněna, nikdy mě nepožádali o jakýkoli důkaz, jen mi řekli, abych počkal na odpověď.

file

Automaticky přeloženo:

Podejte stížnost. V případě zamítnutí kontaktujte ombudsmana. Nic moc jiného dělat nemůžete.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Ahoj,


Věděli byste, co napsat do stížnosti nebo máte třeba šablonu, kterou bych mohl použít. Děkuji za odpověď btw

Automaticky přeloženo:

Ahoj,


Věděli byste, co napsat do stížnosti nebo máte třeba šablonu, kterou bych mohl použít. Děkuji za odpověď btw

Automaticky přeloženo:

Musíte požádat banku o jejich formulář pro stížnosti - oni vás pak požádají, abyste jim stížnost podrobně vysvětlili, stejně jako ombudsman, pokud to zajde tak daleko, takže žádné šablony jako takové. Stačí vysvětlit, že obchodníci neodpověděli, neposkytli žádné zboží ani služby, žádné účtenky, chybný kód MCC atd.

Automaticky přeloženo:
Williamj86

Co bylo základem vaší stížnosti? Požádali jste o zpětné zúčtování?

Automaticky přeloženo:
boots2024

Ahoj,


Ano, zkoušel jsem zpětné zúčtování za zboží, které nebylo přijato, a pak jej banka změnila na binární obchodní spor, aniž by se mnou o tom ve skutečnosti mluvila. Právě jsem obdržel e-mail 3 dny po zahájení sporu, pokud jde o sázky, uložil jsem peníze ve více vyhrál než vložil jsem chtěl vybrat kasino mě požádalo, abych znovu poslal svou informační adresu, bankovní kartu atd. den poté, co jsem se pokusil přihlásit, účet byl uzamčen online chat mi nedokázal sdělit, proč byl můj účet uzavřen, aby šel cestou zpětného zúčtování

Automaticky přeloženo:
1...212 213 214...540
Jít na stránkuz 540 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky