DomůFórumKasinaOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 102)

 od kirekin
|
1 286 175 zobrazení 10 166 odpovědí |
|
1...101 102 103...540
CryptoG82

Dobře, to samé pro mě. Stále jsem ale nepochopil, zda Vám přišly vágní emaily o zrušení plateb nebo zda Vám právě přišly automatické emaily, že Váš email byl úspěšně přijat. Děkuji

Automaticky přeloženo:

Je to dlouhá doba? Zkusili jste jim poslat zprávu znovu? Osobně jsem od nich dostal rychlou odpověď. Také jsem je informoval o nelegálních platbách za hazard. Moc si z nich nedělám naděje, ale i tak bych chtěl zpět své peníze, které zmizely ve větru a nikdy se nedostaly ani do kasina.

Automaticky přeloženo:
Glamors12

Ne, dostal jsem automatické e-maily se zprávou „Platba zrušena". Neměl žádné peníze, takže uvidím, co to všechno znamená, až jejich zástupce odpoví.

Automaticky přeloženo:

file

Automaticky přeloženo:

Nevíte někdo, kdo je náhodou poskytovatel plateb pro goldenbet?

Automaticky přeloženo:
2scottjason

Stejně to bývalo Paydo nebo PayOp.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82

Ještě jednou děkuji za pomoc, kontaktoval jsem oba

Automaticky přeloženo:
CryptoG82

Zajímavý. Který den jste podali stížnost ohledně platby a kdy jste tento e-mail obdrželi?

Automaticky přeloženo:
Glamors12

Včera, e-mail přijat dnes.

Automaticky přeloženo:

Ohhh, zobrazuje se jako NikoTPF*FAQSOLUTIONS

Automaticky přeloženo:

Ano, stále se snažím získat kontakt na ZP Telephono003....pokud někdo něco najde, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:

Díky, teď jsem jim poslal e-mail, hádám, že budu mít štěstí, když mi z vaší zprávy vrátí peníze?

Automaticky přeloženo:

Nebude to účet kasina, protože je více než rok uzavřen! Počkám a uvidím, jaká bude oficiální odpověď.

Automaticky přeloženo:
2scottjason

Myslím, že máš štěstí. Protože jsem nastoupil do vlaku příliš pozdě a dostal jsem odpověď, kontaktujte svou banku.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82

Může to být začátek tzv. "vymáhání" / spor o platbu a výplata platbu zadrží, dokud se případ nevyřeší jedním/druhým způsobem.

Automaticky přeloženo:
Glamors12

Dosud jsem od nikoho neobdržel vrácení peněz, pouze jsem poslal e-maily bance, společnosti a několika poskytovatelům plateb. Myslím, že jsem také nastoupil do vlaku příliš pozdě

Automaticky přeloženo:
2scottjason

Nicméně bych řekl, že to zkus. Také jsem vstoupil příliš pozdě a stále se mi podařilo získat jednu náhradu.

Automaticky přeloženo:
Glamors12

Děkuji a budu

Automaticky přeloženo:

Nebudu zveřejňovat, co jsem napsal, dokud nepošlou konečnou odpověď...bez urážky! Pokud to půjde, rád se podělím.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Nechal jsem zaplatit transakci Motiv8 Techn. Umístěný v Nigérii. Moje banka řekla, že nemohli podat zpětné zúčtování, protože jsem použil 2FA, ale šlo to týmu pro podvodníky a včera jsem obdržel refundaci zpět na svůj účet.

Automaticky přeloženo:
1...101 102 103...540
Jít na stránkuz 540 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky