Máte pravdu. V tom se Revolut liší od vaší běžné banky. Nebudou provádět zpětná zúčtování, pokud není zřejmé, že došlo k problému.
Your correct. This is where Revolut are different from your normal bank. They won't do chargebacks unless it's obvious that an issue has occurred.
Mohu doporučit právníka, který se obrátí na poskytovatele platebních služeb a dotčená kasina.
Náklady:
Jednorázový poplatek za poradenství
Procentní příspěvek v závislosti na sporné částce, až 35 %
Stačí mě kontaktovat a já vám poskytnu kontaktní údaje.
richter-eddy[at]web.de
Jsou vyžadovány následující dokumenty:
Vklady a výběry v kasinu
Výpisy z bankovního účtu / karty
Plná moc
Prohlášení o přidělení procentuální účasti
I can recommend a lawyer who will contact payment service providers and the casinos concerned.
Costs:
One-time Consultancy fee
Percentage contribution depending on the amount in dispute, up to 35%
Just get in touch with me and I'll give you the contact details.
richter-eddy[at]web.de
The following documents are required:
Deposits and withdrawals in the casino
Bank account / card statements
Power of attorney
Declaration of assignment for the percentage participation
Mohu doporučit právníka, který se obrátí na poskytovatele platebních služeb a dotčená kasina.
Náklady:
Jednorázový poplatek za poradenství
Procentní příspěvek v závislosti na sporné částce, až 35 %
Stačí mě kontaktovat a já vám poskytnu kontaktní údaje.
richter-eddy[at]web.de
Jsou vyžadovány následující dokumenty:
Vklady a výběry v kasinu
Výpisy z bankovního účtu / karty
Plná moc
Prohlášení o přidělení procentuální účasti
I can recommend a lawyer who will contact payment service providers and the casinos concerned.
Costs:
One-time Consultancy fee
Percentage contribution depending on the amount in dispute, up to 35%
Just get in touch with me and I'll give you the contact details.
richter-eddy[at]web.de
The following documents are required:
Deposits and withdrawals in the casino
Bank account / card statements
Power of attorney
Declaration of assignment for the percentage participation
Je nějaká šance, že také najdeš mého bratrance v Nigérii, který je princ a má 10000000000 milionů, které dostanu
zdědit
Is there any chance you will also find my cousin in Nigeria who is a prince and has 10000000000 million that I will get
inherit
Finns där någon chans att du också hittar min kusin i Nigeria som är en prins och har 10000000000 miljoner som jag ska få
ärva
Mohu doporučit právníka, který se obrátí na poskytovatele platebních služeb a dotčená kasina.
Náklady:
Jednorázový poplatek za poradenství
Procentní příspěvek v závislosti na sporné částce, až 35 %
Stačí mě kontaktovat a já vám poskytnu kontaktní údaje.
richter-eddy[at]web.de
Jsou vyžadovány následující dokumenty:
Vklady a výběry v kasinu
Výpisy z bankovního účtu / karty
Plná moc
Prohlášení o přidělení procentuální účasti
I can recommend a lawyer who will contact payment service providers and the casinos concerned.
Costs:
One-time Consultancy fee
Percentage contribution depending on the amount in dispute, up to 35%
Just get in touch with me and I'll give you the contact details.
richter-eddy[at]web.de
The following documents are required:
Deposits and withdrawals in the casino
Bank account / card statements
Power of attorney
Declaration of assignment for the percentage participation
Dobrý den, chci jen říct, že nejsme zvyklí na reklamy; konkrétně v tomto vláknu to může vypadat jako obchodní lov. Doporučuji, abyste si nejprve přečetli naše smluvní podmínky:
https://casino.guru/terms-and-conditions 👈
Prosím, nesnažte se zaujmout hráče navrhováním placených služeb. Jinak bych ti musel zablokovat účet. aby bylo toto fórum pěkné a bezpečné.
Prosím, mějte to na paměti.
Hello, I just want to say that we are not used to advertisements; specifically in this thread, it may seem like business hunting. I suggest you read our terms and conditions first:
https://casino.guru/terms-and-conditions 👈
Please do not try to engage players by suggesting paid services. I would have to ban your account otherwise. in order to keep this forum nice and safe.
Please, keep that in mind.
Nenabízel jsem žádné placené služby, mohu pouze jmenovat právníka, který bude požadovat zpět ztráty. Uvedená e-mailová adresa slouží pouze k předání údajů o advokátovi.
Je to férový obchod pro obě strany a tento typ reklamace se v Německu řeší zhruba čtyři roky. Čím větší ztráta, tím nižší procento, čím menší ztráta, tím vyšší procento. Ti, kteří nechtějí poplatek za poradenství, platí vyšší procento, když se účastní.
Dostal jsem od poskytovatele 8700 eur, z nichž 15 % šlo právníkovi... Sečteno a podtrženo, zbylo mi 7195 eur mínus poplatek za poradenství.
Každý, kdo pilně kopíruje zprávy do kasin a poskytovatelů služeb, by se neměl divit, že za to nic nedostane. Navíc by se dalo říci, že nepřítel čte!
I have not offered any paid services, I can only name a lawyer who will claim back losses. The email address provided is only for passing on the lawyer's details.
It is a fair "deal" for both sides and this type of reclaim has been handled in Germany for around four years. The greater the loss, the lower the percentage, the smaller the loss, the higher the percentage. Those who do not want a consulting fee pay a higher percentage when they participate.
I received 8700 euros from a provider, 15% of which went to the lawyer... The bottom line was that I was left with 7195 euros minus the consulting fee.
Anyone who diligently copies the messages to the casinos and service providers should not be surprised if there is nothing in return. Furthermore, one could say that the enemy is reading along!
Ich habe keine kostenpflichtigen Dienste angeboten, ich kann lediglich einen Anwalt benennen der Verluste zurückfordert. Die genannte Mailadresse ist lediglich für die Weitergabe der Daten des Anwaltes.
Es ist für beide Seiten ein fairer "Deal" und die Art der Rückforderung wird in Deutschland schon seit rund 4 Jahren so gehandhabt. Je größer der Verlust, desto geringer der Prozentsatz, je kleiner der Verlust desto höher der Prozentsatz . Wer keine Beratungsgebühr möchte, zahlt mehr Prozente bei der Beteiligung.
Ich habe 8700 Euro von einem Anbieter erhalten, hiervon gingen 15% an den Anwalt... Unter dem Strich blieben mir 7195€ abzüglich Beratungsgebühr.
Wer hier immer fleißig die Nachrichten an die Kasinos und Dienstleister kopiert darf sich nicht wundern wenn es nichts zurück gibt, ferner kann man sagen, der Feind ließt mit!
Ahoj všichni
Chci se s vámi všemi podělit o svůj příběh a možná mi někteří z vás dají nějaké rady nebo tipy.
Jsem závislý na hazardních hrách a byl mi zablokován přístup do všech kasin se švédskou licencí. Přestože já'
Když jsem se léčil kvůli svým problémům s hazardem, psychicky jsem se zhroutil a zaregistroval jsem se u Tsars. Nechali mě hrát a dokonce ověřili můj účet. Tom, aby můj příběh byl kratší, nakonec jsem tam utratil asi 5000 EUR. Pro někoho tato částka nemusí být moc, ale pro mě ano.
Zde je to, co jsem se snažil udělat, abych získal své peníze zpět:
1. mluvil s kasinem: Řekli mi, že je mou odpovědností používat jejich služby nebo ne. Vůbec jim na lidech nezáleží. Přestal jsem s nimi mluvit, protože mi bylo jasné, že mi nebudou rozumět. Jde jim jen o peníze, bohužel…
2. nahlásili policii: znovu shrnuto - neudělali nic, protože kasino nemá sídlo ve Švédsku.
3. Obrátil jsem se na svou banku (pro ty, kteří by se zajímali o Swedbank) a požádal o zpětné zúčtování: Vzhledem k tomu, že mé vklady byly nedávné, myslel jsem si, že by bylo možné získat své peníze zpět. Místo toho byl můj účet zmrazen a navzdory poskytnutí vysvětlení a důkazů, včetně komunikace s kasinem a historie transakcí, nebyly proti kasinu podniknuty žádné kroky. Probíhá vyšetřování, ale podle toho, co jsem slyšel, se šance na vrácení peněz blíží nule.
Celá tahle situace mě ještě víc zoufalá. Nerad si moc stěžuji, ale po přečtení tohoto vlákna na fóru se zdá, že není mnoho jiných způsobů, jak získat peníze zpět. Měli štěstí ti, kterým se podařilo získat zpět své peníze.
Hey everyone
I wanna share my story with you all, and maybe some of you can give me some advice or tips.
I'm a gambling addict and I've been blocked from all the Swedish-licensed casinos. Even though I'
m in therapy for my gambling issues, I had a mental breakdown and registered with Tsars. They let me play and even verified my account. Tom make my story shorter, I ended up spending like 5000 EUR there. For some, this amount might not be much, but it is to me.
Here is what I tried to do to get my money bac:
1. talked to the casino: They told me it was my responsibility to use their services or not. They don't care about people at all. I stopped talking to them cause it was clear they weren't going to understand me. They only care about money, sadly…
2. reported to the police: again, to sum up - they did nothing since the casino isn't based in Sweden.
3. Reached out to my bank (Swedbank for those who wondering) and requested a chargeback: Since my deposits were recent, I thought it might be possible to get my money back. Instead my account was frozen, and despite providing explanations and evidence, including communication with the casino and transaction history, no actions were taken against the casino. There's an ongoing investigation but from what I've heard the chances of getting my money back are close to 0.
This whole situation makes me even more desperate. I don't like to complain much, but after reading through this forum thread, it seems there aren't many other ways to get funds back. Lucky those who managed to recover their money.
Moc nerozumím tomu, co máte na mysli. Požádali jste o zpětné zúčtování na základě toho, že jste závislí na hazardních hrách a že vás kasino nechalo hrát, nebo co jste tím psal do banky?
Do not quite understand what you mean. Have you requested a chargeback on the grounds that you are addicted to gambling and that the casino let you play, or what did you write to the bank do you mean?
Förstår inte riktigt vad du menar. Har du begärt en chargeback på grunderna att du är spelberoende och att casinot lät dig spela, eller vad skrev du till banken menar du?
Také jsem podal mnoho stížností. Můj účet však nebyl zmrazen ani uzamčen. Může to přijít, každopádně mě to opravdu nezajímá. Neudělal jsem nic nezákonného. Stále čekám na odpověď od banky, protože případ "probíhá".. Ale také jsem poslal veškerou komunikaci, kterou jsem měl se společnostmi, také řekl, že některé společnosti zaplatily. Musíte se snažit dělat to nejlepší, co můžete, a přimět banku, aby to pochopila.
I have also made a lot of complaints. However, I have not had my account frozen or locked. It might come, either way I don't really care about it. I haven't done anything illegal. I am still waiting for a response from the bank as the case is "in progress".. But I also sent all the communications I had with the companies, also told that some of the companies paid back. You have to try to do the best you can and get the bank to understand.
Jag har också gjort massa reklamationer. Jag har dock inte fått mitt konto fryst eller låst. Det kanske kommer, hur som helst så bryr jag mig inte så mycket om det. Jag har inte gjort något som är olagligt. Jag väntar fortfarande på svar ifrån banken då ärendet stå "pågående".. Men jag skickade också med alla kommunikation jag haft med företagen, berättade också att vissa av företagen betalt tillbaka. Man får försöka göra så gott man kan och få banken och förstå.
Doporučuje všem, aby zavolali do banky a promluvili si s nimi. Udělal jsem to a dostalo se mi skvělé léčby.
Recommends everyone to call the bank and talk to them instead. I did and received great treatment.
Rekommenderar alla att ringa till banken och prata med dom istället. Det gjorde jag och fick jättebra bemötande.
Byli jste jedním z těch, kteří měli samolepky Mail for?
Were you one of those who had Mail for stickers?
Var du en av dom som hade Mail till stickers?
Ne Promiň! Odložil jsem to e-mailem podvodným společnostem docela rychle. Zabralo vám to příliš mnoho energie a času, také jste se tím stal trochu posedlý. Když vám pak prochladla ruka, měli jste stejné pocity, jako když jste o peníze přišli. Místo toho jsem prošel bankou. Od elegra jsem však dostal nemocnou částku a byli jediní.
No sorry! I put this down by emailing the scam companies pretty quickly. Took too much energy and time, you also became a bit obsessed with it. When you then got your hand cold, you got the same feelings as when you lost the money. I went through the bank instead. However, I got a sick amount from elegro and they were the only ones.
Nej tyvärr! Jag la ner detta med att maila scambolagen ganska så fort. Tog för mycket energi och tid, man blev också lite besatt av det. När man sen fick kalla handen så fick man samma känslor som när man förlorade pengarna. Jag gick genom banken istället. Jag fick dock en sjuk summa av elegro och det var också dom enda.
Ano, stejně dobře. Nechápu, proč z toho tolik lidí šílí. Ale reagoval jsem na dost nových účtů, které přicházejí a upozorňují, že banka zmrazila účet atd. atd
Yes, just as well. I don't understand why so many people are freaking out about it. But I have reacted to quite a few new accounts that arrive and warn that the bank has frozen the account, etc., etc
Ja lika bra. Jag fattar inte varför så många är skraja över det. Men jag har reagerat på ganska många nya konton som kommer och varnar att banken fryst konto osv osv
Někdo, kdo má skutečné informace a šablonu, může mluvit přes e-mail? Mám jich spoustu, ale kromě rozhovoru s bankou si opravdu nejsem jistý, kde začít
Anyone with genuine info and a template able to speak over email? I have loads of these but other than speak to bank I'm not really sure where to start
Rabidi NV vyhlásila bankrot! Zkontrolujte kasino dříve pod jejich kontrolou. Nyní působí pod novou společností na Curacau!
podvádět hráče, krást peníze, vyhlásit bankrot a pokračovat v tom samém pod novým deštníkem!
tak jednoduché
Rabidi NV filed bankruptcy! Check the casino previously under their control. They are now operating under a new company in Curacao!
cheat players, steal money, file for bankruptcy and continue to do the same under a new umbrella!
as simple as that
Zdá se, že Revolut se nyní posouvá vpřed se spory. Nezmiňujte nic o kasinových hrách, protože pak je to těžké vysvětlit, protože si to vykládají tak, že jste nebyli podvedeni, řídí se pravidly Mastercard a Visa.
Zdá se, že to s nesprávnými kódy obchodníků bohužel nechápou, pokoušeli se jim to dříve bez úspěchu vysvětlit.
Vzhledem k tomu, že tyto společnosti ignorují a nechtějí pomoci, jde pouze o to, aby je zpoplatnili, pak je na nich, aby ukázaly účtenku.
řekněte to, jako by to bylo o těchto společnostech, když zpochybníte, že jste neobdrželi účtenku nebo žádnou digitální službu, ať už jde o videohry, obrázky, cs skiny.
„Chci vrátit peníze" a poté „Neobdržel jsem položku"
Můžete také pokračovat se společnostmi, o kterých nemůžete najít informace, udělal jsem to se svými transakcemi Ticketzone a Ewave a nemusel jsem vysvětlovat, ale pokračovaly přímo ve sporu.
Stačí si vybrat to samé a kliknout na den pro kontakt, pak si vyberete, že nemáte důkaz a jdete dál, tam zvolíte, že nemůžete najít kontaktní údaje na firmu.
Jediné, se kterými jsem nemohl pokračovat, jsou předchozí transakce, které jsem vybral jako podvod, pak už od Revolutu nedostanete druhou šanci.
Některé transakce také nefungují při soutěži o vrácení peněz, včetně Quickbit (vklad a Goriwire), takže s nimi nemohu nic dělat.
Totéž s Tsindou (říká, že jde o peněžní transakci a nelze ji zpochybnit)
Revolut appears to be moving forward with disputing now. Don't mention anything about casino games because then it's difficult to explain, as they interpret it as meaning that you haven't been cheated, they follow Mastercard's and Visa's rules.
They don't seem to understand this with incorrect merchant codes unfortunately, have tried to explain this to them before without success.
Since these companies ignore and don't want to help, it's just a matter of charging them, then it's up to them to show a receipt.
say it like it is about these companies when you dispute, you have not received a receipt or any digital service delivered, whether it be video games, pictures, cs skins.
"I want a refund" then "I have not received an item"
You can also go ahead with companies you can't find information about, I did that with my Ticketzone and Ewave transactions and didn't have to explain, but they went ahead directly for dispute.
Just choose the same and click on a day for contact, then you choose that you do not have proof and move on, there you choose that you cannot find contact information for the company.
The only ones I haven't been able to proceed with are previous transactions that I chose as fraud, then you don't get a second chance from Revolut.
Also, some transactions do not work to contest for a refund, including Quickbit (deposit and Goriwire), so I can't do anything with them.
Same with Tsinda (says it's a money transaction and can't be disputed)
Revolut verkar gå vidare med att bestrida nu. Nämn inget om casinospel för då är det svårt att förklara, då dom tolkar det som att ni inte blivit lurade, dom går efter Mastercards och Visas regler.
Dom verkar inte förstå detta med felaktiga merchantcode tyvärr, har försökt förklara detta för dom förr utan resultat.
Eftersom dessa bolag ignorerar och inte vill hjälpa så är det bara att ta chargeback på dom, sen är det upp till dom att visa kvitto.
säg som det är angående dessa bolagen när ni bestrider, ni har inte fått kvitto eller någon digital tjänst levererad, om det nu är tv-spel, bilder, cs skins.
"Jag vill ha återbetalning" sedan "jag har inte fått någon vara"
Ni kan även gå vidare med bolag ni inte hittar information till, jag gjorde det med mina Ticketzone och Ewave transaktioner och behövde inte förklara, utan dom gick vidare direkt för bestridande.
Välj bara samma och klicka på en dag för kontakt, sedan väljer ni att ni inte har bevis och går vidare, där väljer ni att ni inte hittar kontaktuppgifter till bolaget.
Dom enda jag inte kunnat gå vidare är tidigare transaktioner som jag valde som bedrägeri, då får man ingen andre chans av Revolut.
Samt så funkar en del transaktioner inte att bestrida för återbetalning, bla Quickbit (deposit och Goriwire) så dom kan jag inte göra något med.
Samma med Tsinda (står att det är en pengatransaktion och går inte bestrida)
Kontaktoval jsem banku a požádal jsem o zpětné zúčtování, protože jsem závislý, kasino mi vůbec nepomohlo. Kontaktovali policii, ale také nepomohli, kasino není švédské a nemohli mi pomoci. banka mi právě zmrazila účet. Situace je extrémně nespravedlivá a už moc nedoufám, že se tady něco vyřeší
I contacted bank and requested a chargeback cause Im addicted, casino did not help me at all. Contacted police, but they didnt assist as well, the casino is not Swedish and they couldnt help me. bank just froze my account. The situation is extremely unfair and i dont hope much about solving anything here anythmore
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.