FórumKasinaOlympia Casino - všeobecná diskuze

Olympia Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od jrewing
|
8358 zobrazení 39 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Olympia Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

POZOR: Uloženo v Olympia.casino. Peníze jsou pryč. NIKDY to nebylo připsáno. Vždy mluvit s ostatními z chatu. Toto kasino tedy zpronevěřuje vložené prostředky od hráčů. Proč má toto kasino hodnocení 7,3/10, je mimo mě. Kdo ví... možná je tento portál spojen s Olympií? Takže se držte dál od Olympia.Casino!!

Automaticky přeloženo:
jrewing
před 2 roky

Ahoj,

pokud to chápu, vložili jste, ale částka nikdy nedorazila na váš zůstatek na účtu, mám pravdu?

Co ti prosím řekla podpora?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Požádal jsem o výběr dnes v 11:00 a čekám až do teď, až mi vrátí peníze, protože moje platba byla schválena, ale neobdržel jsem ji

Automaticky přeloženo:
rafaelluz911
před 2 roky

No, asi si budeš muset chvíli počkat. Pokračování v platbě může trvat až několik dní.

Každopádně, byl váš účet plně ověřen, prosím? Pokud ne, musíte nejprve projít ověřením KYC.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, můj účet byl ověřen, platba byla schválena v 11:00 přes pix, což by bylo okamžité Čekal jsem do 14:00 nic nepřišlo Kontaktoval jsem podporu, která mě poslala, abych kontaktoval moji banku neexistuje nic pro budoucí vydání nebo čekání Zadal jsem znovu kontakt s podporu, která řekla, že si ověří u platebního oddělení, že jsem měl čekat na odpověď od oddělení, které se zatím téměř po 24 hodinách na můj případ nepodívalo, právě jsem se spojil s podporou, která jen ví, jak mi to říct počkejte, pokud je platba přes pix, je to včas a nečekejte hodiny nebo dny

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Než to zde zveřejníte, měli byste to otestovat, než to zveřejníte hodně kasina, protože jste jediný, kdo má tuto olympiádu jako označení, ani místo, ani na Googlu ani YouTube o tomto kasinu nikdo nemluví

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, můj účet byl ověřen, platba byla schválena v 11:00 přes pix, což by bylo okamžité Čekal jsem do 14:00 nic nepřišlo Kontaktoval jsem podporu, která mě poslala, abych kontaktoval moji banku neexistuje nic pro budoucí vydání nebo čekání Zadal jsem znovu kontakt s podporu, která řekla, že si ověří u platebního oddělení, že jsem měl čekat na odpověď od oddělení, které se zatím téměř po 24 hodinách na můj případ nepodívalo, právě jsem se spojil s podporou, která jen ví, jak mi to říct počkejte, pokud je platba přes pix, je to včas a nečekejte hodiny nebo dny

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Vím, že byste to nechtěli slyšet, ale jedinou téměř okamžitou možností platby jsou v dnešní době kryptoměny. A i s těmi se najdou výjimky. 🙁

Ostatní možnosti mohou obecně trvat několik dní.

Pokud například odešlete stížnost, necháme kasina celých 14 dní na to, aby pokračovala v ověření a platbě.

Je to standard.

Toto je téma pro kasina, upřímně řečeno neneseme odpovědnost za poskytovatele plateb.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Než to zde zveřejníte, měli byste to otestovat, než to zveřejníte hodně kasina, protože jste jediný, kdo má tuto olympiádu jako označení, ani místo, ani na Googlu ani YouTube o tomto kasinu nikdo nemluví

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Toto kasino je uvedeno jako čerstvé kasino, takže se zdá, že ostatní si toho ještě nevšimli.

Je dobře, že jste měli možnost zkontrolovat toto kasino před vkladem, řekl bych:

file

https://casino.guru/olympia-casino-review#tab=js-tab-reputation

Každopádně bych je požádal, aby ti poskytli potvrzení o platbě, pokud už poslali peníze, měli by být schopni je poskytnout.

Pokud váš problém přetrvává, klidně podejte stížnost a my se vám pokusíme pomoci.

https://casino.guru/complaints/create



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Takže po měsících vkladů a nulových výběrů jsem byl dnes informován, že můj účet má zakázáno využívat bonusy a jediným důvodem je "rozhodnutí administrativy"

Nezneužil jsem bonusy, stačí využít jejich promo akce na zatočení zdarma. Toto kasino si užíval až doteď

Automaticky přeloženo:
PhazeDDD
před 2 roky

Ahoj,

zní to, jako byste nevložili dost, abyste si mohli vzít další bonus. Kasina to umí, bonusy jsou rozhodně něco, co má na starosti pouze kasino, protože jsou poskytovány zdarma.

Najít kasino s dobrým věrnostním programem může být docela oříšek, že?🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Čekám od 28. prosince. na mých penězích. dne 28.12. byla platba schválena. zeptal jsem se dnes v chatu a musel jsem poslat výpis z účtu. Kdyby moje peníze byly na účtu, nezeptal bych se. Jsem zvědavý, dostanu e-mail od vašich specialistů a budu vás informovat.


Automaticky přeloženo:
franztheuerw
před rokem

Ahoj,

Předpokládám, že čekáte na e-mail od specialistů kasina, protože jsem zatím nenašel žádnou stížnost, kterou jste na toto kasino podal 🤔, pouze ty ostatní již uzavřené.

Doufám, že výhry brzy získáte, pokud ne, podejte prosím stížnost.

Děkujeme za slíbené aktualizace. 👍

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ahoj, ano čekal jsem, ale žádný mail mi nepřišel. dnes mi na chatu bylo řečeno, že se mi někde zasekli peníze a budou mi převedeny zpět na účet. Poté musím platbu znovu spustit. Jen jsem udělal. závěr: po 14 dnech byly peníze převedeny zpět na můj herní účet. netuším, jak tam ti lidé pracují.

Automaticky přeloženo:
franztheuerw
před rokem

Ahoj.

No docela nešťastný pokrok po 14 dnech. Očekával bych, že vám kasino navrhne jiné méně problematické platební možnosti, aby bylo možné problém vyřešit efektivněji. Teď jen doufejme, že vědí, co dělají. 🤞


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ahoj, navrhl jsem ti skrill. byl odmítnut. byla opět provedena bankovním převodem. Opět mi přišlo potvrzení emailem. bude muset zase pár dní počkat. Vrať se ke mně


Automaticky přeloženo:
franztheuerw
před rokem

Budeme tady, čekáme...🤔🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den, dnes jsem se znovu ptal na chatu, protože zatím nic nepřišlo. musel znovu poslat výpis z účtu a pak znovu stejnou písničku. dostanu email. už jsou to 3 týdny. opravdu otravné.

Automaticky přeloženo:
franztheuerw
před rokem

Opravdu chcete stížnost odeslat? Opravdu si myslím, že kasino s takovou pověstí by mělo být lepší než to. Neváhejte a předložte jeden přímo zde .


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ahoj radko,

Od včerejška jsou mé peníze zpět na herním účtu a zpracovává se. nemám ponětí, co se děje s damou.

pokud se dnes nic nestane, podám stížnost.


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky