Ahoj!
Uhm, jsem zmaten - zkusil jsem druhý odkaz a byl jsem přesměrován na vstupní stránku nějakého turnaje Wolf. Ano, vysvětlení obsahující přístup mimo Austrálii tam bylo, i když jsem použil VPN nastavenou na Austrálii.
Bylo by dobré to uvést přímo v reklamaci. Upřímně řečeno, nevím, proč musím při přístupu na stránku z povolené země potvrzovat polohu, navíc, jakého vlastního rizika bych si měl být vědom?
Požádal jsem tedy někoho z týmu pro data/stížnosti, bude vás aktualizovat, jakmile najdu nějaké stopy.
Každopádně - kde jsi vzal ten druhý odkaz? Řekl bych, že je to dost podezřelé s chybějícími písmeny v názvu kasina.
Hi!
Uhm, I'm confused - I tried the second link and was redirected to the landing page of some Wolf tournament. Yes, the explanation containing access outside of Australia was there, even though I used VPN set to Australia.
Would be good to mention it directly in the complaint. Honestly, I don't know why do I need to confirm the location while accessing the site from the allowed country, furthermore, which own risk should I be aware of ?!
So I asked someone from the data/complaint team, will update you as soon as I find some clues.
Anyway - where did you get the second link? I'd say it's quite suspicious with the missing letters in the casino's name.
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: