FórumKasinaNovibet Casino - všeobecná diskuze

Novibet Casino - všeobecná diskuze

před rokem od arturodeleon160267
|
3475 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Novibet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Dobrý den, dobrý den, provedl jsem výběr, ale trvá to příliš dlouho, ale kasino mi oznámilo, že výběry se v pracovní dny nezpracovávají, můžete mi prosím pomoci

Automaticky přeloženo:
arturodeleon160267
před rokem

Ahoj.

Takže teď máte další problém v kasinu Novibet?

Jen pár otázek, pokud vám to nevadí:

Byl váš účet plně ověřen?

Už jste se z tohoto webu úspěšně stáhli?

Kdy jste prosím dokončili KYC nebo odeslali výběr?

Vím, že je to hodně otázek, ale abych podle toho odpověděl, mohl bych použít odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nevím, co myslíte problémy, pravda je taková, že nevím, že mám problémy Říkám, co se stane Říkám, co se stane, ale nedělám z toho problém Hledám řešení něčeho, co byla brána jako matoucí nebo nesprávná, ale nemusím věřit nebo cítit, že je to problém, jak se mohu mýlit nebo se mýlit nebo jak mohu věci špatně interpretovat, takže nechápu proč A řekněme, k čemu by to bylo abych odpověděl na vaše otázky, je to v pořádku a chcete mě analyzovat a zkoumat dále, ale vyhledejte si to svým způsobem, ale nemám co skrývat, ale ani nemám povinnost vám říkat nebo odpovídat na to, na co se mě ptáte, takže nemám jakýkoliv problém nevím mám s tím skvělý čas když to nejde hrát hledám jiného investuji své peníze mám své pracuji ve svém podnikání a nevidím jestli jedna strana nechce já pak jdu k jinému a tak dále ale v pohodě není problém

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne, jen udělejte ten komentář bez diskuse bez stížností, jen vám chci říct, že nemůžete něco říct, protože lehkost, se kterou vás odřízli, je uzavřením vašich účtů, takže tady mi právě uzavřeli účet v Novivetu takový Once jen za to, že mu řekli, jak je možné, že nebyli schopni odpovědět na otázky, které člověk klade lidem podpory a jejich manažerovi, protože manažer musí být? Neučí je, cvičí je pouze k poslušnosti, necvičí je, jen je cvičí, a to je nepříjemné, protože je zpochybňuji v odpovědích, které dávají. Takže žádný problém, pánové, ty dveře můžete zavřít, ale otevřou se tisíc. Říkám to, jaká je škoda být dobrým kasinem, protože pravdou je, že to nebudu kritizovat, je to velmi dobré, ale je to špatné, že nenesou odpovědnost za své činy za své chyby, chtějí se očistit Ale dobře čas ukáže a uvidíme Jak se budeme mít, no, budu pokračovat tady a tady Budeme pokračovat Dávejte na sebe pozor, děkujeme a Starejte se o své klienty, nestarejte se peníze, pravda je, že dostanete více peněz za péči o své klienty než za péči o peníze, takoví oni nejsou, nevím, co dělat, aby věci obviňovali zkontrolujte nejen články, že prostě vědí, jak je vložit, a ani nevědí, co říkají, protože to nikdy nečetli úplně

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nevím, co myslíte problémy, pravda je taková, že nevím, že mám problémy Říkám, co se stane Říkám, co se stane, ale nedělám z toho problém Hledám řešení něčeho, co byla brána jako matoucí nebo nesprávná, ale nemusím věřit nebo cítit, že je to problém, jak se mohu mýlit nebo se mýlit nebo jak mohu věci špatně interpretovat, takže nechápu proč A řekněme, k čemu by to bylo abych odpověděl na vaše otázky, je to v pořádku a chcete mě analyzovat a zkoumat dále, ale vyhledejte si to svým způsobem, ale nemám co skrývat, ale ani nemám povinnost vám říkat nebo odpovídat na to, na co se mě ptáte, takže nemám jakýkoliv problém nevím mám s tím skvělý čas když to nejde hrát hledám jiného investuji své peníze mám své pracuji ve svém podnikání a nevidím jestli jedna strana nechce já pak jdu k jinému a tak dále ale v pohodě není problém

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Moc dobře nerozumím tvému příspěvku.

Našel jsem odeslanou stížnost na Highway Casino – toto vlákno se týká kasina Novibet , takže jsem si chtěl být jistý, že své informace posíláte do správného vlákna. Rozumíš mi, prosím?

Také jste požádali o pomoc - takže se zdá, že jsou nějaké potíže.

Proto potřebujeme více podrobností, abychom vám mohli pomoci. Podejte další stížnost, takto pomáháme hráčům.

Doufám, že se vám podaří pochopit můj význam.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne, jen udělejte ten komentář bez diskuse bez stížností, jen vám chci říct, že nemůžete něco říct, protože lehkost, se kterou vás odřízli, je uzavřením vašich účtů, takže tady mi právě uzavřeli účet v Novivetu takový Once jen za to, že mu řekli, jak je možné, že nebyli schopni odpovědět na otázky, které člověk klade lidem podpory a jejich manažerovi, protože manažer musí být? Neučí je, cvičí je pouze k poslušnosti, necvičí je, jen je cvičí, a to je nepříjemné, protože je zpochybňuji v odpovědích, které dávají. Takže žádný problém, pánové, ty dveře můžete zavřít, ale otevřou se tisíc. Říkám to, jaká je škoda být dobrým kasinem, protože pravdou je, že to nebudu kritizovat, je to velmi dobré, ale je to špatné, že nenesou odpovědnost za své činy za své chyby, chtějí se očistit Ale dobře čas ukáže a uvidíme Jak se budeme mít, no, budu pokračovat tady a tady Budeme pokračovat Dávejte na sebe pozor, děkujeme a Starejte se o své klienty, nestarejte se peníze, pravda je, že dostanete více peněz za péči o své klienty než za péči o peníze, takoví oni nejsou, nevím, co dělat, aby věci obviňovali zkontrolujte nejen články, že prostě vědí, jak je vložit, a ani nevědí, co říkají, protože to nikdy nečetli úplně

Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže se zdá, že nejste spokojeni s hrubou podporou - ok

Stále však žádáte o pomoc?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno, omlouvám se za obranu. S takovou pomocí nemám zkušenost. Vždy se mylně domnívám, že dávají přednost kasinům.

Automaticky přeloženo:
arturodeleon160267
před rokem

Když dojde na váš komentář, kde říkáte, že „nemůžete nic říct, jinak vám kasino zavře účet". Předpokládám, že je vždy nejlepší být zdvořilý a spolupracovat, pokud máte na svém kasinovém účtu nějaký zůstatek. Jakmile se vám podaří získat všechny výhry, neváhejte vyjádřit svůj názor bez ohledu na to, zda se vám to líbí nebo ne.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 7 měsíci

No, i když mi nezaplatili, chci zažít své pocity. Právě teď jsem v bodě, kdy když mi zaplatí, tak pokud ne, tak ať toho využijí. Neomezuji se na vyjadřování svých pocitů, když mě dostanou z mysli.

Automaticky přeloženo:
zeugirdorramo1012
před 7 měsíci

Ahoj,

Nejsem si jistý, co se zdá být problémem, ale navíc na základě vaší nejnovější uživatelské recenze se zdá, že se vám toto kasino moc nelíbí. No, pokud mohu začít otázkou, rád bych věděl, zda nepotřebujete nějakou pomoc.

Bojujete nějak dostat své výhry? Ptám se, protože je docela slušná šance, že bychom mohli pomoci.

Zvažte tedy další vysvětlení, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Také se mě snaží podvést, mám několik nevyřízených bonusových plateb, 13 dní čekám, denně komunikuji s podporou kasina a jsou k ničemu, dopouštějí se spotřebitelského podvodu prostřednictvím klamavé reklamy a nedodržují svou smlouvu (tyc ), což jsou dva trestné činy, jeden trestný a druhý odpovídající režii her a tomboly.

Automaticky přeloženo:
dgodgo
před 6 měsíci

Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc od našeho týmu, neváhejte a odešlete bezplatnou stížnost. Jsem si jistý, že udělají maximum, aby to všechno vyřešili. Chcete-li tak učinit, klikněte na tento odkaz a dejte nám vědět, pokud potřebujete další pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, mám problém s výběrem.

Už týden ověřují můj účet, ale pár hodin poté, co ho ověří, mě znovu žádají o stejný dokument. Po ověření mě požádají, abych počkal 24 hodin na výběr peněz. Uplyne 24 hodin a znovu zruší ověření účtu a požádají mě, abych znovu poslal dokumenty, které byly dříve ověřeny. Je to poprvé, co se snažím něco stáhnout, posílal jsem e-maily a volal nesčetněkrát a vždy mi odpověděli, že musím počkat jen 24 hodin, když na ně čekám, požádají mě o zrušení můj výběr a udělej to znovu, teď, když moje dokumenty nebyly ověřeny, mám přibližně 10 e-mailů, že mé dokumenty byly ověřeny a průběžně dalších 10, které musím znovu nahrát.

Moje jediná otázka je, jestli si ponechají moje peníze, nebo co musím udělat, abych je mohl vybrat?

Automaticky přeloženo:
priszara26
před 4 měsíci

Ahoj!

Pokud se kasino rozhodne ponechat si vaše peníze, pak jde o to najít způsob, jak změnit názor, nebo je to ztracený případ. Záleží. Toto konkrétní kasino by mělo mít zájem o spolupráci, takže bych byl optimista.

Za těchto okolností mám pocit, že by bylo zbytečné hledat slušný důvod, proč jsou stejné dokumenty schvalovány a poté v cyklech zamítány, ale na vašem místě bych se každopádně pokusil najít odpověď.

Může však existovat způsob řešení, problém je v tom, že problémy související s KYC řešíme až poté, co se kasino snaží více než 14 celých dní. Nehrajte s penězi a neustále se ptejte kasina, co musíte udělat, abyste prošli ověřením. Vraťte se sem s aktualizacemi, dobře?


Automaticky přeloženo:
priszara26
před 4 měsíci

Podívejte, radím vám, abyste si promluvili s agentem po telefonu, zatímco ověří veškerou dokumentaci a slovně vám sdělí, zda je vše v pořádku, pak ať vám pomůže s výběrem a dá vám list nebo ověřovací číslo, že je vše v pořádku. protože jsou velmi problematické a proto jsem u nich zrušil účet, pokud vám platí, ale jsou velmi problematické a radím vám, že po výběru zrušíte svůj účet, protože jsou velmi otravní s dokumentací

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Dobrý den, přicházím s aktualizací, jediný způsob, jak se kasino může ospravedlnit, je, že neví, proč mě odmítá. Už 2 dny volám a řekli mi, že pokud je skutečně vše ověřeno, dokumenty jsou správně ověřeny již 72 hodin, říkají, že oddělení výběru Jsou „v procesu vyšetřování" a agenti říkají, že nic jiného s tím udělat nemůžu, musím čekat, ale neví jak dlouho, není tam žádný konkrétní termín, na nic mi neodpovídají.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Moje otázka zní, jak změním jejich názor, aby mi to vrátili?

Jediné, co mohou potvrdit, je, že případ byl eskalován a že moje dokumenty jsou 100% ověřeny. Chci jen vědět, jestli mi dají moje peníze a jak dlouho to bude trvat?

Automaticky přeloženo:
priszara26
před 4 měsíci

To je těžká otázka a pouze podpora kasina by na ni měla být schopna odpovědět. Doufám, že až bude váš účet konečně ověřen, budete moci své peníze brzy získat. Dejte nám prosím vědět, kdykoli budete mít nějaké aktualizace. Náš tým bude připraven kdykoli zasáhnout, pokud problém přetrvá.

Mohu se jen zeptat, jakou platební metodu jste použili pro výběr?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, vše ověřili asi 15x do dnešního dne je vše v pořádku, žádají počkat 24 hodin jak dlouho trvá výběr a přesně ve 24 hodin. Po tom všem znovu ověřeno. Dostávám e-mail, kde mě znovu žádají o dokument, který dokazuje, že telefonní číslo je moje, pokud bych chtěl, aby mě podpořili v tom, jaký jiný způsob mohu použít, požádají mě o doložení mého telefonního čísla, pošlu ho jim, že můj telefon skutečně přichází Pojmenujte své telefonní číslo, adresu a plán, který používám, takže nechápu, co jiného bych měl poslat.

A co nejméně chápu, je to, že mi agenti mnohokrát řekli, že s mou dokumentací nenašli žádný problém, a když mě žádají, abych ji poslal znovu, neposkytli mi důvod, proč bych ji měl poslat znovu. Nicméně já to dělám.


Můj výběr je přes SPEI

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky