DomůFórumKasinaNovibet Casino - všeobecná diskuze

Novibet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od arturodeleon160267
|
3 911 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
před 6 měsíci

Nejprve mi řekli, že jsem zfalšoval doklady, což bylo velmi vážné obvinění.

Po týdnu, kdy jsem přemýšlel, proč to řekli, jsem potvrdil, že mi to říkali, protože jsem změnil svůj telefonní tarif a moje selfie fotky, dokument neodpovídal prvnímu, který jsem odeslal od čísla účtu na mém telefonním účtu Změnilo se to , kvůli náležitému pohybu, který jsem udělal, abych změnil plán. Připadal mi neuvěřitelný jako žádný jiný agent. Mohl byste mi říct, proč jste to falšoval, a já jsem se mohl dostat do bodu, kdy jsem si to uvědomil sám, pak jsem nahrál e-mail se svými selfie fotkami a PDF, které se shodovaly, v e-mailu jsem vysvětlil situaci, stejně jako pět agentů za volání. .

Po dlouhých rozhovorech s agenty na toto téma opět potvrdili, že je vše v pořádku a že přidali. Dále poznámka pro oddělení výběrů. Že jsem musel čekat jen 24 hodin. Neuplynulo ani 24 hodin a znovu mě požádali o doklad o příjmu telefonu.

Nechápu, co jiného bych měl dělat, nebo jestli se systém už zasekl s mými dokumenty a proto to může trvat trochu déle.



Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jsem trpělivý, netrpělivým je, že mi nikdo z agentů nedokáže odpovědět, co dělám špatně, nebo že neupřesní důvod, proč mě 24 hodin denně kontrolují, znovu mě žádají o zaslání to samé, co jsem již udělal. Ověřili mě.

Dokonce mám určitou obavu, že si moje peníze nechají

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Podívejte se, jestli vám sami řeknou, že není problém a zeptají se vás znovu, vím proč to je a co se děje a vysvětlím vám to pokaždé, když pošlete dokumenty, stejný agent to nebere, jiný jeden to vezme a jak jste posílali a posílali e-maily s vaší dokumentací, je to víc špatně umístěné, přestaňte posílat e-maily a za chvíli na nic neodpovídejte. Radím si dát max. 2 týdny a pak to přehnat, možná týden a pak uvidíš, že se to k tobě dostane jen tam, kam chceš. Pokud tomu tak není, komunikujte přes chat a vysvětlete situaci a oni vám řeknou, že to předají příslušnému oddělení a co budete dělat, než přeruší komunikaci eo df. Chat bude co. Dám vám číslo stránky, abyste mohli problém řešit prostřednictvím tohoto čísla a ano. OE sledování pouze na toto číslo. Faktura

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jsem trpělivý, netrpělivým je, že mi nikdo z agentů nedokáže odpovědět, co dělám špatně, nebo že neupřesní důvod, proč mě 24 hodin denně kontrolují, znovu mě žádají o zaslání to samé, co jsem již udělal. Ověřili mě.

Dokonce mám určitou obavu, že si moje peníze nechají

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Vidím to samé znovu a znovu. Pokud máte problém a nevíte si rady, můžete u nás podat stížnost a my se pokusíme pomoci.

Mám pocit, že to nikam nevede a byl bych frustrovaný, kdyby mi bylo řečeno, že je vše v pořádku, a pak mi bylo řečeno, že to tak není, a musel bych stejný dokument poslat znovu.

Co myslíte, půjdete do toho?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ano, jak budeme postupovat?

Automaticky přeloženo:
priszara26
před 5 měsíci

Stačí kliknout na tento odkaz a podat stížnost zde.

Pokud potřebujete nebo chcete vědět, co od celého procesu očekávat, pak se vám bude hodit průvodce- Informace a pokyny k řešení stížností .

Pokud něco nefunguje nebo potřebujete pomoc, dejte mi vědět.

Také, pokud máte aktualizaci, neváhejte mě informovat. 🙂

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky