Když jsem se zaregistroval, nepoužívali sumsub. Ty pak zavedli v sekci KYC asi 3 týdny po mém nástupu. Předtím to bylo jen okno pro nahrávání. Nehraju v kasinech se sumsubem, pokud kasinu nejprve nepošlu e-mailem a nedám mu vědět.
Nitrowinner poté přijal všechny mé dokumenty prostřednictvím e-mailu a řekl, že byly potvrzeny, stejně jako účet. Nyní problémy začaly a jsou mrtvé.
Mám obchodní účty u IG atd. a umožnili mi obejít sumsub odesláním dokumentů. Sumsub mi neřekne, proč jsem na černé listině (i když si myslím, že je to kvůli tomu, že jsem byl před lety podveden). Jejich vlastní zpráva na nitrowinner nebo jakékoli stránce, když neuspějí, říká 'kontaktujte společnost' s vašimi údaji.
They weren't using sumsub when I signed up. They then introduced these in the KYC section about 3 weeks after I joined. Prior to that it was just an upload window. I don't play at casinos with sumsub unless I email the casino first and let them know.
Nitrowinner then accepted all my documents via email and said they were confirmed and so was the account. Now the issues have started and they've gone dead.
I have trading accounts with IG etc and they allowed me to bypass sumsub by sending documents in. Sumsub won't tell me why Im blacklisted (though I think it's due to me being frauded years ago). Their own message on nitrowinner or any site when they fail you says 'contact the company' with your details.
Automaticky přeloženo: