DomůFórumKasinaNitrowinner Casino - všeobecná diskuze

Nitrowinner Casino - všeobecná diskuze

 od kikiwillmo
|
1 851 zobrazení 30 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Nitrowinner Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Doporučil bych všem, aby se drželi stranou. Jasně se objevují kolem Vánoc, aby získali vklady a zmizeli s hotovostí.

Přestali reagovat na mé e-maily, je zde na ně otevřena stížnost a nemohu vybrat žádné peníze.

Téměř 100% jistota, že jsou to podvodníci.

Automaticky přeloženo:
kikiwillmo

Viděl jsem vaši stížnost a uvedl jste, že jste neprošel KYC. To je s největší pravděpodobností důvod, proč jste nedostali zaplaceno, alespoň z pohledu kasina. Nechceš mi tu část vysvětlit, prosím? To jsem se asi spletl.


Automaticky přeloženo:
Radka

Vážený pane.


Ne Radko, já ne. Přečtěte si řádně stížnost.

Automaticky přeloženo:
kikiwillmo

Vidím, že jste napsal, že vás Sumsub skutečně označil, a proto kasino nechce ověřit váš účet.

Není to tak?

Věřím, že tohle myslela i Radka.🤔

Doufejme, že náš tým pro stížnosti bude v tomto případě schopen zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
Romi

Pokud máte 50% pravdu.


Pokud si stížnost přečtete správně, uvidíte, že kasino uvedlo, že můj účet byl ověřen ručně podle dokumentů, které jsem poslal...


Na více než týden přestali reagovat

Automaticky přeloženo:
kikiwillmo

A proto doufám, že je náš reklamační tým bude moci kontaktovat, až přijde čas.

Prosím, zůstaňte na místě, i když to není snadné.

Automaticky přeloženo:
Romi

Bude to zbytečné.

Není to tvoje chyba. Ale kasino se nezapojí. Už mě týdny ignorují. Předpokládám, že se brzy zavřou. Tolik podvodníků v dnešní době.

Automaticky přeloženo:
kikiwillmo

Každopádně je dobré to zkusit. Víte, pokud přeskočíte stížnost, znamená to, že ztrácíme další příležitost k vyšetřování. Jak jsem odpověděl v jiném vlákně, mnoho hráčů bylo zakázáno nebo ignorováno mnoha kasiny, ale reagovat na Casino Guru je zcela odlišné. uvidíme. Naši specialisté to za vás rádi vyzkouší.

Automaticky přeloženo:

Doufám, že odpoví, ale pochybuji. V caisnos jsem hrál 10 let. Viděl jsem to všechno a tyto druhy kasin se řídí stejným vzorem, víte stejně dobře jako já.

Automaticky přeloženo:
kikiwillmo

Dokonale rozumím vaší optice na kasina, o kterých jsme zde spolu diskutovali. Přesto ne, nevím to tak dobře jako vy. V souladu se stížností změním svůj význam. Pokud je stížnost stále otevřená, raději se nebudu spoléhat na své závěry.

Mohl byste mi možná pomoci pochopit část, kde říkáte, že vás Sumsub zařadil na černou listinu? Protože pokud toto kasino používá tento způsob ověřování lidí, může to souviset s vaším problémem. Například bych požádal kasino před svým prvním vkladem.


Automaticky přeloženo:

Když jsem se zaregistroval, nepoužívali sumsub. Ty pak zavedli v sekci KYC asi 3 týdny po mém nástupu. Předtím to bylo jen okno pro nahrávání. Nehraju v kasinech se sumsubem, pokud kasinu nejprve nepošlu e-mailem a nedám mu vědět.

Nitrowinner poté přijal všechny mé dokumenty prostřednictvím e-mailu a řekl, že byly potvrzeny, stejně jako účet. Nyní problémy začaly a jsou mrtvé.

Mám obchodní účty u IG atd. a umožnili mi obejít sumsub odesláním dokumentů. Sumsub mi neřekne, proč jsem na černé listině (i když si myslím, že je to kvůli tomu, že jsem byl před lety podveden). Jejich vlastní zpráva na nitrowinner nebo jakékoli stránce, když neuspějí, říká 'kontaktujte společnost' s vašimi údaji.

Automaticky přeloženo:
kikiwillmo

Díky! Myslím, že to musí být v mnoha kasinech docela komplikace.

Na tuto současnou situaci bych ale řekl, že je to vlastně docela dobrá zpráva, protože nemáte šanci předejít možným komplikacím, takže je na kasinu, aby dobře dorovnalo.

co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Radka

Kasino vykazuje příznaky přeměny na zombie.

Nafouknuté nabídky před Vánoci, teprve nyní nabízí e-mailovou podporu, více než týden nereaguje, ostatní hráči mají problémy na webu.

Nebudou reagovat ani se zabývat stížností. Je to stejný tanec, který jsme oba viděli nesčetněkrát. Scatterhall někdo?

Automaticky přeloženo:
kikiwillmo

No, to je škoda, protože některé odpovědi by se jistě hodily, pokud mám pravdu.

Pokud jde o stížnost, viděl jsem, že máte jednu jako první, tak uvidíme, zda se nám podaří kontaktovat kasino.

Doufám, že ano a nakonec se věci vyřeší.

Budu držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:

ZDE POTŘEBUJETE VAROVÁNÍ!


Podobné chování jako Zolobet. Hráči nyní vkládají peníze a peníze opouštějí jejich peněženky, ale nepřipisují na účet kasina... Zajímalo by mě, kam to jde?


Automaticky přeloženo:

Dostane toto kasino varování o zombie? Přestali platit hráčům. Ignorují moji stížnost.



Automaticky přeloženo:

Můžeme to nyní označit jako „zombie kasino" Nezabývají se žádnými stížnostmi a moje se uzavřelo bez odpovědi. Překvapivé překvapení.


Automaticky přeloženo:
kikiwillmo

Zombie casino je určeno, když kasina nemají živý chat a nemůžete od nikoho dostat odpověď, ne když je vaše stížnost uzavřena jako nevyřešená.

Každopádně mě mrzí, že se to nepodařilo vyřešit.

Je to smutné. 😥

Automaticky přeloženo:

Možná byste měli zkontrolovat kasino, než odpovíte?


To je problém caisnogurua, je to jen falešná empatie bez pozornosti k detailům.


Kasino nemá žádný živý chat a nereaguje na e-maily!!!!

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky